Czy czujesz dreszcz emocji na myśl o odkrywaniu mrocznych tajemnic? Reveil to gra, która przeniesie Cię w świat pełen zagadek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Każda decyzja, którą podejmiesz, może prowadzić do zupełnie innego zakończenia.
Dla fanów gier przygodowych, które trzymają w napięciu do ostatniej sekundy, Reveil to prawdziwa uczta. Czy jesteś gotowy odkryć prawdę ukrytą w mroku? Każda decyzja, którą podejmiesz, może prowadzić do zupełnie innego zakończenia. Ten poradnik przeprowadzi Cię przez wszystkie możliwe ścieżki, wyjaśni kluczowe wybory i pomoże Ci odnaleźć ukryte sekrety. Nie pozwól, by żadna tajemnica pozostała nierozwiązana!
Nie pozwól, by żadna tajemnica pozostała nierozwiązana! Odwiedź nasz poradnik i odkryj wszystkie zakończenia w grze Reveil. A jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest gra Reveil, sprawdź naszą recenzję tej gry. Poniżej też znajdziesz filmik ze wszystkimi zakończeniami.
Zakończenie: Terapia Dobrego Snu
Żeby zrobić to zakończenie w Reveil, musisz wziąć dysk Dobrego życia w pokoju VERD. Znajdziesz go w pokoju, gdzie znalazłeś laleczkę swojej córki. Jeżeli tego nie zrobiłeś lub też zrobiłeś najpierw inne zakończenie, to musisz powtórzy rozdział od momentu wyjścia z makiety swojego domu.
- Po przywróceniu zasilania zejdź po schodach na lewo od monitora i podejdź do komputera w pobliżu centralnych noszy, aby znaleźć raport o fragmentach pamięci i jego skutkach ubocznych.
- Po przeczytaniu raportu automatycznie otrzymasz również kartę dostępu.
- UWAGA: Podczas dążenia do pozostałych zakończeń dla „Multiwersum” będziesz musiał powtórzyć proces przywracania zasilania i czytania raportu o fragmentach pamięci za każdym razem. Dotyczy to również korzystania z Wyboru Rozdziału, więc miej to na uwadze podczas uzupełniania innych zakończeń.
- Po przeczytaniu raportu i podniesieniu karty dostępu wróć do pokoju kontrolnego i naciśnij przycisk na czarnym napędzie dysków, aby wyjąć dysk.
- Po wyjęciu dysku wejdź w interakcję z napędem dysków, a pojawi się opcja wyboru dysku do włożenia.
- Do tego zakończenia, zakończenie „Dobre Życie” będzie szarym dyskiem, który wcześniej podniosłeś, więc włóż ten dysk do napędu dysków.
- Po prawej stronie monitora będzie czerwona notatka. Podnieś notatkę, aby otrzymać hasło, a następnie wejdź w interakcję z monitorem, aby uzyskać do niego dostęp.
- Na monitorze przesuń kursor i naciśnij na „Wybierz Podmiot”. Następnie w menu rozwijanym wybierz „Podmiot 07 – Liam Kennedy”.
- Teraz kliknij na „Ustaw Procedurę”.
- Po kliknięciu na „Ustaw Procedurę” zobaczysz określony płyn narkotyczny, który musisz zapamiętać i użyć na Moduł 4 – RFC. Płyn, którego potrzebujesz, to 3,4,5 – Trimetoksyampfetamina.
- Teraz wyjdź z monitora i zejdź po schodach po prawej stronie. Następnie skręć w lewo i znajdziesz biurko z kilkoma płynami.
- Musisz zbadać każdy płyn i wybrać ten, którego potrzebujesz do procedury. Przypominamy, że potrzebny Ci jest płyn 3,4,5 – Trimetoksyampfetamina.
- Po zdobyciu płynów odwróć się, aby znaleźć kilka Modułów MCS, z którymi będziesz musiał wejść w interakcję, aby rozpocząć procedurę.
- Każdy moduł jest własną minigrą lub zagadką i są one dość proste do ukończenia lub zrozumienia. Ale oto jak ukończyć każdy moduł.
