Endless Dungeon to gra roguelike, w której gracze muszą przemierzać opuszczoną stację kosmiczną, broniąc kryształu przed hordami potworów. W grze dostępne jest kilka postaci, z których każda ma unikalne umiejętności i zdolności. Wybór odpowiedniej postaci może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w grze.
Każda postać w Endless Dungeon ma unikalny zestaw umiejętności i zdolności, które wpływają na jej styl gry. Niektóre postacie są bardziej odpowiednie do walki wręcz, podczas gdy inne są bardziej skuteczne w zadawaniu obrażeń z dystansu. Niektóre postacie mają umiejętności obronne, które pomagają chronić kryształ, podczas gdy inne mają umiejętności wspierające, które pomagają w walce z wrogami.
Oto kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze postaci w Endless Dungeon:
- Twój styl gry: Czy wolisz walczyć wręcz, czy z dystansu? Czy wolisz skupiać się na walce, czy na wspieraniu swoich towarzyszy?
- Twoja drużyna: Jakie postacie już masz w swojej drużynie? Czy potrzebujesz postaci, która uzupełnia umiejętności Twoich obecnych bohaterów?
- Twoje preferencje: Czy wolisz grać postaciami o silnych umiejętnościach bojowych, czy o umiejętnościach wspierających?
W tym artykule omówimy każdą postać z Endless Dungeon, przedstawiając jej umiejętności i zdolności oraz sugerując, do jakiego stylu gry jest najlepiej przystosowana. Jeżeli masz problem z osiągnięciami w grze Endless Dungeon, to koniecznie zajrzyj do naszego poradnika osiągnięć.
Zed
Zed to maszyna do zabijania z wysokimi obrażeniami, która za wszelką cenę chce ratować swoich sojuszników. Jest to dość prosta postać, zadająca duże obrażenia wrogom, ale może również użyć swojej superumiejętności, aby osłabić wrogów i wzmocnić swoich sojuszników. Co ważniejsze, Zed może również wzmocnić siebie po pokonaniu wroga, tymczasowo zwiększając swoje obrażenia, gdy pokona wroga. Należy do klasy Damage.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Power Amp | +30% obrażeń umiejętności | 2 |
Volume Booster | +20% obrażeń bonusowych, -15% zdrowia | 2 |
Nanoblood | +30% maksymalnego zdrowia | 3 |
Bad Hombre | +20% obrony | 3 |
Doom Metal | +30% obrażeń przy 33% zdrowia lub mniej | 4 |
Audio Blaster | +20% obrażeń bonusowych podczas używania broni neutralnej | 4 |
Sound Speed | +20% prędkości | 5 |
To the Rescue! | +30% obrażeń, +15% prędkości, jeśli jesteś dalej niż 20m od innych bohaterów i kryształu | 5 |
Bunker
Bunker to postać klasy Tank, która może bardzo pomóc swoim sojusznikom, drażniąc wrogów i odciągając ich uwagę od drużyny. Może ogłuszyć wrogów i stać się niewrażliwa, co daje jej ogromne możliwości obronne. Może również zadawać obrażenia, a jej zadawane obrażenia zwiększają się wraz z ilością otrzymywanych obrażeń.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Nanoblood | +30% zdrowia | 2 |
Shield of Justice | +30% obrony | 2 |
Clever Girl | +4 dowcipu | 3 |
Green Sneakers | +10% prędkości | 3 |
Crowd Control | +100% obrażeń od pchnięcia | 4 |
Reactive Riposte | +20% obrażeń zwrotnych, -10% obrażeń | 4 |
The Law Prevails | Apteczka całkowicie leczy | 5 |
Attitude Adjustment | Tajemnie pchnięte potwory będą atakować tylko Bunkra (nie dotyczy Razor) | 5 |
Blaze
Blaze to postać klasy Zone Control lub AoE Damage z zabawną umiejętnością stabilizacji obszaru poprzez umieszczanie min, które wybuchają, gdy tylko wchodzi na nie wróg. Ma również wysoką szansę na trafienie krytyczne i może wystrzeliwać wrogów śmiertelnymi rakietami. Jeśli lubisz postać, która rzuca bombami i zbiera nazwiska, gorąco polecamy używanie Blaze.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Epic Bandolier | +2 miny | 2 |
Training Dummy | +25% obrażeń min | 2 |
Clever Girl | +4 dowcipu | 3 |
Green Sneakers | +10% prędkości | 3 |
Better Bombs | +25% szansy na trafienie krytyczne, -1 mina | 4 |
Dynamic Might | +50% obrażeń bohatera, jeśli mina wybuchnie w pomieszczeniu, na 5 sekund | 4 |
Running Hot | +50% obrażeń od ognia | 5 |
Stunning Performance | -25% obrażeń min, mina ogłusza na 4 sekundy | 5 |
Shroom
Shroom to postać klasy Wsparcie/Leczenie i jedna z niewielu medyków w grze. Leczenie to cenna umiejętność w tej grze, dzięki czemu Shroom jest pożądanym wyborem, jeśli chcesz utrzymać swoją drużynę przy życiu. Uleczenia Shroom są również całkiem znaczące, ponieważ może leczyć i chronić swoich sojuszników na wiele sposobów.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Soul Hash | +20 dusz | 2 |
Soul Squeeze | +30% mocy leczenia (umiejętność aktywna) | 2 |
Green Sneakers | +15% prędkości | 3 |
Gambler’s Luck | +20% szansy na trafienie krytyczne | 3 |
Pistolero | +20% obrażeń neutralnych | 4 |
Missing Marbles | +60% mocy leczenia, -10 dusz | 4 |
Brand New Bag | Rozpoczynasz każde piętro z maksymalną liczbą dusz | 5 |
Survivor Complex | Jeśli żaden inny bohater nie żyje, +75% obrażeń i +30% prędkości | 5 |
Comrade
Comrade jest powolny i miękki, ale jest świetną postacią klasy DPS/Wsparcie. Comrade to dość zabawna postać, która buduje wieżyczki, co już jest cenne. Comrade może również przekształcić się w wieżyczkę, ostrzeliwując wrogów. Co ważniejsze, Comrade może naprawiać generatory zasobów, co sprawia, że jest bardzo ważny do odblokowania.
