Diablo 2 Resurrected – Wszystkie Słowa Runiczne i Jak układać runy – Poradnik


Kolejnym elementem, który chciałbym Wam przybliżyć jeżeli chodzi o Diablo 2 Resurrected, są tak zwane słowa runiczne. O ile pojedyncze runy nie zawsze dają nam ciekawe bonusy oraz statystyki, to już odpowiednio połączone sprawiają, że najgorszy przedmiot staje się nagle niesamowicie potężnym artefaktem.

Zanim jednak ułożysz słowo runiczne, musisz je poznać. Przez wiele lat gracze zbierali poniższą wiedzę, dzięki czemu jesteście teraz w stanie bez zbędnego marnowania czasu stworzyć taką postać, jaką chcecie i dobrać im takie bonusy, jakie będą jej najbardziej potrzebne. Musicie jednak pamiętać, że podobnie jak przy kostce horadrimów, którą ostatnio opisywaliśmy, także i słowa runiczne rządzą się swoimi prawami. Poniżej zasady, które obowiązują przy budowaniu słów za pomocą pojedynczych runów.

  • najważniejsze jest to, że słowa runiczne działają jedynie w przedmiotach niemagicznych. Oznacza to, że przedmioty rzadkie, unikalne czy nawet magiczne nie mogą zostać obdarzone runami;
  • słowa runiczne układamy w takiej kolejności, jak jest poniżej napisane. Wszelkie odstępstwa od normy uniemożliwiają korzystania ze słów;
  • jeżeli macie fajny przedmiot, ale brakuje gniazd, to sprawdźcie Poradnik ze wszystkimi przepisami do Kostki Horadrimów, który napisałem. Znajdziecie tam przepisy, które pozwolą Wam manipulować liczbą gniazd w przedmiocie czy też zmieniać jedne runy na inne;
  • ilość gniazd musi odpowiadać ilości słowu które chcesz wypisać. Czyli jeżeli słowo składa się z trzech run, to przedmiot musi mieć dokładnie trzy runy. Nie mniej, nie więcej, tylko trzy;
  • poszczególne słowa są połączone z odpowiednim przedmiotem. Czasami są to różne przedmioty, np. większość rodzajów broni, czasami jest to jeden przedmiot jak na przykład tarcza, a innym razem słowo może zachowywać się inaczej w różnych przypadkach przedmiotów, do których montujecie dane frazy;

Nie będziemy więcej przedłużać, bo przed nami naprawdę dużo solidnej wiedzy jeżeli chodzi o słowa runiczne. Lecimy alfabetycznie!

ANCIENT’S PLEDGE
RalOrtTal
Ral + Ort + Tal
Tarcze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 21
50% Zwiększona Obrona
Odporność na Zimno 43%
Odporność na Błyskawice 48%
Odporność na Ogień 48%
Odporność na Trucizny 48%
10% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę

BEAST
BerTirUmMalLum
Ber + Tir + Um + Mal + Lum
Topory, Młoty & Berła z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 63
Poziom 9 aury Fanatyzm podczas noszenia
40% Zwiększona szybkość ataku
240-270% Zwiększone obrażenia
20% Szans na miażdżący cios
25% Szans na otwarcie rany
3 do Niedzwiedziołaka
3 do Likantropi
Blokuje leczenie potworów
25-40 Do Siły
10 Do Energii
2 Do Many za każde zabójstwo
Poziom 13 Przyzwanie Grizzly (5 Ładunków)

BLACK
ThulIoNef
Thul + Io + Nef
Maczugi, Młoty, Buławy z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 35
15% Zwiększona szybkość ataku
120% Zwiększone Obrażenia
200 do Attack Rating
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna (3 sek)
40% Szans na miażdżący cios
Odrzucenie
10 do Witalności
Obrażenia od Magii zmniejszone o2
Poziom 4 Corpse Explosion (12 Ładunków)

BONE
SolUmUm
Sol + Um + Um
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 47
15% Szans na rzucenie Zbroja z Kości 10 poziomu podczas otrzymania obrażeń
15% Szans na rzucenie Włóczni z Kości 10 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Nekromanty
100-150 do Many
Wszystkie Odporności 30
Obrażenia zmniejszone o 7

BRAMBLE
RalOhmSurEth
Ral + Ohm + Sur + Eth
Pancerz z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 61
Ciernie poziomu 15-21 podczas noszenia przedmiotu
50% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
25-50% do umiejętności zadających obrażenia od Trucizny
300 Obrona
Zwiększa maksymalną ilość Many 5%
Regeneracja Many 15%
5% Do maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień 30%
Odporność na Trucizny 100%
13 HP za każdą eliminację
Poziom 13 Ducha Kolców (33 Ładunki)

