Call of Duty: Warzone 2.0 wystartowało w zeszłym tygodniu, ale kontynuacja Battle Royale przekroczyła już próg 25 milionów graczy.
Oficjalne konto serii Call of Duty podziękowało graczom Warzone 2.0 za osiągnięcie na Twitterze, gdzie niektórzy użytkownicy przyjęli ogłoszenie mieszanką fanfar i skarg na niestabilne połączenia z serwerami.
Chociaż kamień milowy wydaje się pokazywać, że wcześniejsza czkawka serwerów nie spowolniła tempa Warzone, Battle Royale doświadczyło już kilku frustrujących usterek. Krótko po debiucie niektórzy gracze udali się na Reddit, aby zgłosić dziwny błąd blokujący ich i proszący o zakup Modern Warfare 2, nawet jeśli już go posiadają.
Kolejny glitch powoduje, że niektóre modele stają się niewidzialne, pozostawiając niczego niepodejrzewających na otwartej przestrzeni i zastrzelonych przez przeciwników w ukryciu dzięki temu problemowi. Nagrania graczy z usterki niewidzialności pokazują użytkowników, takich jak YouTuber SuperEvan, strzelających i umierających bez wyraźnego źródła obrażeń, ale kamera Kill Cam w grze ujawnia, gdzie niewidzialni gracze ukrywali się na widoku po śmierci.
Przed premierą Warzone 2.0 Activision ogłosiło plany wyłączenia pierwszej gry na 12 dni przed ponownym uruchomieniem jej jako Call of Duty: Warzone Caldera. Przestój jest częścią większej strategii wydawcy, aby zapewnić, że obie gry są „w pełni stabilne”, a gracze Warzone powinni otrzymać prezenty jako rekompensatę za uruchomienie wersji 2.0.
Brak komentarzy