Nareszcie udało mi się splatynować i w pełni ukończyć Dragon’s Dogma 2. Całość została udokumentowana i teraz spinam to razem, by zaprezentować Wam ten poradnik lub też solucję z tej dosyć dziwnej gry.
Wiele wulgaryzmów upłynęło pod adresem Dragon’s Dogma 2. Uparłem się, że tą produkcję ukończę, ale nie było lekko z uwagi na bezsensowny projekt gry, o czym pisałem między innymi w recenzji. Sporo questów zostało zaprojektowanych w taki sposób, by musiały się bugować przy każdej okazji, a nieczytelne mechaniki, projekt oparty na flegmatyzmie oraz głupie pionki sprawiały, że w pewnym momencie czułem cierpienie grając w tą grę. Z uwagi na nielinearna strukturę, filmy są nazwane w różny sposób, najczęściej poprzez zrobienie jakiegoś questa w danym odcinku.
Ten poradnik najlepiej używać, przechodząc bezpośrednio do odcinku w którym potrzebujesz pomocy. Chyba że też zaczynasz grę i chcesz oglądać odcinki po kolei wiedząc, jakie wyzwania na Ciebie czekają w kolejnych etapach gry. W zależności od tego, używanie poradnika będzie inne. Polecam też subskrybować nasz kanał, gdzie regularnie wrzucamy kolejne odcinki, które w przyszłości chcę połączyć w formę poradnika czy też solucji. Jak już wspomniałem, Dragon’s Dogma 2 jest trudną grą i to w dosyć niestandardowy, frustrujący sposób przez zaniedbania twórców oraz złe projekty w grze (jak np. trudne przemieszczanie się po świecie gry ograniczone przez kamienie oraz małą staminę).
Zaczynamy grę, Tworzymy Postać, Walka z Meduzą
Ordeals of a New Recruit, In Dragon’s Wake, Wspomnienia Powstałego
Brothers Brave and Timid, Nesting Troubles
In Dragon’s Wake, Walka z Cyklopem, Stolica
Trevo Mine, Miecz Wojownika i Kostur Czarodzieja
Zostałem Czarodziejem, Slumsy, The Gift of Giving, Oxcart Courier
Blackwood Nest, Cyklop w lesie, Lewitowanie w Mieście
Disa’s Plot, The Arisen’s Shadow, The Caged Magistrate, The Heel of History
Monster Culling, Ruined Settlement, The Gift of Giving
Ogr w jaskini, Harve Village, Jaskinia pełna Saurian
Scaly Invaders, Zombie w piwnicy, Pancerny Cyklop w mieście?
An Unsettling Encounter, The Stolen Throne, Zbugowana Impreza
Droga do Nameless Village, Trembling Hollow, Timeworn Shaft
Tajemnice Nameless Vilage, Gildia Złodziei, Pułapki w podziemiach
Golem i Gryf jednocześnie, Eksploracja i potężne flary
Cavern of the Forsaken, Wschód zwiedzony
A Beggar’s Tale, Trujący smok zaatakował Melve! Drugi raz?
Chimera i tajemnice w Waterfall Cave
House of the Blue Sunbright, Quest się zablokował? No to rollback
Collapsed Mine, Derelict Mine, Zaginiony Pionek (chyba się utopił?)
Most z Cyklopa, River,s Edge Grotto, Claw into Shape
Beren’s Final Lesson, Trouble on the Cape, Ulrika na Prezydenta!
Pokonaliśmy Pierwszego Smoka! (ale uciekł tchórz), Droga do Checkpoint Rest Town
Zaczynamy przygodę jako Mystic Spearhand, Rodge i naprawiamy Prey for the Pack
Smok w Ancient Battlefield pokonany za pomocą balisty!
Tolled to Rest, Potężna Włócznia dla Mystic Spearhand, Worldsend Cavern
Zagadki Sphinxa w Mountain Shrine, Książki dla Trysha
Hidden Cavern, Gift of the Bow, Saint of the Slums
Trial of Archery, Droga do Sacred Arbor
Ratujemy Doireann, Woodland Wordsmith, Bramy do Battahl
Bardzo frustrująca droga do Battahl
Battahl i Nowy Dom do którego często będziemy wracać
Pierwszy legitnie pokonany Smok! Guerco Cavern, Dragonforge
Out of the Forest into the Forge, Scalecinder, Pligrim’s Peril Cave
Tomb of Am’Ranna, Potężny Rycerz, Poszukiwania Meduzy
Trudne chwile zdobycia Preserved Medusa Head
Dragonsbreath Tower, Sigurd, Zatruty Smok
Tajne Laboratorium, Więzienie, Dwa Golemy
Niepotrzebny Trickster, Polowanie na Phantom Ox Cart
Meduza w Kamień, The Phantom Oxcart, Kryzys i Ciężkie chwile
Tajemnice Drabnir’s Grotto, Gaustafr i Put a Spring in Thy Sleep
Warfarer i Magick Archer odblokowany! Jeździec bez głowy, Dullahan
Niedziałające Flary na Smoku, Flickering Shadows, Zamek z Wod
Dulled Steel, Cold Forge, Glimmercoal, Digger’s Ruin
Mountain Base Cave, Steeled Resolve, Blazing Forge
A Candle in the Storm, Polowanie na Smoka, Crossing in Shadow
Drugi Pakiet Zagadek Sphinxa i parę bugów
Smok w mieście, Mercy among Thieves
Podwodna Twierdza, Convergence, Poszukiwanie Smoków
The Guardian Gigantus, Jeszcze Jeden Smok, Gigantus, I Hardly Knew Ye
Legacy, Czerwony Smok Ostatni Boss, Zostaję Królem (ale to nie koniec!)
Witamy w Unmoored World, Próby i Hero achievment
Ostateczny Koniec gry i platyna, Ratujemy ocalałych
Podsumowanie
I to by było na tyle jeżeli chodzi o poradnik i solucję do Dragon’s Dogma 2. To była bardzo ciężka przeprawa, ale było warto bo wiem, że udało mi się splatynować naprawdę trudną grę jeżeli chodzi o liczbę pomijalnych osiągnięć. Sprawdź też nasze inne poradniki, takie jak np. poradnik frakcji do Songs of Conquest czy też solucję do gry Homeworld 3.
Brak komentarzy