BRAND
JahLoMalGul
Jah + Lo + Mal + Gul
Broń dystansowa z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
35% Szans na rzucenie Zwiększenia Obrażeń 14 poziomu podczas otrzymania obrażeń
100% Szans na rzucenie Włóczni z Kości poziomu 18 podczas ataku
Wystrzeliwuje Eksplodujące Strzały (15)
260-340% Zwiększone obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
20% do Attack Rating
280-330% obrażeń przeciwko demonom
20% szans na śmiertelne uderzenie
Blokuje leczenie potworów
Odrzucenie

BREATH OF THE DYING
VexHelElEldZodEth
Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth
Wszystkie bronie z sześcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 69
50% Szans na rzucenie Trującej Novy poziomu 20 podczas eliminacji przeciwnika
Niezniszczalny
60% Zwiększona szybkość ataku
350-400% Zwiększone obrażenia
-25% do Obrony celu
50 do Attack Rating
200% obrażeń przeciwko nieumarłym
50 do Attack Rating przeciwko nieumarłym
7% kradzieży many przy trafieniu
12-15% kradzieży życia przy trafieniu
Blokuje leczenie potworów
30 do wszystkich atrybutów
1 do promienia światła
Wymagania -20%

CALL TO ARMS
AmnRalMalIstOhm
Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm
Bronie z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 57
Zwiększone o 1 do wszystkich umiejętności
40% Zwiększona szybkość ataku
240-290% Zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% do kradzieży życia przy trafieniu
2-6 do Dowodzenia (Barbarzyńca)
1-6 do Rozkazów (Barbarzyńca)
1-4 do Okrzyku Bojowego
Blokuje leczenie potworów
Uzupełnienie życia 12
30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów

CHAINS OF HONOR
DolUmBerIst
Dol + Um + Ber + Ist
Pancerz z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 63
Zwiększone o 2 do wszystkich umiejętności
200% Obrażeń przeciwko demonom
100% Obrażeń przeciwko nieumarłym
8% do kradzieży życia przy trafieniu
70% Zwiększona Obrona
20 do Siły
Uzupełnienie Życia 7
Wszystkie Odporności 65
Obrażenia zmniejszone o 8%
25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów

CHAOS
FalOhmUm
Fal + Ohm + Um
Szpony z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 57
9% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli poziomu 11 podczas ataku
11% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic poziomu 9 podczas ataku
35% do szybkości ataku
240-290% Zwiększone obrażenia
Dodaje 216-471 obrażeń od Magii
25% Szans na otwarcie rany
1 do Trąby Powietrznej
10 do Siły
15 Życia za każdego zabitego demona

CRESCENT MOON
ShaelUmTir
Shael + Um + Tir
Topory, Broń Drzewcowa & Miecze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 47
10% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 17 podczas ataku
7% Szans na rzucenie Pola Statycznego poziomu 13 podczas ataku
20% Zwiększona szybkość ataku
180-220% Zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-35% do Odporności na błyskawice celu
25% Szans na otwarcie rany
9-11 do absorpcji Magii
2 Do Many za każde zabójstwo
Poziom 18 Przywołania Ducha Wilka (30 Ładunków)

DEATH
HelElVexOrtGul
Hel + El + Vex + Ort + Gul
Miecze & Topory z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 55
Niezniszczalny
100% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 44 kiedy giniesz
25% Szans na rzucenie Lodowcowego Grotu poziomu 18 podczas ataku
300-385% Zwiększone obrażenia
20% Bonus do Attack Rating
50 do Attack Rating
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
7% kradzieży many przy trafieniu
50% Szans na miażdżący cios
(0.5*Clvl)% Śmiertelne uderzenie (bazuje na poziomie bohatera)
1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawego Golema (15 Ładunków)
Wymagania -20%

DELIRIUM
LemIstIo
Lem + Ist + Io
Nakrycia głowy z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 51
1% Szans na rzucenie lvl 50 Delirium podczas otrzymania ciosu
6% Szans na rzucenie lvl 14 Uderzenia Umysłu podczas otrzymania ciosu
14% Szans na rzucenie lvl 13 Grozy podczas otrzymania ciosu
11% Szans na rzucenie lvl 18 Zamętu podczas ataku
2 do wszystkich umiejętności
261 Obrona
10 do Witalności
50% dodatkowego złota od potworów
25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków)

DESTRUCTION
VexLoBerJahKo
Vex + Lo + Ber + Jah + Ko
Broń drzewcowa & Miecze z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 65
23% Szans na rzucenie 12 poziomu Wulkanu podczas ataku
5% Szans na rzucenie 23 poziomu Kuli Magmy podczas ataku
100% Szans na rzucenie 45 poziomu Meteoru gdy giniesz
15% Szans na rzucenie Novy 22 poziomu podczas ataku
350% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 100-180 obrażeń od Magii
7% kradzieży many przy trafieniu
20% Szans na miażdżący cios
20% szans na śmiertelne uderzenie
Blokuje leczenie potworów
10 do Zręczności

