Najnowsza aktualizacja do Everspace 2, ostatnia duża w early accessie, dodaje endgame’owy content, legendarne przedmioty, misje, overhaul skalowania poziomów i inne.
Overhaul skalowania poziomów
Z okazji, że społeczność graczy była podzielona co do poziomu trudności gry, a nie jest łatwo zadowolić dwa obozy z innym zdaniem twórcy znaleźli inny sposób. Zamiast ciągłego levelowania z graczem, teraz będzie możliwe overl-levelowanie i poziom przeiwników w systemie będzie podnosił się w konkretnych punktach np. ważnym punkcie fabularnym. Na przykład w pierwszym systemie przeciwnicy nie będą z nami levelować, ale kiedy przejdziemy już do drugiego to otrzymamy komunikat, że w pierwsyzm systemie przeciwnicy stali się silniejsi.
Nowe aktywności
Twórcy dalej pracują nad resztą kampanii, w tym nad dwoma bossami i ostatecznym starciem, ale pomimo tego dodali w tej aktualizacji nowe aktywności, ale najważniejsze są Starożytne Szczeliny. Oprócz są nowe zagadki, prace, sygnały i trzy nowe misje poboczne.
Starożytne Szczeliny – w 2019 roku kiedy gra zaczynała na Kickstarterze szczeliny były jednym ze stretch goals, który został osiągnięty. Wtedy twórcy nie mieli mocno zakrojonego pomysłu jak miałyby wyglądać, ale miały główną przyświecającą ideę, aby wywoływały w nas one-more-run, znane nam Polakom one-more-turn z Heroes 3. Możemy otwierać kilku poziomowe szczeliny, które stają się coraz trudniejsze z szansą na legendarny przedmiot po pokonaniu bossa na ostatnim poziomie. Oczywiście dostępny jest tryb hardcore, zwiększanie poziomu lunacy i różne modyfikatory co zwiększy oczywiście szansę na legendarke.
Usprawnienia Quality of Life
Twórcy głównie skupili się na auto-save’ach, płynności przy długim czasie gry i prędkości zapisu, którą udało się przyspieszyć dwukrotnie.
Brak komentarzy