Czy szukasz sposobu na pokonanie każdej rundy Holotaktyki w Jedi: Survivor? Holotaktyka absolutnie nie powinna być tak zabawna, jak jest, ale osoba, która wpadła na pomysł stworzenia minigry autobattle z jednostek przeciwnika, które zeskanowałeś podczas gry w Star Wars Jedi: Survivor, jest genialna.
W Holotaktyki można zagrać w Saloonie Pyloona, gdy tylko zostanie odblokowana, i dostępnych jest ośmiu przeciwników o różnym poziomie trudności, z którymi można rywalizować. Ale bądź ostrożny: Holotaktyka może być bardzo zdradliwa w niektórych rundach, a zwycięstwo czasami może wydawać się niemożliwe. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik do Jedi: Survivor Holotaktyki, który wyjaśni, jak odblokować grę i wszystkie jej jednostki, a także jak pokonać każdego przeciwnika w grze, w tym Tulakta, Skoovę, D-1N8 i nawet potężnego Tulli.
Możesz odblokować grę Holotaktyka w Jedi: Survivor, kończąc poboczną misję „Znajdź Nietypowy Duet” na Koboh. Porozmawiaj z Moranem w Saloonie Pyloona po ukończeniu części Forest Array głównej fabuły. Opowie Ci o tytułowym nietypowym duecie, który zauważył w Boiling Bluffs w Rambler’s Reach. Udaj się do Boiling Bluffs, podążając za znacznikiem plotki na holomapie, a na klifach na końcu, za Mogu, usłyszysz głosy. Podążaj za głosami, aby znaleźć Bhimę i Tulli, a po rozmowie z nimi zgodzą się wrócić do Saloonu Pyloona.
Kiedy następnym razem wrócisz do Saloonu Pyloona, wejdź na górę i przejdź przez drzwi obok akwarium, aby znaleźć Bhimę i Tulli przy ich nowo ustawionym stole do Holotaktyki. Interakcja ze stołem rozpocznie grę w Holotaktykę!
Poradnik do Holotaktyki w Jedi Survivor
Aby pokonać przeciwnika w Holotaktyce, musisz przetrwać każdą rundę meczu – jeśli przegrasz choć jedną rundę, przegrasz cały mecz. W każdej rundzie zobaczysz, z jakimi jednostkami będziesz się mierzyć, a Ty dostajesz punkty, aby umieścić swoje jednostki na planszy z listy wrogów, które zeskanowałeś podczas swoich podróży w Jedi: Survivor.
Jak odblokować jednostki w Holotaktyce zapytasz? Jednostki do użycia w kolejnych partiach Holotaktyki odblokowujesz, pokonując je w Jedi: Survivor, a następnie karząc BD-1 zeskanować ich zwłoki, aby odblokować ich wpis w databanku. Innymi słowy: każdą jednostkę wroga, którą masz wpisaną w databanku, możesz użyć w Holotaktyce. Oczywiście, z wyjątkiem bossów i innych specjalnych jednostek. Nie martw się więc odblokowywaniem jednostek – wszystkie z nich odblokujesz do końca gry.
Jak odnosić sukcesy w Holotaktyce?
Aby być skutecznym w Holotaktyce, musisz stale modyfikować swoje taktyki, dostosowując je do specyfiki każdego przeciwnika i rundy. Niektóre jednostki, jak Bedlam Smasher, Sutaban Alpha, Skriton i Droideka, mają ogromny potencjał w odpowiednich okolicznościach (de facto, często z nich korzystamy), ale niewłaściwe zastosowanie może kosztować Cię cały mecz.
Kluczowe jest zrozumienie, że Holotaktyki to gra, w której losowość odgrywa dużą rolę. Gdy tylko walka się rozpocznie, jednostki podejmują decyzje o swoich działaniach, a Ty nie masz nad tym kontroli. Decyzje te mogą się różnić od rundy do rundy, więc strategia, która przyniosła Ci zwycięstwo za pierwszym razem, może nie zadziałać podczas drugiego podejścia.