DOOM
HelOhmUmLoCham
Hel + Ohm + Um + Lo + Cham
Topory, Młoty & Broń drzewcowa z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 67
5% Szans na rzucenie 18 poziomu Wulkanu podczas ataku
Poziom 12 aury Święty Chłód podczas noszenia
2 do wszystkich umiejętności
45% Zwiększona szybkość ataku
330-370% Zwiększone obrażenia
-40-60% do Odporności na Zimnoance
20% szans na śmiertelny cios
25% Szans na otwarcie rany
Blokuje leczenie potworów
Zamraża cel 3
Wymagania -20%

DRAGON
SurLoSol
Sur + Lo + Sol
Pancerz, Tarcze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 61
20% Szans na rzucenie 18 poziomu Jadu podczas otrzymania ciosu
12% Szans na rzucenie 15 poziomu Hydry podczas ataku
Poziom 14 aury Świętego Ognia podcas noszenia
360 Obrona
230 Obrona przeciwko pociskom
3-5 do wszystkich atrybutów
(0.375*Clvl) do Siły (bazuje na poziomie postaci)
5% do maksymalnej Odporność na Błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7
Tylko Pancerz
Zwiększa maksymalną ilość Many 5%
Tylko Tarcze
50 do Many

DREAM
IoJahPul
Io + Jah + Pul
Hełmy, Tarcze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
10% Szans na rzucenie Zamętu 15 poziomu podczas otrzymania ciosu
Poziom 15 aury Święty Wstrząs podczas noszenia
20-30% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
30% Zwiększona Obrona
150-220 Obrona
10 do Witalności
(0.625*Clvl) do Many (bazuje na poziomie postaci)
Wszystkie Odporności 5-20
12-25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Tylko Hełmy
Zwiększa maksimum życia o 5%
Tylko Tarcze
50 do Życia

DURESS
ShaelUmThul
Shael + Um + Thul
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 47
40% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
10-20% Zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 Obrażeń od Zimna
15% szans na Miażdżący cios
33% szans na Otwarcie rany
150-200% Zwiększona Obrona
-20% utraty wytrzymałości
Odporność na Zimno 45%
Odporność na Błyskawice 15%
Odporność na Ogień 15%
Odporność na Trucizny 15%

EDGE
TirTalAmn
Tir + Tal + Amn
Bronie dystansowe z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 25
Poziom 15 aury Cierni podczas noszenia
35% Zwiększona szybkość ataku
320-380% Obrażeń przeciwko demonom
280% Obrażeń przeciwko nieumarłym
75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% do kradzieży życia przy trafieniu
Blokuje leczenie potworów
5-10 do wszystkich atrybutów
2 Do Many za każde zabójstwo
Zmniejsza ceny sprzedawców o 15%

ENIGMA
JahIthBer
Jah + Ith + Ber
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
Zwiększone o 2 do wszystkich umiejętności
45% do szybszego biegania/chodzenia
1 do Teleportu
750-775 Obrona
(0.75*Clvl) do Siły (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Zwiększa maksimum życia o 5%
Obrażenia zmniejszone o 8%
14 HP za każdą eliminację
15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
(1*Clvl)% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów (bazuje na podstawie poziomu postaci)

ENLIGHTENMENT
PulRalSol
Pul + Ral + Sol
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 45
5% Szans na rzucenie Pożogi 15 poziomu podczas otrzymania ciosu
5% Szans na rzucenie Ognistej Kuli 15 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Czarodziejki
1 do Ciepła
30% Zwiększona Obrona
Odporność na Ogień 30%
Obrażenia zmniejszone o 7

ETERNITY
AmnBerIstSolSur
Amn + Ber + Ist + Sol + Sur
Bronie do walki wręcz z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 63
Niezniszczalny
260-310% Zwiększone obrażenia
9 do minimalnych obrażeń
7% do kradzieży życia przy trafieniu
20% Szans na miażdżący cios
Trafienie oślepia przeciwnika
Spowalnia cel o 33%
Uzupełnienie Many 16%
Nie można zostać zamrożonym
30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Poziom 8 Ożywienia (88 Ładunków)

EXILE
VexOhmIstDol
Vex + Ohm + Ist + Dol
Tarcze z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 57
15% Szans na rzucenie 5 poziomu Wyssania Życia podczas ataku
Poziom 13-16 aury Śmiałości podczas noszenia
2 do aur ofensywnych (Wyłącznie Paladyn)
30% Szybsze blokowanie ciosów
Zamraża cel
220-260% Zwiększona Obrona
Uzupełnienie Życia 7
5% Do maksymalnej Odporność na Zimno
5% Do maksymalnej Odporność na Ogień
25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Naprawia 1 pkt wytrzymałości przedmiotu co 4 sekundy

FAITH
OhmJahLemEld
Ohm + Jah + Lem + Eld
Bronie dystansowe z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
Poziom 12-15 aury Fanatyzm podczas noszenia broni
1-2 do wszystkich umiejętności
330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% bonusu do Attack Rating
75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
50 do AR przeciwko nieumarłym
120 obrażeń od ognia
Wszystkie Odporności 15
10% szans na przywrócenie wyelimiNiewanego potwora jako sojusznika
75% dodatkowego złota od potworów

