„Kiedy tworzenie gry dopiero się rozpoczynało, pomyślałem, że dzisiejsi gracze są naprawdę zajęci innymi rzeczami, więc chciałem, aby mogli przynajmniej dążyć do ukończenia fabuły” – powiedział Yoshida. „Myślałem, że zrobienie z gry czegoś, co można ukończyć w około 20 godzin, miałoby sens, ale coraz więcej i więcej skrawków historii zostało po prostu spakowanych”.
„Final Fantasy 16 to gra fabularna, która zabierze Cię w podróż kolejką górską” – powiedział Takai. „Zobaczysz cały styl życia Clive’a, a ukończenie gry zajmie prawdopodobnie około 35 godzin. Jeśli uwzględnimy zawartość poboczną, będzie to podwójna kwota”.
Przez „podwojenie tej kwoty” oznacza to, że czas gry dla zawartości pobocznej wyniesie od 70 do 80 godzin, w zależności od tego, ile gracze biorą na siebie – i jest wiele do zrobienia. Aby osiągnąć maksymalny czas gry, o którym wspominają Yoshida i Takai, gracze będą musieli ukończyć zadania poboczne, maksymalnie wykorzystać umiejętności, zdobyć wszystkie akcesoria i ukończyć każde polowanie na potwory.
Oprócz trybu fabularnego i zadań pobocznych dostępny będzie także tryb Nowa Gra+ o nazwie Final Fantasy Mode, który pozwoli graczom przenieść statystyki z poprzedniego pliku gry do nowego. Poziom trudności w Final Fantasy Mode wydaje się być odpowiednikiem trybu Proud w Kingdom Hearts, co oznacza, że pokonanie wszystkiego zajmie Ci jeszcze więcej czasu. A dla graczy, którzy chcą jeszcze więcej, dostępna będzie tabela wyników online, która pozwoli rywalizować z innymi graczami z całego świata.
Brak komentarzy