Remake Wiedźmina będzie miał otwarty świat, potwierdza CD Projekt RED


CD Projekt Red potwierdził, że jego remake Wiedźmina z 2007 roku na Unreal Engine 5 będzie w pełni otwartym światem.

W wynikach finansowych za trzeci kwartał, CD Projekt Red krótko wspomniał o remake Wiedźmina, mówiąc, że będzie to „oparty na fabule jednoosobowy RPG z otwartym światem”.

Studio wcześniej potwierdziło tylko, że będzie to kolejny „pełnoprawny” Wiedźmin, ale ponieważ oryginał nie jest otwartym światem, wciąż spekulowano, czy remake będzie przypominał wersję z 2007 roku, czy też coś bliższego Wiedźminowi 3: Dziki Gon.

CD Projekt Red nie powiedział nic więcej o nowej grze, jedynie wypowiadając się o remake w październiku na Twitterze, że ​​„minie trochę czasu, zanim będziemy mogli udostępnić więcej szczegółów”.



„Wiedźmin to miejsce, w którym wszystko się dla nas zaczęło, dla CD Projekt Red. To była pierwsza gra, jaką stworzyliśmy, i wtedy była to dla nas wielka chwila. Powrót do tego miejsca i przerobienie gry dla następnej generacji graczom, aby ją doświadczyli, ten projekt wydaje się równie duży, jeśli nie większy” – dodał ówczesny szef studia Adam Badowski.

W oryginalnym Wiedźminie Geralt doświadczał przygody wokół stolicy Temeru, Wyzimy, miejsca odwiedzonego na krótko w Wiedźminie 3. Podczas gdy dostęp do zamku królewskiego gracze mieli tylko w trzeciej grze, cała Wyzima, jej obrzeża i nie tylko zostaną otwarte w remake’u Wiedźmina.

Każdy z tych obszarów został podzielony na inny poziom w oryginale i w większości po ukończeniu jednego z nich gracze nie mogli wrócić. Wydaje się jednak, że w remake’u wszystkie te obszary zostaną połączone, a gracze będą mogli wchodzić i wychodzić z Wyzimy w taki sam sposób, jak w Novigradzie w Wiedźminie 3.

Poprzednio Atiwa - recenzja - przestroga przed jedzeniem nietoperzy.
Następny Wednesday - recenzja - serial roku na Netflixie!