Pomimo bardzo dużego kosztu dodatkowego, którego Nintendo przez długi czas nie chciało ujawnić emulowane gry z N64 na Switchu mają problemy, które zostały dawno wyeliminowane na nieoficjalnych emulatorach.
Subskrybenci abonamentu rocznego za 35GBP(~190PLN) zgłaszają różne problemy jak opóźnienie czy niska ilość klatek na sekundę. Część gier ma też bardzije konkretne problemy.
Na przykład Mario Kart 64 pokazuje ostrzeżenie, że gra nie może zapisać „Ghost Data”, ponieważ ta funkcja wymagała Controller Paka w oryginalnej grze. Emulowana wersja N64 nie wspiera tej funkcji i nie ma takiej funkcji nawet nowy kontroler N64 od Nintendo.
Sin and Punishment z pozoru ma inny problem, niektórzy twierdzą, że sterowanie jest źle zmapowane, ale jest po prostu inne. Problemu by nie było gdyby była możliwość zremapować sterowanie, ale niestety nie jest to możliwe.
W Mario 64 oferuje inną wersje gry w Japonii, która zawiera rumble. To oznacza, że żeby grać z wibracjami należy zmienić region Switcha na Japonie, Europejski i Amerykański katalog oferuje tylko wersje bez wibracji.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time za to niepoprawnie renderuje wodę i chmury oraz ma delikatne opóźnienie, które jest na tyle małe, że będzie przeszkadzać raczej tylko speedrunnerom, ale mimo wszystko istnieje.
Screeny odpowiedno z: N64, Wii i Switcha.
Nintendo Switch Online z Expansion Packiem zawiera również rozszerzenie do Animal Crossing: New Horizons pt. Happy Home Paradise, które będzie miało swoją premierę 5 listopada. Roczna subskrybcja kosztuje 35GBP/50USD/~190PLN dla pojedynczej osoby i 60GBP/80USD/330PLN w pakiecie rodzinnym wspierającym do kont.
Brak komentarzy