FAMINE
FalOhmOrtJah
Fal + Ohm + Ort + Jah
Topory & Młoty z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
30% Zwiększona szybkość ataku
320-370% Zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 180-200 obrażeń od Magii
Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
Dodaje 51-250 obrażeń od Błyskawic
Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
12% do kradzieży życia przy trafieniu
Blokuje leczenie potworów
10 do Siły

FORTITUDE
ElSolDolLo
El + Sol + Dol + Lo
Bronie & Pancerz z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 59
20% Szans na rzucenie Zamrażającej Zbroi poziomu 15 podczas otrzymania ciosu
25% szybsze rzucanie czarów
300% Zwiększone Obrażenia
200% Zwiększona Obrona
((8-12)*0.125*Clvl) do Życia (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Wszystkie Odporności 25-30
12% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
1 do promienia światła
Tylko Bronie
9 do minimalnych obrażeń
50 do Attack Rating
20% szans na śmiertelny cios
Trafienie zmusza potwora do ucieczki
Pancerz
15 Obrona
Uzupełnienie Życia 7
5% Do maksymalnej Odporność na Błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7

FURY
JahGulEth
Jah + Gul + Eth
Bronie do walki wręcz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
40% Zwiększona szybkość ataku
209% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę celu
-25% Obrona celu
20% Bonus do Attack Rating
6% do kradzieży życia przy trafieniu
33% szans na śmiertelny cios
66% Szans na otwarcie rany
5 do Szału Bitewnego (Tylko dla Barbarzyńcy)
Blokuje leczenie potworów

GLOOM
FalUmPul
Fal + Um + Pul
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 47
15% Szans na rzucenie Zamroczenia 3 poziomu podczas otrzymania ciosu
10% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
200-260% Zwiększona Obrona
10 do Siły
Wszystkie Odporności 45
Skraca czas zamrożenia
5% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
-3 do promienia światła

GRIEF
EthTirLoMalRal
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral
Miecze & Topory z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 59
35% Szans na rzucenie Jadu 15 poziomu podczas ataku
30-40% Zwiększona szybkość ataku
Obrażenia 340-400
Ignoruje obronę celu
-25% Obrona celu
(1.875*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% Odporności na Trucizny potworów
20% szans na śmiertelny cios
Blokuje leczenie potworów
2 Do Many za każde zabójstwo
10-15 HP za każdą eliminację

HAND OF JUSTICE
SurChamAmnLo
Sur + Cham + Amn + Lo
Wszystkie Bronie z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 67
100% Szans na rzucenie Pożogi 36 poziomu podczas awansu bohatera
100% Szans na rzucenie Meteoru 48 poziomu kiedy giniesz
Poziom 16 aury Święty Ogień podczas noszenia przedmiotu
33% Zwiększona szybkość ataku
280-330% Zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-20% Odporności na Ogień
7% do kradzieży życia przy trafieniu
20% szans na śmiertelny cios
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel 3

HARMONY
TirIthSolKo
Tir + Ith + Sol + Ko
Bronie dystansowe z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 39
Poziom 10 aury Wigor podczas noszenia przedmiotu
200-275% Zwiększone obrażenia
9 do minimalnych obrażeń
9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od Błyskawic
Dodaje 55-160 Obrażeń od Zimna
2-6 do Walkirii
10 do Zręczności
Regeneracja Many 20%
2 Do Many za każde zabójstwo
2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienia (25 Ładunków)

HEART OF THE OAK
KoVexPulThul
Ko + Vex + Pul + Thul
Laski & Buławy z czterema gniazdami
Wymagany Poziom:55
Zwiększenie o 3 do wszystkich umiejętności
40% szybsze rzucanie czarów
75% Obrażeń przeciwko demonom
100 do Attack Rating przeciw demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
7% kradzieży many przy trafieniu
10 do Zręczności
Uzupełnienie Życia 20
Zwiększa maksymalną ilość Many 15%
Wszystkie Odporności 30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków)
Poziom 14 Kruki (60 Ładunków)

HOLY THUNDER
EthRalOrtTal
Eth + Ral + Ort + Tal
Berła z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 23
60% Zwiększone Obrażenia
10 do maksymalnych obrażeń
-25% Obrona celu
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 21-110 obrażeń od Błyskawic
75 obrażeń od trucizn przez 5 sek
3 do Holy Shock (Paladin Only)
5% Do maksymalnej Odporność na Błyskawice
Odporność na Błyskawice 60%
Poziom 7 Seryjnych Błyskawic (60 Ładunków)

HONieR
AmnElIthTirSol
Amn + El + Ith + Tir + Sol
Bronie do walki wręcz z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 27
Zwiększenie o 1 do wszystkich umiejętności
160% Zwiększone Obrażenia
9 do minimalnych obrażeń
9 do maksymalnych obrażeń
250 do Attack Rating
7% do kradzieży życia przy trafieniu
25% szans na śmiertelny cios
10 do Siły
Uzupełnienie Życia 10
2 Do Many za każde zabójstwo
1 do promienia światła