Fassie
Fassie to postać wsparcia, która zwiększa ataki sojuszników. Może również sprawić, że potwory będą atakować się nawzajem, a także zdobywa Wit za każdego potwora w pomieszczeniu. Fassie jest najlepiej wykorzystywany w scenariuszach, w których potwory atakują masowo, dając ci wielką ulgę, gdy potwory atakują się nawzajem bez umiaru.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Wide Circulation | +3 stref umiejętności | 2 |
Breakthrough Research | +50% efektywności umiejętności | 2 |
Nanoblood | +30% maksymalnego zdrowia | 3 |
Bad Hombre | +20% obrony | 3 |
Mobile Library | +50% efektywności pasywnej, -10% prędkości ruchu | 4 |
Burden of Knowledge | +50% obrażeń superumiejętności, -40% czasu odnowienia superumiejętności, -30% prędkości ruchu podczas superumiejętności | 4 |
Robotics Professor | +25% obrażeń kryształu, +25% obrony kryształu, +10% prędkości ruchu kryształu pod wpływem efektu pasywnego | 5 |
Exterminator | Tajemne umiejętności natychmiast zabijają wszystkie insekty oprócz bossów | 5 |
Sweeper
Sweeper to postać klasy Technik/Kontrola Tłumu, która wyróżnia się umiejętnością spowalniania wrogów do miazgi. Nie tylko to, ale mogą również odrzucać wrogów w innym kierunku, co czyni Sweepera jedną z najlepszych klas do gry w stylu kontroli tłumu.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Deep Clean | +30% efektywności umiejętności aktywnej | 2 |
Warning Label | +8 dowcipu | 2 |
Gambler’s Luck | +20% szansy na trafienie krytyczne | 3 |
Pistolero | +20% obrażeń neutralnych | 3 |
Multitasking | -10% czasu odnowienia superumiejętności podczas naprawy wieżyczek | 4 |
Spit 'n Polish | +(2% x Dowcip) obrony dla wieżyczek w pomieszczeniu | 4 |
Healthy Buddies | +15% obrażeń, jeśli żadna wieżyczka w pomieszczeniu nie jest uszkodzona | 5 |
Spotless Room | +20% obrony, +15% prędkości, jeśli w pomieszczeniu jest więcej niż 1 wieżyczka z 0 HP | 5 |
Cartie
Cartie to postać wspierająca, która może zadawać obrażenia i wzmacniać boty. Cartie jest mistrzem wszystkiego, jeśli chodzi o zadawanie obrażeń, ale nie martw się. Cartie nadal ma niszę w postaci możliwości wzmocnienia Bota, gdy znajduje się on w tym samym pomieszczeniu co ty.
Nazwa chipa | Efekty | Koszt |
---|---|---|
Wide Circulation | +3 stref umiejętności | 2 |
Breakthrough Research | +50% efektywności umiejętności | 2 |
Nanoblood | +30% maksymalnego zdrowia | 3 |
Bad Hombre | +20% obrony | 3 |
Mobile Library | +50% efektywności pasywnej, -10% prędkości ruchu | 4 |
Burden of Knowledge | +50% obrażeń superumiejętności, -40% czasu odnowienia superumiejętności, -30% prędkości ruchu podczas superumiejętności | 4 |
Robotics Professor | +25% obrażeń kryształu, +25% obrony kryształu, +10% prędkości ruchu kryształu pod wpływem efektu pasywnego | 5 |
Exterminator | Tajemne umiejętności natychmiast zabijają wszystkie insekty oprócz bossów | 5 |