Armored Core 6 – Najlepsze bronie, które musisz posiadać


Jeśli szukasz sposobu, aby odblokować najlepsze bronie w Armored Core 6 już na początku gry, to trafiłeś we właściwe miejsce. Grając w inne ostatnie tytuły FromSoftware, można się poczuć przytłoczonym przez ogrom ognia i eksplozji w każdej misji Armored Core 6: Fires Of Rubicon.

Na szczęście, twój mech AC może być wyposażony w wystarczająco dużo siły ognia, aby zniszczyć każdego wroga na drodze. A niektóre z broni, które można odblokować, są po prostu absurdalnie przesadzone. W tym poradniku przejdziemy przez najlepsze bronie w Armored Core 6 i pokażemy, jak je zdobyć i wykorzystać do zadawania maksymalnych obrażeń nawet najgroźniejszym bossom w grze. Od granatników i karabinów maszynowych po broń białą i miotacze ognia – zdominujesz zarówno kampanię, jak i pojedynki wieloosobowe dzięki tym potężnym broniom.

Ważne jest, aby pamiętać, że twoj mech nie składa się tylko z jednej broni. Aby maksymalnie wykorzystać którąkolwiek z powyższych broni najwyższej klasy, musisz ją wspierać właściwymi buildami w Armored Core 6, inaczej możesz uznać te bronie za podrzędne. Obiecujemy, że nie są.

Poniżej przyjrzymy się bliżej każdej z tych broni, wyjaśnimy, jak je odblokować i jak najlepiej je wykorzystać z właściwymi częściami i stylem gry.

Pile Bunker

Ostrze Pile Bunker Ashmead jest absurdalnie potężne i jest obecnie najlepszą bronią do walki w zwarciu w Armored Core 6, o ile masz odwagę, aby stale zbliżać się do wielkich bossów w grze (przy okazji, potężnego bossa Balteus najłatwiej właśnie pokonać za pomocą broni do walki wręcz). Bronie białe w ogóle zadają bardzo duże obrażenia, aby zrekompensować zwiększone ryzyko zbliżenia się do wroga, ale Pile Bunker sprawia, że wszystkie inne bronie białe – i dystansowe – wydają się po prostu słabe.

Atak ładunkowy Pile Bunker’a zadaje oszałamiające 4 630 obrażeń, a przeciwko oszołomionemu wrogowi liczba ta wzrasta do ponad 5 000. To wystarczy, aby zadać ponad połowę obrażeń zdrowia wrogiego AC. To broń, której używałem, aby zabić prawie każdego wroga w arenie gry jeden po drugim tym samym mech’em. Wystarczy użyć eksplozji, aby oszołomić wroga, a następnie dobić go Pile Bunker’em. Jeśli unikałeś walki wręcz w Armored Core 6, Ashmead Pile Bunker jest wart ryzyka.

Pile Bunker stanie się dostępny w sklepie po ukończeniu rozdziału 1. Pierwszy rozdział zawiera 11 misji i kończy się misją „Attack The Watchpoint”. Po ukończeniu tej misji, Pile Bunker można kupić w sklepie za 185 000 COAM. To się opłaca, uwierz mi.

Granatnik Songbirds

Songbirds to jedna z najpotężniejszych broni wybuchowych, jakie możesz zdobyć w Armored Core 6. Są tak skuteczne, że zdarzało mi się nosić dwie na moim AC przez całe misje. Przy solidnych trafieniach, combo niemal gwarantuje oszołomienie nawet najtwardszych przeciwników w grze, pozostawiając ich na pastwę wysokich obrażeń (idealny duet z Pile Bunker).

Chociaż eksplozyjna moc Granatnika zmusza mech’a dwunożnego lub skaczącego do chwili zatrzymania przed wystrzałem, możesz przełączyć się na konfigurację Tetrapod lub Tank, aby poruszać się podczas otaczania celu eksplozywnym zniszczeniem. Nawet jeśli chcesz pozostać dwunożnym, skuteczność Songbirds rekompensuje jego wady, dostarczając wystarczającą ilość ognia wspierającego, aby na chwilę zatrzymać każdego wroga na swojej drodze. Aby odblokować Songbirds, musisz ukończyć misję „Defend The Carrier”. Po tej misji Songbirds będą dostępne w sklepie za 120 000 COAM.

Wyrzutnia Igieł Ogłuszających VE-60SNA

Stun Needle Launcher to unikalna broń, która strzela igłami paraliżującymi zdolnymi do ogłuszania wrogów na odległość. Jest to niezwykle ważne narzędzie dla każdego pilota AC, który chce kontrolować ruchy przeciwnika na polu walki i szybko ogłuszać wroga. Wyobraź sobie sytuację, w której potężny wróg próbuje cię zniszczyć, ale zdolnością do sparaliżowania go na kilka sekund możesz zadać ogromne obrażenia za pomocą innych potężnych broni, które posiadasz (np. wspomnianego przez nas Pile Bunker). Kontynuując użycie Stun Needle Launcher podczas walki, zauważysz, że przeciwnik staje się znacznie bardziej ujarzmiony dzięki narastającemu oszołomieniu, które blokuje cel i uniemożliwia wykorzystanie pełnej mobilności. Więc jeśli porzuciłeś tę broń zaraz po zakończeniu związanej z nią misji, może warto byłoby ponownie ją podnieść i przetestować. Stun Needle Launcher zostaje automatycznie odblokowany po osiągnięciu misji „Zniszcz Ice Worm” na końcu Rozdziału 3 i będziesz go potrzebował, aby ukończyć tę misję. Dostaniesz jeden za darmo na prawe ramie, ale możesz także kupić jeden na lewe ramie w sklepie za 283 000 COAM.