Sekretem zwycięstwa jest minimalizowanie elementu chaosu i przypadku w każdej rundzie. Jednym z największych czynników wprowadzających chaos do Holotaktyki są ładunki wybuchowe. Roller Mines są bardzo efektywne, jeśli uda im się eksplodować w pobliżu wroga, ale często zdarza się, że niszczą własne oddziały. To samo dotyczy wyrzutni rakiet i granatów, dlatego zawsze musisz zwracać uwagę na użycie materiałów wybuchowych podczas gry.
Zapraszam do obejrzenia poniższego filmu, na którym w ekspresowym tempie pokonuję wszystkich ośmiu przeciwników. Jeśli jesteś zainteresowany bardziej szczegółowym omówieniem strategii, które wykorzystałem w każdej rundzie, zapraszam do dalszej lektury. Poniżej przedstawiam dokładne strategie, które pozwolą Ci wygrać każdą rundę i pokonać wszystkich przeciwników Holotaktyki w Star Wars Jedi: Survivor.
Jak pokonać Turgle’a?
Turgle jest pierwszym przeciwnikiem, z którym zmierzysz się w Holotaktyce, i nie nastręcza większych problemów. Musisz wygrać tylko dwie rundy przeciwko niemu, a jego niewielkie grupy Scout Trooperów nie są w stanie wiele zdziałać przeciwko dobrze dobranym jednostkom.
Aby pokonać Turgle’a w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
1 Electrostaff Purge Trooper + Stormtrooper
2 Sutaban Alpha + Stormtrooper
Pozycjonowanie tych oddziałów jest bardzo proste – po prostu umieść jednostkę do walki wręcz w centrum pierwszego rzędu, a Stormtroopera za nią. Dwoje Scout Trooperów jest zdecydowanie w tyle za twoim Purge Trooperem w rundzie 1, a Sutaban Alpha jest zbyt agresywny dla własnego Purge Troopera Turgle’a w rundzie 2.
Jak pokonać Greez’a
Greez jest natychmiastowym skokiem poziomu trudności od Turgle’a, głównie dzięki jego miłości do dowódców Stormtrooperów, którzy lubią rzucać granaty w twoich wrogów. Kiedy w rundzie pojawiają się granaty, sytuacja może szybko stać się chaotyczna i nieprzewidywalna. Na szczęście, jest na to prosty sposób.
Aby pokonać Greez’a w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
1 Droideka + 2x Gorger
2 Bedlam Smasher + 2x Stormtrooper
3 Bedlam Smasher + Stormtrooper
Odwróć uwagę irytujących Rawkas w rundzie 1 za pomocą kilku Gorgerów na pierwszej linii, podczas gdy twój Droideka załatwi resztę z tylnych linii. Runda 2 jest prosta: wystarczy umieścić Bedlam Smasher na pierwszym rzędzie, z jednym lub dwoma Stormtrooperami za nim. Następnie powtórz strategię dla rundy 3. Nawet Security Droid w ostatniej rundzie nie ma odpowiedzi na ogromne obrażenia, które może zadawać Bedlam Smasher.
Jak pokonać Tulakt?
Tulakt to rzeczywiście jeden z najtrudniejszych przeciwników w Holotaktyce, jeśli nie wiesz, co robisz. Jej jednostki piechoty mają bardzo prostą, ale skuteczną kompozycję, która radzi sobie z wieloma różnymi typami ataków.
Aby pokonać Tulakt w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
1 Sutaban Alpha + Rawka + B1 Droid (Wręcz)
2 5x Dowódca Stormtrooperów + Hardshell
3 2x Dowódca Stormtrooperów + 2x Rawka
Sutaban Alpha na pierwszej linii zrobi ciężką pracę w rundzie 1, ale wesprzyj go Rawką, aby jak najszybciej zniszczyć jednego z dowódców Stormtrooperów, i droidem B1, jeśli chcesz. W rundzie 2 lubię skupić się na metagrze piechoty, ustawiając na tylnych liniach 5 dowódców Stormtrooperów, którzy niszczą Raiderów i droidy B1, gdy się do nich zbliżają. Postaw na przodzie Hardshell’a, aby zneutralizować pierwsze uderzenia, a wszystko pójdzie dobrze.
Wreszcie, w rundzie 3, umieść dwóch dowódców Stormtrooperów na tylnych liniach i osłaniaj ich dwoma Rawkami. Rawki prawie zawsze natychmiast zabijają weteranów Raiderów, a połączone siły Rawków i Trooperów szybko rozprawią się z pozostałym BX Droidem.