ICE
AmnShaelJahLo
Amn + Shael + Jah + Lo
Bronie dystansowe z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
100% Szans na rzucenie Zamieci 40 poziomu podczas awansu na kolejny poziom
25% Szans na rzucenie Novy Mrozu 22 poziomu podczas ataku
Poziom 18 aury Świętego Chłodu podczas noszenia
20% Zwiększona szybkość ataku
140-210% Zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
25-30% do obrażeń od umiejętności zimna
7% do kradzieży życia przy trafieniu
-20% Odporności na Zimno
20% szans na śmiertelny cios
(3.125*Clvl)% dodatkowego złota od potworów (bazuje na podstawie poziomu postaci)

INFINITY
BerMalBerIst
Ber + Mal + Ber + Ist
Broń drzewcowa z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 63
50% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu po eliminacji przeciwnika
Poziom 12 aury Przekonanie podczas noszenia
35% do szybszego biegania/chodzenia
255-325% Zwiększone obrażenia
-(45-55)% do Odporności na błyskawice celu
40% Szans na miażdżący cios
Blokuje leczenie potworów
(0.5*Clvl) do Witalności (bazuje na podstawie poziomu postaci)
30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)

INSIGHT
RalTirTalSol
Ral + Tir + Tal + Sol
Broń drzewcowa & Laski z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 27
Poziom 12-17 aury Medytacja podczas noszenia
35% szybsze rzucanie czarów
200-260% Zwiększone obrażenia
9 do minimalnych obrażeń
180-250% Bonus do Attack Rating
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
75 obrażeń od trucizn przez 5 sekund
1-6 do obrażeń krytycznych
5 do wszystkich atrybutów
2 Do Many za każde zabójstwo
23% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów

KING’S GRACE
AmnRalThul
Amn + Ral + Thul
Miecze & Berła z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 25
100% Zwiększone Obrażenia
150 do Attack Rating
100% Obrażeń przeciwko demonom
100 do Attack Rating przeciwko demonom
50% Obrażeń przeciwko nieumarłym
100 do Attack Rating przeciwko nieumarłym
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
7% do kradzieży życia przy trafieniu

KINGSLAYER
MalUmGulFal
Mal + Um + Gul + Fal
Miecze & Topory z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 53
30% Zwiększona szybkość ataku
230-270% Zwiększone obrażenia
-25% Obrona celu
20% Bonus do Attack Rating
33% Szans na miażdżący cios
50% Szans na otwarcie rany
1 do Zemsty (Paladyn)
Blokuje leczenie potworów
10 do Siły
40% dodatkowego złota od potworów

LAST WISH
JahMalJahSurJahBer
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber
Topory, Młoty & Miecze z sześcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 65
6% Szans na rzucenie Zniknięcia 11 poziomu podczas otrzymania ciosu
10% Szans na rzucenie Wyssania Życia poziomu 18 podczas ataku
20% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu podczas ataku
Poziom 17 aury Moc podczas noszenia
330-375% Zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
60-70% Szans na miażdżący cios
Blokuje leczenie potworów
Trafienie oślepia cel
(0.5*Clvl)% szans na znalezienie magicznych przedmiotów (bazuje na podstawie poziomu postaci)

LAWBRINGER
AmnLemKo
Amn + Lem + Ko
Młoty, Berła & Miecze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 43
20% Szans na rzucenie Zniedołężnienia 15 poziomu podczas ataku
Poziom 16-18 aury Sanktuarium podczas noszenia
-50% Obrona celu
Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
Dodaje 130-180 Obrażeń od Zimna
7% do kradzieży życia przy trafieniu
Zabite potwory już nie powstaną
200-250 do obrony przeciwko pociskom
10 do Zręczności
75% dodatkowego złota od potworów
LEAF
TirRal
Tir + Ral
Laski z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 19
3 do umiejętności Ognia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
3 do InferNie (Tylko Czarodziejka)
3 do Ciepła (Tylko Czarodziejka)
3 do Ognistego Piorunu (Tylko Czarodziejka)
(2*Clvl) Defence (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Odporność na Zimno 33%
2 Do Many za każde zabójstwo

LIONHEART
HelLumFal
Hel + Lum + Fal
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 41
20% Zwiększone Obrażenia
25 do Siły
15 do Zręczności
20 do Witalności
10 Do Energii
50 do Życia
Wszystkie Odporności 30
Wymagania -15%

LORE
OrtSol
Ort + Sol
Nakrycia głowy z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 27
1 do wszystkich umiejętności
10 Do Energii
Odporność na Błyskawice 30%
Obrażenia zmniejszone o 7
2 Do Many za każde zabójstwo
2 do promienia światła

MALICE
IthElEth
Ith + El + Eth
Bronie do walki wręcz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 15
33% Zwiększone Obrażenia
9 do maksymalnych obrażeń
-25% Obrona celu
50 do Attack Rating
100% Szans na otwarcie rany
Blokuje leczenie potworów
-100 do obrony potworów na trafienie
Utrata życia -5

