Final Fantasy 16 – to nie będzie krótka gra


Final Fantasy 16 - to nie będzie krótka gra

Twórcy Final Fantasy 16 ujawnili, że przejście fabuły gry zajmie graczom około 35 godzin, a zrobienie wszystkiego innego razem z nią zajmie od 70 do 80 godzin.

W wywiadzie dla Famitsu (przetłumaczonym przez użytkownika Twittera @aitaikimochi), reżyser Hiroshi Takai i producent Naoki Yoshida powiedzieli, że przemyśleli czas gry w trybie fabularnym Final Fantasy 16, aby wziąć pod uwagę, że gracze mają zajęte życie poza grami wideo, więc napisali to w sposób, który pozwala graczom zrobić tylko absolutne minimum, jeśli są zbyt zajęci, aby wykonywać jakiekolwiek zadania poboczne. Początkowo zespół celował w 20 godzin, ale dodatkowa zawartość, którą w grę włożyli, wydłużyła czas fabuły do 35 godzin.

„Kiedy tworzenie gry dopiero się rozpoczynało, pomyślałem, że dzisiejsi gracze są naprawdę zajęci innymi rzeczami, więc chciałem, aby mogli przynajmniej dążyć do ukończenia fabuły” – powiedział Yoshida. „Myślałem, że zrobienie z gry czegoś, co można ukończyć w około 20 godzin, miałoby sens, ale coraz więcej i więcej skrawków historii zostało po prostu spakowanych”.

„Final Fantasy 16 to gra fabularna, która zabierze Cię w podróż kolejką górską” – powiedział Takai. „Zobaczysz cały styl życia Clive’a, a ukończenie gry zajmie prawdopodobnie około 35 godzin. Jeśli uwzględnimy zawartość poboczną, będzie to podwójna kwota”.

Przez „podwojenie tej kwoty” oznacza to, że czas gry dla zawartości pobocznej wyniesie od 70 do 80 godzin, w zależności od tego, ile gracze biorą na siebie – i jest wiele do zrobienia. Aby osiągnąć maksymalny czas gry, o którym wspominają Yoshida i Takai, gracze będą musieli ukończyć zadania poboczne, maksymalnie wykorzystać umiejętności, zdobyć wszystkie akcesoria i ukończyć każde polowanie na potwory.

Oprócz trybu fabularnego i zadań pobocznych dostępny będzie także tryb Nowa Gra+ o nazwie Final Fantasy Mode, który pozwoli graczom przenieść statystyki z poprzedniego pliku gry do nowego. Poziom trudności w Final Fantasy Mode wydaje się być odpowiednikiem trybu Proud w Kingdom Hearts, co oznacza, że pokonanie wszystkiego zajmie Ci jeszcze więcej czasu. A dla graczy, którzy chcą jeszcze więcej, dostępna będzie tabela wyników online, która pozwoli rywalizować z innymi graczami z całego świata.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Destiny 2: Upadek Światła - Recenzja - Koniec Legendy
Następny Ostry Dyżur - recenzja - wirujące klepsydry, leki i strzykawki!