Jak pokonać Merrin?
Urocza Merrin jest następna, a dzięki dozwolonej ilości punktów do wydania w grze jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Aby pokonać jej jednostki, musisz myśleć na dużą skalę.
Aby pokonać Merrin w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
Runda Jednostki do użycia 1 AT-ST 2 2x Sutaban Alpha + Ciężki Szturmowiec 3 3x Sutaban Alpha Zawsze jest zabawnie wystawić na planszy AT-ST w rundzie 1 w meczu Holotaktyki, i szybko poradzi sobie z Bramlikami i droidem DT Sentry Merrin. Aby wygrać rundę 2, wystaw na pierwszej linii dwóch Sutaban Alpha i wesprzyj ich ciężkim szturmowcem, aby osłabić Sutabana Merrin po drugiej stronie.
Podczas rundy 3, sztuczka polega na ciężkich atakach wręcz przeciwko Skritonowi. 3 Sutaban Alphowie niemal zawsze poradzą sobie z Skritonem, co pozwoli ci na reakcję.
Jak pokonać Caij?
Caij to kolejny przeciwnik skupiający się na piechocie, który może stanowić poważne zagrożenie dla niewłaściwie dobranych kompozycji jednostek. Kluczem jest wybór agresywnych jednostek wręcz, które szybko skrócą dystans i szybko zakończą walkę, tak aby strzelcy Caij nie miała czasu na reakcję.
Aby pokonać Caij w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
1 2x Sutaban Alpha + Magnaguard
2 Bedlam Smasher + 2x Stormtrooper
3 5x Rawka
W rundzie 1 wystarczy ustawić twoje 2 Sutabany Alpha i Magnaguarda na pierwszej linii, a jednostki Caij nie będą mogły im zrobić wiele. Aby pokonać skomplikowane połączenie Tarczowego Stormtroopera i Droida DT Sentry w rundzie 2, postaw Bedlam Smasher bezpośrednio przed nimi, a z daleka po obu stronach postaw Stormtroopera, aby zapewnić wsparcie ognia.
Runda 3 wydaje się, że mogłaby stanowić zagrożenie, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że nawet Komandor Purge Trooper i 2 Magnaguardy nie mają szans przeciwko grupie Murder Chickens. Ustaw 5 Rawka na pierwszej linii, a walka zakończy się w ciągu sekund.
Jak pokonać Skoova?
Skoova to prawdopodobnie najtwardszy przeciwnik we wszystkich Holotaktykach. Wykorzystuje różnorodne, potężne jednostki i zmienia swoją strategię z każdą rundą, więc będziesz potrzebował solidnego planu, aby niezawodnie go pokonać i zdobyć jego wąsy.
Aby pokonać Skoova w Holotaktyce, oto jednostki, które powinieneś użyć w każdej rundzie:
1 2x Bedlam Smasher
2 Bedlam Smasher + Ciężki Szturmowiec
3 2x Sutaban Alpha + Dowódca Stormtrooperów
4 Skriton + Dowódca Stormtrooperów + Stormtrooper
2 Bedlam Smasherowie to niemal pewna wygrana w rundzie 1. Zwykle szybko radzą sobie z Tarczowymi Stormtrooperami dzięki ich atakowi AOE, a są na tyle wytrzymałe, że mogą zjeść cały magazynek od Ciężkich Szturmowców Skoova, zanim padną. Dla rundy 2, zastąp jednego z Bedlam Smasherów Ciężkim Szturmowcem i umieść go w tylnej części. W ten sposób, nawet jeśli Twój Smasher zostanie zaatakowany przez Rakietowego Stormtroopera Skoova, twój Ciężki Szturmowiec skończy ich wszystkich, podczas gdy będą rozproszeni.
Runda 3 może być rozwiązana z 2 Sutaban Alpha na czele, wspierane przez Dowódcę Stormtrooperów. Czasami jest to zacięte, ale nigdy nie widziałem, aby ta kompozycja drużyny zawiodła. Wreszcie, aby pokonać niezwykle niebezpieczne trio Tarczowego Stormtroopera, Droideki i Droida B2 w rundzie 4, postaw na pierwszej linii Skritona, aby ten absorbował pociski, a za nim kilku strzelców, którzy pomogą w walce.
