Nowy region, mechaniki i postaci dołączają do gry wraz z wydarzeniami ograniczonymi czasowo.
Co nowego?
-Region Inazuma
-Postaci: Ayama, Yoimiya i Sayu, wszystkie z Inazumy
-Nowy Archont, świat i zadania fabularne. Dwa nowe zadania znajdziemy pod nazwami: „Chapter 2: Act 1 – The Immovable God and the Eternal Euthymia” i „Chapter II: Act II – Stillness, the Sublimation of Shadow”. Dodatkowo 32 nowe World Questy i 2 fabularne o nazwach: „Grus Nivis Chapter” z Ayaką i „Carassius Auratus Chapter” z Yoimiya.
-Wydarzenia. Pierwsze duże wydarzenie 2.0 „Thunder Sojourn”, które rozpoczęło się 22 lipca oferuje jako nagrodę darmową Beidou. Drugie główne wydarzenie „Phantom Flow” prawdopodobnie rozpocznie się 6 tygodni po premierze 2.0.
-Uzbrojenie. Pięć nowych czterogwiazdkowych broni Inazuma dla każdego typu broni. Oprócz tego specjalna pięciogwiazdkowa wersja łuku i miecza.
-Zestawy artefaktów „Emblem of Severed Fate” i „Shimenawa’s Reminescence”.
-Wrogowie. Nowy boss Maguu Kenki z 1.6 powróci w 2.0 jako stały world boss. Oprócz tego nowi przeciwnicy Pyro Hypostasis, Perpetual Mechanical Array, Nobushi i Kairagi Samurai, cztery nowe typy przeciwników z ruin i Mirror Maiden.
-Domeny. Inazuma stanie się domem sześciu nowych Domen oferując materiały do ulepszania talentów, broni i artefaktów.
-Funkcja Cross-Save umożliwiająca dzielenie zapisów między PC, Playstation i telefonem.
Inazuma
Region Inazuma znany jako Nation of Eternity jest duży większy od Dragonspine. Nie tak jak Dodoland Golden Apple Archipelago wprowadzony w 1.6, Inazuma zostaje wprowadzona permanentnie. Inazuma jest luźno bazowana na Japonii pod względem krajobrazu, architektury i nazewnictwa. Znajdziemy duży kwitnących wiśni, samurajów i wielki pałac Shoguna. Inazuma jest rządzona przez Elektrycznego Archonta przez co motyw jest burzowy.
Region podzielony jest na kilka wysp: Narukami; Yashiori; Tatarasuna, Kannazuka; Mikage Furnace; miasto Inazuma jako główny hub; Tenshukaku i Komore Teahouse.
Brak komentarzy