- W tym module po prostu przełącz wszystkie 12 przełączników, tak aby każdy z nich świecił.
- W tym module będziesz musiał dostosować 3 różne długości fal, aż wszystkie będą miały taką samą częstotliwość. Ten moduł jest ukończony, gdy częstotliwość stanie się płaska.
- W tym module najpierw naciśnij POWER, aby uruchomić pompę. Następnie włóż płyny do środkowego gniazda. Następnie naciśnij PUMP, aby dodać zebrane płyny do modułu.
- Ten moduł polega na czasie, w którym musisz zatrzymać niebieski pasek w czerwonych polach za każdym razem. Najpierw naciśnij POWER, aby włączyć moduł. Następnie naciśnij SET, aby uruchomić i zatrzymać niebieski pasek w każdym czerwonym obszarze. Następnie naciśnij RESET, aby zresetować niebieski pasek.
- W tym ostatnim module musisz przesunąć 6 suwaków w miejsce, w którym wszystkie zaświecą się zrównoważonymi emocjami w fragmentach pamięci. Od lewej do prawej kolejność liczb to 2 1 0 1 0 0 (pokazano również powyżej).
- Gdy ukończysz wszystkie 5 minigier Modułów MCS, wróć do pokoju kontrolnego i wejdź w interakcję z monitorem.
- Na monitorze kliknij na Rozpocznij Proces.
- Teraz wyjdź z pokoju kontrolnego i idź w kierunku maszyny w środku pokoju.
- Wejdź w interakcję z maszyną, a następnie pojawi się przerywnik filmowy, prowadzący do zakończenia Dobre Życie.
- Po przerywniku filmowym podążaj ścieżką przed siebie, która zaprowadzi Cię do domu.
- W następnej scenie podziwiaj spokojne otoczenie i ciesz się Dobrym Życiem… aż do wyzwolenia przerywnika filmowego, kończącego grę. Trofeum „Terapia Dobrego Życia” pojawi się po rozpoczęciu napisów końcowych.
Zakończenie: Uwięziony w Śnie
Teraz, gdy ukończyłeś historię, możesz swobodnie korzystać z Wyboru Rozdziału, aby powrócić do dowolnej sekcji w 5 rozdziałach historii i uzupełnić to, co mogłeś przegapić. Obejmuje to wszelkie przedmioty kolekcjonerskie, które mogłeś przegapić podczas podróży, lub trofea związane z konkretnym rozdziałem, które mogłeś przegapić lub nie zdobyć podczas pierwszego przejścia.
- Po załadowaniu się do pokoju kontrolnego, musisz przywrócić zasilanie zanim będziesz mógł rozpocząć procedurę. Dla szybkiego przeglądu:
- Krok 1: Wyjmij drugi bezpiecznik w pomieszczeniu z generatorem prądu po prawej stronie pokoju kontrolnego.
- Krok 2: Wejdź do pokoju po lewej stronie pokoju kontrolnego i weź nowy kondensator zasilania.
- Krok 3: Wróć do pomieszczenia z generatorem i włóż kondensator zasilania.
- Krok 4: Wróć do pokoju kontrolnego i wejdź w interakcję z monitorem, aby przywrócić zasilanie.
- Po przywróceniu zasilania musisz również wejść w interakcję z raportem o fragmentach pamięci i zabrać z niego kartę dostępu.
- Przypominamy, że będziesz musiał powtórzyć te kroki dla wszystkich innych zakończeń.
- Po przeczytaniu raportu o fragmentach pamięci i otrzymaniu karty dostępu wróć do pokoju kontrolnego.
- NIE wchodź w interakcję z napędem dysków! Dysk aktualnie działający w napędzie to dysk „Tragiczne Opowieści”, który będzie Ci potrzebny do trofeum „Uwięziony w Śnie”.
- W pokoju kontrolnym wejdź w interakcję z notatką obok monitora, aby otrzymać hasło.
- Wejdź w interakcję z monitorem, kliknij na Wybierz Podmiot i wybierz „Podmiot 07 – Liam Kennely” z menu rozwijanego.
