Divinity: Original Sin 2 – Wszyscy towarzysze i gdzie ich znaleźć – Poradnik


Divinity: Original Sin 2 to epicka gra RPG, która pozwala graczom stworzyć własną drużynę i przeżyć niezapomnianą przygodę w świecie Rivellon. Jednym z kluczowych elementów rozgrywki jest rekrutacja towarzyszy, którzy nie tylko wzbogacą Twoją drużynę o unikalne umiejętności, ale także dostarczą wielu godzin fascynujących dialogów i questów. Ten poradnik ma na celu pomóc Ci znaleźć wszystkich dostępnych towarzyszy w Divinity: Original Sin 2 oraz podpowiedzieć, jak ich przekonać do dołączenia do Twojej drużyny.

W świecie Divinity: Original Sin 2 spotkasz różnorodnych bohaterów, każdy z własną historią i motywacjami. Niektórzy towarzysze są łatwi do przekonania, inni wymagają bardziej subtelnego podejścia. Aby skutecznie zrekrutować nowych członków drużyny, musisz dokładnie poznać ich osobowości i znaleźć wspólny język. W tym poradniku znajdziesz szczegółowe informacje na temat każdego towarzysza, w tym jego umiejętności, historię oraz wskazówki, jak go znaleźć i przekonać do współpracy.

Poszukiwanie towarzyszy to nie tylko świetny sposób na urozmaicenie rozgrywki, ale także szansa na odkrycie nowych obszarów świata gry i ukończenie dodatkowych questów. Każdy z towarzyszy oferuje unikalne rozwiązania problemów, które napotkasz podczas swojej podróży. Dzięki temu Twoja drużyna będzie w stanie sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w świecie Divinity: Original Sin 2, czy też doświadczonym graczem, ten poradnik będzie dla Ciebie nieocenionym źródłem informacji.

A jeżeli nie wierzysz, że Divinity: Original Sin 2 jest fantastyczną grą, to sprawdź naszą recenzję tej gry!

Fane: Wieczny Uczony

Nie bez powodu, to właśnie Fane jest pierwszy. Jak trzy razy ukończyłem grę, to dwa razy jako właśnie Fane. Obudziłeś się i Twój świat zniknął. Ostatni z Twojego rodzaju, ukrywasz się za zaklętą maską, szukając prawdy o historii, o której nikt nie wiedział. Fane jest Wiecznym uczonym, którego po raz pierwszy spotykamy czytającego książkę w przebraniu elfa w Tawernie Merryweather (x: 60, y: -233). W Forcie Radości można go znaleźć w Ukrytej Alkowie, gdzie próbuje wyrzeźbić twarz na zwłokach, aby stworzyć maskę (x:273, y:274). Na statku Lady Vengeance, przed opuszczeniem Fortu Radości, można go znaleźć stojącego w Kabinie (X:279, Y:596).

Główne zadanie Fane’a to „Uczony z Dziejów Minionych”. Boginią, która wybrała Fane na swojego czempiona, jest Amadia. Jego domyślną klasą jest Mag. Fane maksymalizuje wartość umiejętności „Kradzież Życia”. Uczony (i szkieletowy) Fane szybko wyjaśni swoją naturę jako Wiecznego, członka zapomnianej cywilizacji, której historię planuje odkryć. Jest jedyną predefiniowaną postacią reprezentującą Nieumarłych, posiadającą talenty „Geniusz” (zwiększa inicjatywę o +2 i szansę na krytyczne uderzenie o 5%) oraz „Nieumarły” (odporność na Krwawienie, leczenie z Trucizny, zadawanie obrażeń podczas leczenia).

Jako Nieumarły, Fane może użyć umiejętności „Udawaj Martwego”, zmuszając wrogów do ignorowania go przez maksymalnie trzy tury. Unikalną umiejętnością Fane’a jest „Skok Czasu”, która daje sojusznikowi dodatkową turę w walce.