MELODY
ShaelKoNef
Shael + Ko + Nef
Bronie dystansowe z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 39
3 do umiejętności Łuku i Kuszy (tylko Amazonka)
20% Zwiększona szybkość ataku
50% Zwiększone Obrażenia
300% Obrażeń przeciwko nieumarłym
3 do Spowolnienie Pocisków (tylko Amazonka)
3 do Uniku (tylko Amazonka)
3 do Uderzenia Krytycznego (tylko Amazonka)
Odrzucenie
10 do Zręczności

MEMORY
LumIoSolEth
Lum + Io + Sol + Eth
Laski z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 37
3 do umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
9 do minimalnych obrażeń
-25% do obrony celu
3 tarczy Energetycznej (Tylko Czarodziejka)
2 do Pola Statycznego(Tylko Czarodziejka)
50% Zwiększona Obrona
10 do Witalności
10 do Energii
Zwiększa maksymalną ilość Many 20%
Obrażenia od Magii zmniejszone o7

MYTH
HelAmnNef
Hel + Amn + Nef
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 25
3% Szans na rzucenie Skowytu 1 poziomu podczas otrzymania ciosu
10% Szans na rzucenie Drwiny 1 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Barbarzyńcy
30 do Obrony przeciwko pociskom
Uzupełnienie Życia 10
Atakujący otrzymuje 14 obrażeń
Wymagania -15%

NADIR
NefTir
Nef + Tir
Nakrycia głowy z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 13
50% Zwiększona Obrona
10 Obrona
30 do Obrony przeciwko pociskom
5 do Siły
2 Do Many za każde zabójstwo
-33% dodatkowego złota od potworów
-3 do promienia światła
Poziom 13 Płaszczu Cieni (9 Ładunków)

OATH
ShaelPulMalLum
Shael + Pul + Mal + Lum
Topory, Buławy & Miecze z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 59
Niezniszczalny
30% Szans na rzucenie Ducha Kości 20 poziomu podczas ataku
50% Zwiększona szybkość ataku
210-340% Zwiększone obrażenia
75% Obrażeń przeciwko demonom
100 do Attack Rating przeciwko demonom
Blokuje leczenie potworów
10 Do Energii
10-15 do absorpcji Magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem(14 Ładunków)

OBEDIENCE
HelKoThulEthFal
Hel + Ko + Thul + Eth + Fal
Broń drzewcowa z pięcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 41
30% Szans na rzucenie Uroku 21 poziomu podczas eliminacji przeciwnika
40% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
370% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona celu
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna (czas trwania 3 sekundy, Niermal)
-25% Odporności na Ogień
40% Szans na miażdżący cios
200-300 Obrona
10 do Siły
10 do Zręczności
Wszystkie Odporności 20-30
Wymagania -20%

PASSION
DolOrtEldLem
Dol + Ort + Eld + Lem
Wszystkie bronie z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 43
25% Zwiększona szybkość ataku
160-210% Zwiększone obrażenia
50-80% Bonus do Attack Rating
75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
50 do Attack Rating przeciwko nieumarłym
Dodaje 1-50 obrażeń od Błyskawic
1 do Berserkera
1 do Zapału
Trafienie oślepia cel 10
25% szans na zmuszenie trafionego potwora do ucieczki
75% dodatkowego złota od potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)

PEACE
ShaelThulAmn
Shael + Thul + Amn
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 29
4% Szans na rzucenie Spowolnienie Pocisków 5 poziomu podczas otrzymania ciosu
2% Szans na rzucenie Walkirii 15 poziomu podczas ataku
2 do umiejętności Amazonki
20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
2 do obrażeń krytycznych
Odporność na Zimno 30%
Atakujący otrzymuje 14 obrażeń

PHOENIX
VexVexLoJah
Vex + Vex + Lo + Jah
Bronie & Tarcze z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 65
Both
100% Szans na rzucenie Pożogi 40 poziomu podczas awansu na kolejny poziom
40% Szans na rzucenie Burzy Ognia 22 poziomu podczas ataku
Poziom 10-15 aury Odkupienie podczas noszenia
350-400% Zwiększone obrażenia
-28% Odporności na Ogień
350-400 do Obrony przeciwko pociskom
15-21 Absorbcji ognia
Bronie
Ignoruje Obronę celu
14% kradzieży many przy trafieniu
20% szans na śmiertelny cios
Tarcze
50 do Życia
5% Do maksymalnej Odporność na Błyskawice
10% Do maksymalnej Odporność na Ogień

PRIDE
ChamSurIoLo
Cham + Sur + Io + Lo
Broń drzewcowa z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 67
25% Szans na rzucenie Ściany Ognia 17 poziomu podczas otrzymania ciosu
Poziom 16-20aury Koncentracja podczas noszenia
260-300% Bonus do Attack Rating
(1*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Dodaje 50-280 obrażeń od Błyskawic
20% szans na śmiertelny cios
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel 3
10 do Witalności
Uzupełnienie Życia 8
(1.875*Clvl)% dodatkowego złota od potworów (bazuje na podstawie poziomu postaci)