- Następnie kliknij na Rozpocznij Procedurę. Tym razem Moduł 4 – RFC będzie miał inny płyn niż ten, którego używałeś do „Terapii Dobrego Życia”. Płyn, którego musisz użyć, to 2,5 – Dimethoxy – 4 – bromofenyloetylen.
- Teraz zejdź po schodach po prawej stronie od monitora i przejdź do stołu, na którym będzie pięć różnych płynów.
- Musisz zbadać każdy płyn, aż znajdziesz ten, którego potrzebujesz do tej procedury. Przypominamy, że potrzebny Ci jest płyn 2,5 – Dimethoxy – 4 – bromofenyloetylen.
- Po zdobyciu płynów odwróć się, aby znaleźć kilka Modułów MCS, z którymi będziesz musiał wejść w interakcję, aby rozpocząć procedurę.
- Każdy moduł ma swoją własną minigrę lub zagadkę i są one dość proste do ukończenia lub zrozumienia. Poniżej znajdują się 5 Modułów MCS, które musisz ukończyć dla tego zakończenia.
- W tym module po prostu przełącz wszystkie 12 przełączników, tak aby każdy z nich świecił.
- W tym module najpierw naciśnij POWER, aby uruchomić pompę. Następnie włóż płyny do środkowego gniazda. Następnie naciśnij PUMP, aby dodać zebrane płyny do modułu.
- W tym module musisz przesunąć 6 suwaków w miejsce, w którym wszystkie zaświecą się zrównoważonymi emocjami w fragmentach pamięci. Od lewej do prawej kolejność liczb to 0 2 2 0 1 2 (pokazano również powyżej).
- W tym module musisz przesunąć drugi koniec każdego gniazdka elektrycznego w miejsce, w którym zaświecą się światła po prawej stronie. Gdy jedno światło zapali się, pozostaw gniazdko tam i przełączaj pozostałe, aż wszystkie światła się zapalą.
- W tym module będziesz musiał wybrać określone liczby, aby podświetlić określone części mózgu, na których będzie skupiona procedura. Aby rozwiązać tę zagadkę, spójrz na schematy mózgu przyklejone do szyby obok płynów za Tobą. Liczby do tej zagadki to 13468.
- Gdy ukończysz wszystkie 5 minigier Modułów MCS, wróć do pokoju kontrolnego i wejdź w interakcję z monitorem.
- Na monitorze kliknij na Rozpocznij Proces.
- Teraz wyjdź z pokoju kontrolnego i idź w kierunku maszyny w środku pokoju.
- Wejdź w interakcję z maszyną, a następnie pojawi się przerywnik filmowy, prowadzący do zakończenia Tragiczne Opowieści.
- Po przerywnikach filmowych podążaj ścieżką prosto przed siebie w kierunku pływającego domu.
- Następnie znajdziesz się z powrotem w sypialni. W sypialni spójrz na szafkę nocna po prawej stronie i wejdź w interakcję z butelką z tabletkami, co powtórzy cykl z Rozdziału 1.
- Po wejściu w interakcję z butelką z tabletkami spójrz w lewo i ostatecznie pojawi się przerywnik filmowy, a koszmar powtórzy się, kończąc grę. Trofeum „Uwięziony w Śnie” pojawi się po rozpoczęciu napisów końcowych.
Ucieczka
W tej fazie gry będziesz dążył do zakończenia o nazwie „Ucieczka”, trzeciego i ostatniego, które wymaga użycia dysków i przeprowadzenia procedury. Tym razem nie będziesz potrzebował żadnych specjalnych płynów do tej procedury, co oznacza, że musisz tylko ukończyć 4 minigry modułów MCS, aby ją zakończyć.
- W głównym menu przejdź do Wyboru Rozdziału i wybierz „Maszyna” w Rozdziale 5.
- Po załadowaniu się do pokoju kontrolnego, musisz przywrócić zasilanie zanim będziesz mógł rozpocząć procedurę. Możesz dowiedzieć się, jak przywrócić zasilanie w sekcji „Przywrócone Zasilanie” lub w sekcji „Zakończenie: Uwięziony w Śnie” tego poradnika, aby uzyskać szybki przegląd.