Ifan ben-Mezd: Samotny Wilk

Były paladyn, teraz samotny wilk, Ifan ben-Mezd stracił wiarę po tym, jak zabił niewinnych ludzi w imię Luciana. Teraz jego misja jest prosta: zabić syna Luciana. Możemy go spotkać po raz pierwszy w Tawernie Merryweather, gdzie stoi w pobliżu magistra Viktara. W Forcie Radości znajdziemy go w pobliżu wejścia do Ghetta, gdzie broni elfickiej kobiety Elodi przed bandytami Griffa. Na statku Lady Vengeance, przed opuszczeniem Fortu Radości, można go znaleźć w kabinie za schodami prowadzącymi na górny pokład.

Ifan jest domyślnie Wojownikiem, a jego główne zadanie to „Samotny Wilk”. Jest także obecnym czempionem Rhalica. Ifan Ben-Mezd jest byłym członkiem notorycznych Samotnych Wilków, ale jego sława jako najemnika wciąż go prześladuje. Tym razem Ifan wychodzi z emerytury, aby wykonać ostatnie zadanie. Jako człowiek, Ifan posiada unikalne talenty: „Oszczędny” (+1 do Handlu) i „Geniusz” (+2 do Inicjatywy i +5% do Krytycznego Uderzenia).

Będąc człowiekiem, Ifan posiada umiejętność „Zachęta”, która może zwiększyć jego i jego sojuszników siłę, zręczność, konstytucję i inteligencję. Ponadto, jego duchowa natura pozwala mu przywołać swojego Dusznego Wilka, który pomoże Ifanowi i jego drużynie przez ograniczony czas.

Lohse: Muzyk z głosami w głowie

Lohse, utalentowana muzyczka, została wysłana do Fortu Radości po nieudanym koncercie na Wzgórzu Agrid w Arx. Na statku Merryweather można ją znaleźć otoczoną przez troje dzieci, które proszą ją o śpiewanie (x: 41, y: -234). Po zatonięciu statku można ją znaleźć przed posągiem Luciana w Ghetcie Fortu Radości (X:203, Y:166). Początkowo czempionka Rhalica, jest zmuszona podążać za demonicznym wpływem podczas ucieczki z Fortu Radości. Jej domyślną klasą jest Enchanter. Jej główne zadanie to „Coś w Środku”.

Niestety dla Lohse, została wciągnięta w mroczny świat Divinity, gdzie ciemne istoty w jej głowie grożą przejęciem jej ciała. Jako człowiek, Lohse posiada talenty wspólne dla tej rasy: „Oszczędny” (+1 do Handlu) i „Geniusz” (+2 do Inicjatywy i +5% do Krytycznego Uderzenia). Jako człowiek, Lohse posiada umiejętność „Zachęta”, która zwiększa większość podstawowych atrybutów jej i pobliskich sojuszników. Ze względu na swoją naturę, jej wrodzoną umiejętnością źródłową jest „Szalona Pieśń”, która nakłada na cele efekt Szaleństwa, zmuszając ich do ataku najbliższej istoty – niezależnie od tego, czy jest to sojusznik czy wróg.

Marcus Miles, znany bardziej jako Beast (Bestia)

Marcus Miles, znany również jako Bestia, jest krasnoludzkim szlachcicem, który został schwytany przez Magów na otwartym morzu. Na statku Merryweather można go znaleźć siedzącego wśród krasnoludów (x: 51, y: -244). W Forcie Radości można go znaleźć w pobliżu wraku statku, z którego próbuje pozyskać deski. Na statku Lady Vengeance, przed opuszczeniem Fortu Radości, Bestia znajduje się w pobliżu balist, w środkowej części kabiny (X:306, Y:584). Jego domyślną klasą jest Mag Bojowy, a jego główne zadanie to „Bestia Morza”. Jest wybranym czempionem Duny.

Głośny i dumny, Bestia ma pragnienie przygody, które może popchnąć graczy do działania nawet przeciwko wszelkim przeciwnościom losu. Jest jedyną predefiniowaną postacią reprezentującą Krasnoludy i posiada talenty „Wytrzymały” (zwiększa uniki o 5% i maksymalną żywotność o 10%) oraz „Krasnoludzka Przebiegłość” (+1 do Skradania). Dzięki swojej krasnoludzkiej naturze, Bestia posiada umiejętność geomancji „Kamienny Dotyk”, która zadaje obrażenia od ziemi i tymczasowo kamienieje cel. Jako Bestia, może przywołać „Oślepiający Wicher”, który zadaje umiarkowane obrażenia od powietrza i na chwilę oślepia cel.

