Przyszłość marki Assassin’s Creed


Zmiany w tworzeniu serii

Od swoich początków w przygodówkach akcji do swojej ewolucji w gry RPG Assassin’s Creed pokazało, że decyzje nie ważne jak małe lub duże mogą mieć wpływ na przyszłość. Po Odyssey i Valhalli Ubisoft jest w miejscu gdzie wie, że aktualne decyzje będą miały spory wpływ.

Nowa wpółpraca między Ubosoft Montreal i Quebec będzie prowadzona przez Marca-Alexisa Côté kto będzie producentem wykonawczym serii Assassin’s Creed. Jako jeden z założycieli Ubisoft Quebec, Côté rozpoczął swoją karierę z Assassin’s Creed Brotherhood przed staniem się dyrektorem kreatywnym przy Assassin’s Creed Syndicate i niedawno senior prodcerem przy Assassin’s Creed Odyssey. Do Côté dołączy Étienne Allonier z Ubisoft Montreal, dyrektor marki przez ostatnie 10 lat. Razem postarają się żeby seria AC przechodziła oczekiwania fanów.

Na czele połączonych starań przy pracy nad Assassin’s Creed Infinity będzie Julien Laferrière kto został mianowany senior producerem nadzorującym oba studia. Laferrière od 2007 roku pracuje przy marce co daje mu bardzo duże doświadczenie.

Jonathan Dumont i Clint Hocking podzielą rolę dyrektora kreatywnego nadzorując swoje drużyny z Ubisoft Quebec i Montreal. Dumont był wcześniej dyrektorem świata w Assassin’s Creed Syndicate w Quebec przed zostaniem dyrektorem kreatywnym przy Assassin’s Creed Odyssey. Ten moment naznacza powrót Hockinga do Ubisoft Montreal, pracował w nim od 2001 jako level designer, game designer i scriptwriter przy oryginalnym Splinter Cell przed objęciem roli dyrektora kreatywnego przy Splinter Cell: Chaos Theory, Far Cry 2 i niedawno Watch Dogs: Legion.

Ta zmiana oznacza, że Ubisoft ewoluuje wraz z branżą gier video. Pandemia i praca z domu fundamentalnie zmieniły jak gry są tworzone. Assassin’s Creed narodziło się w Ubisoft Montreal gdzie studio zbudowało niesamowitą podstawę dla marki przed tym aż Ubisoft Quebec przejęło markę w Syndicate i Odyssey pokazując, że mogą prowadzić markę dalej.

Zamiast przekazywać pałeczkę z gry do gry studia postanowiły połączyć siły przy pracy przy jednej z najbardziej uwielbianych marek Ubisoftu aby ewoluować w bardziej zintegrowany sposób, mniej skupiony na studiach, a bardziej na talencie i przywództwie.

 

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio RoboCop: Rogue City zapowiedziane na... 2023r.
Następny Coatl - recenzja - kolorowy zawrót głowy