EA zaprezentowało kolejną grę z serii Fifa


Nowe technologie

Zaawansowane rejestrowanie profesjonalnych meczy 11 vs 11 możliwe jest dzięki strojom Xsens. Pozwalają zdobyć dużą ilość wysokiej jakości danych ludzkiego ruchu, która zasila zarówno pojedyczych zawodników jak i całe drużyny. Stroje Xsens rejestrują każdy dotyk czy sprint z każdego z 22 graczy pierwszy raz w historii, wszystko zbiera się w aż ponad 4000 animacji w Fifie 22 aby zwiększyć intensywność i responsywność każdego gracza w grze.

ML – Flow

Algorytm uczenia maszynowego uczy się z ponad 8.7 miliona klatek danych z meczu i z tego tworzy nowe animacje w czasie rzeczywistym w celu stworzenia realitycznych interakcji na boisku, możliwości lepszego dostosowania chodu oraz lepszego dojścia do i kopania piłki.

Taktyczna sztuczna inteligencja

Ulepszona sztuczna inteligencja gracza zasilana next-genowymi konsolami daje każdemu możliwość do lepszego zrozumienia ataku i obrony tworząc jeszcze większy realizm

W ataku

Możliwość dokonania szcześciokrotnie większej ilości decyzji na sekundę daje atakującym więcej świadomości o otoczeniu i pozwala na wykonywanie mądrzejszych ruchów i reagowanie na piłkę szybciej.

W obronie

Przepisane od nowa SI obrońców daje drużynie możliwość działania jak taktycznej jednostce, pozwalając na zmianę pozycji w celu przemieszczenia się po boisku lub niechronione miejsce.

Interakcje

Ulepszone interakcje między graczami synchronizują animacje tworząc większy realizm i responsywność kiedy walczą o piłkę czy wykonują wspólne akcje.

Humanizowanie graczy

Zasilane przez 11v11 Match Capture nowe animacje graczy bez piłki i ich zachowania pomagają ożywić postaci na boisku. Zobaczymy rozmawiających przeciwników, wskazujących na rzeczy czy kierujących innych graczy.

Linki:

 

 

No Comment

Zostaw komentarz

Previous Necromunda: Hired Gun - Geister Station - Rozdział #4
Next Scarlet Nexus - Phase 0/1 Prologue: Reunion, Trusting to the Path Future