- Po przywróceniu zasilania zejdź po schodach na lewo od monitora i skręć w prawo, aby znaleźć komputer z raportem o Fragmentach Pamięci. Przeczytaj raport, aby znaleźć kartę dostępu.
- Po przeczytaniu raportu i podniesieniu karty dostępu wróć do pokoju kontrolnego.
- Po wejściu do pokoju kontrolnego natychmiast spójrz na lewo i znajdziesz Dysk Pamięci 1 – Dezintegracja w pudełku jednostki dezintegracyjnej.
- Gdy już masz wymagany dysk, przejdź do napędu dysków i włóż dysk dezintegracyjny. Twój wymagany dysk będzie miał na sobie żółtą taśmę.
- W pokoju kontrolnym wejdź w interakcję z czerwoną notatką obok monitora, aby otrzymać hasło.
- Wejdź w interakcję z monitorem, kliknij na Wybierz Podmiot i wybierz „Podmiot 07 – Liam Kennely” z menu rozwijanego.
- Następnie kliknij na Rozpocznij Procedurę. W przeciwieństwie do „Terapii Dobrego Życia” i „Uwięzionego w Śnie”, nie musisz używać żadnych płynów do procedury, co oznacza, że tym razem musisz ukończyć tylko 4 Moduły MCS.
- Teraz zejdź po schodach po prawej stronie od monitora i przejdź do stołu, na którym będzie pięć różnych płynów.
- Naprzeciwko stołu z płynami będą niektóre Moduły MCS, z którymi będziesz musiał wejść w interakcję, aby rozpocząć procedurę.
- Każdy moduł ma swoją własną minigrę lub zagadkę i są one dość proste do ukończenia lub zrozumienia. Poniżej znajdują się 4 Moduły MCS, które musisz ukończyć dla tego zakończenia.W tym module będziesz musiał dostosować 3 różne długości fal, aż wszystkie będą miały taką samą częstotliwość. Ten moduł jest ukończony, gdy częstotliwość stanie się płaska.
- W tym module musisz pociągnąć różne dźwignie do miejsca, w którym ledwo dotykają czerwonej linii równowagi. Pociągnij pierwsze 4 dźwignie w górnym rzędzie, aby łatwo ukończyć ten moduł.
- W tym module będziesz mieć 6 pokręteł, które musisz obrócić, aż każdy będzie skierowany do góry. Aby obrócić pokrętło, przytrzymaj przycisk interakcji i obracaj w lewo lub w prawo, aż biała linia znajdzie się na górze, a następnie możesz puścić pokrętło, aby zapalić jego światło.
- Ten moduł polega na czasie, w którym musisz zatrzymać niebieski pasek w czerwonych polach za każdym razem. Najpierw naciśnij POWER, aby włączyć moduł. Następnie naciśnij SET, aby uruchomić i zatrzymać niebieski pasek w każdym czerwonym obszarze. Następnie naciśnij RESET, aby zresetować niebieski pasek.
- Gdy ukończysz wszystkie 4 minigry Modułów MCS, wróć do pokoju kontrolnego i wejdź w interakcję z monitorem.
- Na monitorze kliknij na Rozpocznij Proces.
- Teraz wyjdź z pokoju kontrolnego i idź w kierunku maszyny w środku pokoju.
- Wejdź w interakcję z maszyną, a następnie pojawi się przerywnik filmowy, prowadzący do zakończenia Ucieczka.
- Po przerywnikach filmowych podążaj ścieżką prosto przed siebie w kierunku pływającego domu.
- Następnie obudzisz się z powrotem w magazynie, ale z wyłączonymi światłami i bez fałszywych wspomnień i silnych bólów głowy.
- Gdy będziesz mógł się poruszać, spójrz na lewo za siebie, aby znaleźć podwójne drzwi prowadzące do wyjścia.
- Obok podwójnych drzwi będzie skaner kart. Użyj karty dostępu, którą wcześniej podniosłeś, aby odblokować drzwi.