PRINCIPLE
RalGulEld
Ral + Gul + Eld
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 55
100% Szans na rzucenie Świętego Pocisku 5 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Paladyna
50% Obrażeń przeciwko nieumarłym
100-150 do Życia
15% niższe zużycie Wytrzymałości
5% Do maksymalnej Odporność na Trucizny
Odporność na Ogień 30%

PRUDENCE
MalTir
Mal + Tir
Pancerz z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 49
25% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
140-170% Zwiększona Obrona
Wszystkie Odporności 25-35
Obrażenia zmniejszone o 3
Obrażenia od Magii zmniejszone o17
2 Do Many za każde zabójstwo
1 do promienia światła
Naprawia 1 pkt wytrzymałość co 4 sekundy

RADIANCE
NefSolIth
Nef + Sol + Ith
Nakrycia głowy z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 27
75% Zwiększona Obrona
30 do Obrony przeciwko pociskoms
10 do Witalności
10 Do Energii
33 to Mana
Obrażenia zmniejszone o 7
Obrażenia od Magii zmniejszone o3
15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
5 do promienia światła

RAIN
OrtMalIth
Ort + Mal + Ith
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 49
5% Szans na rzucenie Zbroi Cyklonu 15 poziomu podczas otrzymania ciosu
5% Szans na rzucenie Wiru 15 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Druida
100-150 do Many
Odporność na Błyskawice 30%
Obrażenia od Magii zmniejszone o7
15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę

RHYME
ShaelEth
Shael + Eth
Tarcze z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 29
40% Szybszy blok
20% większa szansa na blok
Regeneracja Many 15%
Wszystkie Odporności 25
Nie można zamrozić
50% dodatkowego złota od potworów
25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów

RIFT
HelKoLemGul
Hel + Ko + Lem + Gul
Broń drzewcowa & Berła z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 53
20% Szans na rzucenie Tornada 16 poziomu podczas ataku
16% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 21 poziomu podczas ataku
20% Bonus do Attack Rating
Dodaje 160-250 obrażeń od Magii
Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
5-10 do wszystkich atrybutów
10 do Zręczności
38% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
75% dodatkowego złota od potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%

SANCTUARY
KoKoMal
Ko + Ko + Mal
Tarcze z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 49
20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
20% Szybszy blok
20% większa szansa na blok
130-160% Zwiększona Obrona
250 do Obrony przeciwko pociskom
20 do Zręczności
Wszystkie Odporności 50-70
Obrażenia od Magii zmniejszone o7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 Ładunków)

SILENCE
DolEldHelIstTirVex
Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex
Bronie z sześcioma gniazdami
Wymagany Poziom: 55
2 do wszystkich umiejętności
20% Zwiększona szybkość ataku
20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
200% Zwiększone Obrażenia
75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
50 do Attack Rating przeciwko nieumarłym
11% kradzieży many przy trafieniu
Trafienie oślepia cel 33
25% większa szansa na zmuszenie przeciwnika do ucieczki
Wszystkie Odporności 75
2 Do Many za każde zabójstwo
30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
Wymagania -20%

SMOKE
NefLum
Nef + Lum
Pancerz z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 37
20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
75% Zwiększona Obrona
280 do Obrony przeciwko pociskoms
10 Do Energii
Wszystkie Odporności 50
-1 do promienia światła
Poziom 6 Osłabienie (18 Ładunków)

SPIRIT
TalThulOrtAmn
Tal + Thul + Ort + Amn
Tarcze & Miecze z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 25
2 do wszystkich umiejętności
25-35% szybsze rzucanie czarów
55% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
250 do Obrony przeciwko pociskom
22 do Witalności
89-112 do Many
3-8 do absorpcji Magii
Tylko Tarcze
Odporność na Zimno 35%
Odporność na Błyskawice 35%
Odporność na Trucizny 35%
Atakujący otrzymuje 14 obrażeń
Tylko Miecze
Dodaje 1-50 obrażeń od Błyskawic
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna (3 sek,Niermal)
75 obrażeń od trucizn przez 5 sekund
7% do kradzieży życia przy trafieniu

SPLENDOR
EthLum
Eth + Lum
Tarcze z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 37
1 do wszystkich umiejętności
10% szybsze rzucanie czarów
20% Szybszy blok
60-100% Zwiększona Obrona
10 Do Energii
Regeneracja Many 15%
50% dodatkowego złota od potworów
20% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
3 do promienia światła