Bazooka 44-141 JVLN Alpha

Bazooka to kolejna broń z topowej półki eksplozywnych, z tych samych powodów co Songbirds: zadaje bardzo duże obrażenia uderzeniowe i zdrowotne z bardzo szanowanym promieniem wybuchu dla broni na ramię. Choć nie ma takiej samej siły rażenia jak Songbirds Grenade Cannon, JVLN Alpha ma większy mnożnik obrażeń przeciwko przeciwnikom oszołomionym i charakteryzuje się szybszym czasem przeładowania. To, połączone z faktem, że jest to broń na ramię, a nie wyłącznie na ramię, czyni ją bardziej wszechstronnym i uniwersalnym wyborem dla każdego, kto szuka trochę eksplozywnej siły ognia. JVLN Alpha zostaje automatycznie odblokowana po osiągnięciu rangi Hunter 2 w Armored Core 6. Rangę Hunter zwiększasz, zbierając Combat Logs podczas misji. Jeśli zbierałeś wszystkie Combat Logi podczas przechodzenia kampanii, osiągniesz rangę Hunter 2 i odblokujesz Detonating Bazooka pod koniec Rozdziału 1.

Strzelba SG-027 Zimmerman

Strzelby są doskonałym wyborem broni w Armored Core 6, ale Zimmerman wyróżnia się spośród innych zwiększonym zasięgiem skutecznym. W przypadku innych strzelb musiałem poświęcić więcej, niż bym chciał, aby skompensować koncentrację na bliskim zasięgu. Z Zimmermanem mogę wygodnie niszczyć wrogów z tego samego zasięgu, z jakiego zwykle korzystam z broni automatycznej.

Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania szybciej działających broni z magazynkami w Armored Core 6, może ci się wydać, że 2-sekundowy czas przeładowania między strzałami Zimmermana jest trochę frustrujący. Ale jeśli szukasz opcji zadającej duże obrażenia na bliskim i średnim dystansie, która może niezawodnie wyeliminować każdego wroga o niższym poziomie jednym ciosem i zadać szokujące obrażenia groźniejszym przeciwnikom, Zimmerman to fantastyczny wybór aż do późnej fazy gry. Strzelba Zimmerman zostaje odblokowana w sklepie po ukończeniu rozdziału 2 historii Armored Core 6. Rozdział 2 kończy się 14. misją gry, zatytułowaną „Ocean Crossing”, i musisz pokonać śmiertelnego bossa, aby dotrzeć do tego momentu. Potem Zimmerman może być kupiony dla dowolnego ramienia za 115 000 COAM.

Działko Gatling DF-GA-08 HU-BEN

DF-GA-08 HU-BEN, mimo że wydaje się dość prosty w obsłudze, ma kilka wad, które warto mieć na uwadze. Po pierwsze, zużywa dużo amunicji w bardzo krótkim czasie, więc musisz uważać, żeby nie wyczerpać zapasów zbyt szybko. Po drugie, z racji swojej masy, może spowalniać twoją mobilność, co może być problematyczne, jeśli zależy ci na szybkości i zwinności w trakcie walki. Na cięższej jednak platformie możesz zamontować dwa takie działka i kiedy jedno się przeładowuje, używać drugiego. W ten sposób Twoi wrogowie będą non stop zasypani tysiącami pocisków. Karabin Gatlinga należy do tej samej grupy broni, co Pile Bunker i Songbirds Grenade Cannon, które są odblokowywane w sklepie po ukończeniu ostatniej misji Rozdziału 1, „Atak na punkt obserwacyjny”. Po tym etapie karabin Gatlinga staje się dostępny za 170 000 COAM.

Wyrzutnia rakiet BML-G1/P20MLT-04

To nietypowe, żeby w jakiejkolwiek grze jedna z najlepszych broni była dostępna od samego początku, ale podstawowa wyrzutnia rakiet BML-G1 jest tak użyteczna przez całą kampanię, że trudno jej nie polecić. Chociaż brakuje jej potencjału obrażeń, aby być skuteczną przeciwko późniejszym bossom, nie ma naprawdę nic lepszego, jeśli chodzi o szybkie i czyste wyeliminowanie oddziałów mniejszych wrogów. A to ważne, gdy nawet najmniejszy wrogi mech w Armored Core 6 jest zdolny zadać dużo obrażeń, jeśli zostawisz go w spokoju.

W miarę postępu w misjach oczywiście odblokujesz większe i silniejsze wyrzutnie rakiet, ale żadna z nich nie ma takiej szybkości i łatwości obsługi, jak podstawowa wyrzutnia BML-G1 dostępna od pierwszego dnia. Para takich wyrzutni przypiętych do twojego pleców może przeprowadzić cię przez znaczną część kampanii bez konieczności zmiany sprzętu. Wyrzutnia rakiet BML-G1 jest odblokowywana od samej pierwszej misji! Nie potrzeba żadnego postępu! Możesz jej używać od pierwszych chwil jako pilot Armored Core.

Zobacz także inne nasze artykuły dotyczące Armored Core 6, takie jak np. ten z walki z pierwszym bossem w grze. Zajrzyj też na nasz kanał YouTube, gdzie regularnie wrzucamy nowe filmy nie tylko z Armored Core 6, ale i innych gier!

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Atlas Fallen - Recenzja - Pustynny Sztorm
Następny Jak wybrać dobry serwis laptopów