- Teraz podążaj ścieżką prowadzącą na górę do drzwi, które wyprowadzą Cię na zewnątrz. Otwórz drzwi, aby uzyskać ostatni dialog, po którym gra się zakończy. Trofeum „Ucieczka” pojawi się po rozpoczęciu napisów końcowych.
Zakończenie „Uciekaj Stąd”
Na tym etapie będziesz dążył do zakończenia gry o nazwie „Uciekaj Stąd”, jednego z dwóch zakończeń, w których nie musisz kończyć procedury. Jednak podobnie jak we wszystkich innych zakończeniach, najpierw musisz przywrócić zasilanie i podnieść kartę dostępu z raportu o fragmentach pamięci, zanim odblokujesz to zakończenie.
- W głównym menu przejdź do Wyboru Rozdziału i wybierz „Maszyna” w Rozdziele 5.
- Po załadowaniu się do pokoju kontrolnego, musisz najpierw przywrócić zasilanie. Instrukcje dotyczące przywrócenia zasilania znajdziesz w sekcji „Przywrócone Zasilanie” lub w sekcji „Zakończenie: Uwięziony w Śnie” tego poradnika, aby uzyskać szybki przegląd.
- Po przywróceniu zasilania zejdź po schodach na lewo od monitora i podejdź do komputera w pobliżu centralnych noszy, aby znaleźć raport o fragmentach pamięci i jego skutkach ubocznych. Po przeczytaniu raportu automatycznie otrzymasz również kartę dostępu.
- Gdy już masz kartę dostępu, przejdź do podwójnych drzwi za centralnymi noszami naprzeciwko siebie. Na tych drzwiach będzie zielony napis WYJŚCIE.
- Po prawej stronie tych podwójnych drzwi będzie skaner kart. Będziesz musiał kilka razy wejść z nim w interakcję, ponieważ Walter/Liam będzie miał konflikt między naprawą siebie w celu leczenia silnych bólów głowy a ucieczką z tego miejsca, aby uwolnić się od koszmarów.
- Ostatecznie przesuniesz kartę dostępu i odblokujesz podwójne drzwi. Po prostu podążaj ścieżką na górę, która zaprowadzi Cię do drzwi prowadzących na zewnątrz. Otwórz drzwi, a pojawi się ostatni dialog. Trofeum „Uciekaj Stąd” pojawi się po rozpoczęciu napisów końcowych.
Zakończenie „Zabójcze Bóle Głowy”
W tej ostatniej fazie przed zdobyciem trofeum „Mistrz Cyrku” będziesz dążył do ostatniego pozostałego zakończenia w grze. Zakończenie „Zabójcze bóle głowy” będzie drugim z dwóch zakończeń, w których nie musisz kończyć procedury. Jednak podobnie jak we wszystkich innych zakończeniach, będziesz musiał przywrócić zasilanie i podnieść kartę dostępu z raportu o fragmentach pamięci ostatni raz, zanim odblokujesz to zakończenie.
- W głównym menu przejdź do Wyboru Rozdziału i wybierz „Maszyna” w Rozdziele 5.
- Po załadowaniu się do pokoju kontrolnego, musisz najpierw przywrócić zasilanie. Instrukcje dotyczące przywrócenia zasilania znajdziesz w sekcji „Przywrócone Zasilanie” lub w sekcji „Zakończenie: Uwięziony w Śnie” tego poradnika, aby uzyskać szybki przegląd.
- Po przywróceniu zasilania zejdź po schodach na lewo od monitora i podejdź do komputera w pobliżu centralnych noszy, aby znaleźć raport o fragmentach pamięci i jego skutkach ubocznych. Po przeczytaniu raportu automatycznie otrzymasz również kartę dostępu.
- Po podniesieniu karty dostępu odwróć się i spójrz za siebie, aby znaleźć interaktywną nosze znajdującą się naprzeciwko pokoju oznaczonego „Generator 2”. Wejdź w interakcję z noszami, aby położyć się na nich. Następnie wystarczy poczekać około 5 minut… nic nie robiąc. Po 5 minutach twoja postać umrze na wylew krwi do mózgu, co zakończy grę. Trofeum „Zabójcze bóle głowy” pojawi się po rozpoczęciu napisów końcowych.
Brak komentarzy