STEALTH
TalEth
Tal + Eth
Pancerz z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 17
25% do szybszego biegania/chodzenia
25% Faster Casting Rate
25% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
6 do Zręczności
Regeneracja Many 15%
15 do maksimum Wytrzymałości
Odporność na Trucizny 30%
Obrażenia od Magii zmniejszone o 3
STEEL
TirEl
Tir + El
Miecze, Topory, Buławy z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 13
25% Zwiększona szybkość ataku
20% Zwiększone Obrażenia
3 do minimalnych obrażeń
3 do maksymalnych obrażeń
50 do Attack Rating
50% Szans na otwarcie rany
2 Do Many za każde zabójstwo
1 do promienia światła

STONE
ShaelUmPulLumShael + Um + Pul + Lum
Pancerz z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 47
60% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
250-290% Zwiększona Obrona
300 do Obrony przeciwko pociskom
16 do Siły
16 do Witalności
10 Do Energii
Wszystkie Odporności 15
Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)

STRENGTH
AmnTir
Amn + Tir
Bronie do walki wręcz z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 25
35% Zwiększone Obrażenia
7% do kradzieży życia przy trafieniu
25% Szans na miażdżący cios
20 do Siły
10 do Witalności
2 Do Many za każde zabójstwo

TREACHERY
ShaelThulLem
Shael + Thul + Lem
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 43
5% Szans na rzucenie Zniknięcie 15 poziomu podczas otrzymania ciosu
25% Szans na rzucenie Jadu 15 poziomu podczas ataku
2 do poziomu umiejętności Amazonki
45% Zwiększona szybkość ataku
20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
Odporność na Zimno 30%
50% dodatkowego złota od potworów

VENieM
TalDolMal
Tal + Dol + Mal
Wszystkie bronie z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 49
Ignoruje obronę celu
273 obrażeń od trucizn przez 6 sekund
7% kradzieży many przy trafieniu
Blokuje leczenie potworów
25% szans na zmuszenie potwora do ucieczki
Poziom 13 Novy Trucizn (11 Ładunków)
Poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 Ładunków)

VOICE OF REASON
LemKoElEld
Lem + Ko + El + Eld
Buławy & Miecze z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 43
15% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 13 poziomu podczas ataku
18% Szans na rzucenie Lodowego Uderzenia 20 poziomu podczas ataku
50 do Attack Rating
220-350% Obrażeń przeciwko demonom
355-375% Obrażeń przeciwko nieumarłym
50 do Attack Rating przeciwko nieumarłym
Dodaje 100-220 Obrażeń od Zimna
-24% Odporności na Zimno
10 do Zręczności
Nie można zamrozić
75% dodatkowego złota od potworów
1 do promienia światła

WEALTH
LemKoTir
Lem + Ko + Tir
Pancerz z trzema gniazdami
Wymagany Poziom: 43
10 do zręczności
2 Do Many za każde zabójstwo
300% dodatkowego złota od potworów
100% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów

WHITE
DolIo
Dol + Io
Różdżki z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 35
3 do umiejętności Trucizn i Kości (tylko dla Nekromanty)
20% szybsze rzucanie czarów
2 do Włóczni z Kości (tylko dla Nekromanty)
4 do Mistrzostwa we władaniu Szkieletami (tylko dla Nekromanty)
3 do Zbroi z Kości (tylko dla Nekromanty)
25% szans na ucieczkę potwora przy trafieniu
10 do Witalności
13 to mana
Obrażenia od Magii zmniejszone o 4

WIND
SurEl
Sur + El
Bronie do walki wręcz z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 61
10% Szans na rzucenie Tornada 9 poziomu podczas ataku
20% do szybszego biegania/chodzenia
40% Zwiększona szybkość ataku
15% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
120-160% Zwiększone obrażenia
-50% Obrona celu
50 do Attack Rating
Trafienie oślepia cel
1 do promienia światła
Poziom 13 Wir (127 Ładunków)

WRATH
PulLumBerMal
Pul + Lum + Ber + Mal
Bronie dystansowe z czterema gniazdami
Wymagany Poziom: 63
30% Szans na rzucenie Zniedołężnienia 1 poziomu podczas ataku
5% Szans na rzucenie Wyssania życia 10 poziomu podczas ataku
375% Obrażeń przeciwko demonom
100 do Attack Rating przeciwko demonom
250-300% Obrażeń przeciwko nieumarłym
Dodaje 85-120 obrażeń od Magii
Dodaje 41-240 obrażeń od Błyskawic
20% Szans na miażdżący cios
Blokuje leczenie potworów
10 Do Energii
Nie można zamrozić

ZEPHYR
OrtEth
Ort + Eth
Bronie dystansowe z dwoma gniazdami
Wymagany Poziom: 21
7% Szans na rzucenie Wiru 1 poziomu podczas otrzymania ciosu
25% do szybszego biegania/chodzenia
25% Zwiększona szybkość ataku
33% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona celu
66 do Attack Rating
Dodaje 1-50 obrażeń od Błyskawic
25 Obrona

No Comment

Zostaw komentarz

Previous New World! - Zaczynamy grę - Siekierą i toporem! Gramy na Karkar!
Next Gry planszowe kryminalne - zbrodnie, występki i śledztwa w planszówkach