Sebille Kaleran: elficka zabójczyni chcąca Ciebie schrupać

Sebille, elficka zabójczyni, pozwoliła się schwytać Magistrom, aby znaleźć Mistrza. Na statku Merryweather można ją znaleźć grającą w kości w rogu (x: 45, y: -249). W Forcie Radości początkowo można ją znaleźć w kuchni Ghetta Fortu Radości, szpiegującą Stingtaila, a później podąża za nim do jego obozu (X:180, Y:102). Na statku Lady Vengeance, przed opuszczeniem Fortu Radości, można ją znaleźć siedzącą na dolnym pokładzie (X:299, Y:507). Jej domyślną klasą jest Łotrzyk, a jej główne zadanie to „Polowanie na Mistrza”. Jest wybraną czempionką Tir-Cendeliusa. Jeśli rozmawia z jaszczurem, zwłaszcza z Księciem Czerwonym, będzie bardzo wroga i trzeba ją przekonać, aby dołączyła do drużyny.

Była niewolnica, teraz wolna od swoich więzów, Sebille szuka zemsty na swoim Mistrzu, tej samej osobie, która przeszkoliła ją, by stała się zabójczynią. Jako jedyna przedstawicielka Elfów wśród predefiniowanych postaci, Sebille posiada cechy unikalne dla tej rasy. Ma talent „Pradawna Wiedza” (+1 do Loremastera) oraz „Zjadacz Zwłok”, który pozwala jej zdobywać informacje i/lub umiejętności poprzez jedzenie części ciała. Będąc Elfką, posiada umiejętność „Ofiara Ciała”, która pozwala jej poświęcić część swojej Żywotności, aby zyskać 1AP i zwiększyć obrażenia. Unikalną umiejętnością Sebille jest umiejętność źródłowa „Zerwanie Okov”, która jest w zasadzie natychmiastowym debuffem.

The Red Prince: Wygnany Książe

Książę Czerwony, wygnany książę jaszczurów z Domu Wojny, może zostać po raz pierwszy znaleziony w kuchni statku Merryweather, obok jaszczurki Namiyah (x:58, y: -243). W Forcie Radości można go znaleźć stojącego na skale z widokiem na morze (X:165, Y:282). Na statku Lady Vengeance, przed opuszczeniem Fortu Radości, można go znaleźć stojącego w pobliżu Simone na górnym pokładzie (X:621, Y:544).

Jego domyślną klasą jest Wojownik, a jego główne zadanie to „Odkupienie”. Jest wybranym czempionem bogini Zorl-Stissa. Wygnany z Imperium Jaszczurów, Książę Czerwony dąży do odzyskania swojego prawowitego miejsca na tronie. Jako jedyny przedstawiciel Jaszczurów wśród predefiniowanych postaci, Książę Czerwony posiada unikalne talenty dla swojej rasy. Jest „Sofistikowany” (zwiększa odporność na Ogień i Truciznę o 10%) i posiada „Pieśń Zaklęć” (+1 Perswazja). Potrafi nawet kopać dziury bez użycia łopat, jak wszyscy Jaszczury. Ze względu na swoją jaszczurzą naturę, posiada „Smoczy Płomień”, jaszczurzy oddech zadający obrażenia od Ognia. Unikalną umiejętnością Księcia Czerwonego jest umiejętność źródłowa „Demoniczny Wzrok”, pozwalająca mu kraść Magiczny Pancerz.

A na koniec jeszcze się pochwalę, że Divinity: Original Sin 2 możecie kupić w naszym Sklepie z Grami 🙂

 

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Zombicide. Army of the Dead - recenzja - zombie w Vegas!
Następny Książki High Fantasy dla dorosłych - 10, które warto przeczytać!