Jak pokonać T-1N8?
Sekret radzenia sobie z potężnymi stworzeniami T-1N8 polega na ogromnej ilości siły ognia. Wiesz, co to oznacza: Droideki.
Oto jednostki, które powinieneś używać w każdej rundzie, aby pokonać T-1N8 w Holotactics:
1 Droideka + Gorger
2 2x Droideka + Gorger
3 Skriton + Ciężki Szturmowiec
4 2x Droideka + Stormtrooper z Tarczą + Szturmowiec
W rundzie 1 postaw Droideka w tylnej części planszy i umieść Gorgera naprzeciwko Gorocco wroga. Jedna salwa z Droideka powinna go zakończyć, więc Gorger jest tam tylko jako przynęta. W rundzie 2 zrób dokładnie to samo, ale umieść dwie Droideki w tym samym tylnym rogu, a one szybko poradzą sobie z Bilemawem i Gorocco. Droideki naprawdę są tak mocne.
W rundzie 3 musisz zmierzyć się z Droideką T-1N8, więc znowu wykorzystaj odporny na pociski Skriton i wesprzyj go Ciężkim Szturmowcem na linii tyłu, aby pomóc Skritonowi poradzić sobie z dwoma Sutaban Alphas. A w rundzie 4, wykorzystaj punkty, które zaoszczędziłeś w poprzednich rundach, aby umieścić Droideka w każdym tylnej części planszy, a potem Stormtroopera z Tarczą na środku linii frontu i Szturmowca za nim. Ten Stormtrooper z Tarczą uratuje Ci życie, odciągając uwagę Rawkas i Bedlam Smasherów na tyle długo, aby Droideki zrobiły to, w czym są najlepsze.
Jak pokonać Tulli
Ostatnim przeciwnikiem, z którym przyjdzie Ci się zmierzyć w Holotactics, jest Tulli – sama twórczyni gry. Wykorzystuje ona niezwykle potężne jednostki, ale jest łatwiejsza niż Skoova, a nawet Tulakt, dzięki ogromnej liczbie punktów, które otrzymujesz na ustawienie swoich jednostek. Tulli po prostu nie ma odpowiedzi na ciosy, które możesz zadać dysponując taką ilością punktów.
Aby pokonać Tulli w Holotactics, oto jednostki, które powinieneś używać w każdej rundzie:
1 2x Bilemaw
2 2x Skriton
3 2x Skriton + Dowódca Oddziału Czystek
4 2x Droideka + Mina Rolująca
Dwa Bilemawy łatwo poradzą sobie ze wszystkimi 7 piechurami w rundzie 1, nawet pomimo bombardowania granatami przez Dowódców Stormtrooperów. W rundzie 2 zastąp te Bilemawy dwoma Skritonami i obserwuj, jak łatwo przebijają się przez oddziały Sulli.
Runda 3 jest najtrudniejszą rundą w meczu z Tulli, ale dzięki Twojemu niewiarygodnemu bogactwu punktów, możesz znowu zakupić 2 Skritonów i wesprzeć je Dowódcą Oddziału Czystek, który może zniszczyć Bedlam Smasher’a i BX Droida za pomocą tych niszczycielskich naładowanych strzałów. A w rundzie 4, AT-ST może wyglądać przerażająco, ale okazuje się, że wszystko, czego potrzebujesz, to kilka Droidek w tylnych rogach i coś (ja wybrałem Minę Rolującą), co będzie tankować te pierwsze strzały i sprowokuje AT-AT do obrony i wykonania ataku miny zamiast iść prosto na Droideki.
Podsumowanie
I tak właśnie pewnie pokonasz każdego przeciwnika w Holotactics w Jedi: Survivor! Jeśli szykujesz się do skanowania nowych stworzeń i wrogów dla swojej walki w Holotactics, upewnij się, że przygotujesz się z naszym przewodnikiem na temat najlepszej postawy w Jedi: Survivor i najlepszych bonusów w Jedi: Survivor. Zobacz także inne nasze poradniki, takie jak poradnik do osiągnięć w Jedi: Survivor oraz poradnik walki w Jedi: Survivor. Pamiętaj także, że Jedi: Survivor ogrywamy na naszym kanale YouTube.
Brak komentarzy