Marvel’s Avengers miał bardzo słaby start. Po zdobyciu średnich ocen, gra regularnie notuje spadki graczy. Z drugiej strony, może jednak nie powinniśmy jeszcze skreślać tej gry?

W tym momencie bardzo mi się przypomina Anthem. Miał fantastyczny gameplay (system latania jest cudowny) i przyjemne flow. Chciało się grać, problemem były jedynie pewne rozwiązania techniczne i związane z samym przebiegiem gry. Słaby i niedający satysfakcji endgame także był gwoździem do trumny tego dobrze zapowiadającego się tytułu. Niestety wygląda na to, że Marvel’s Avengers podąża tą samą drogą i jeżeli twórcy szybko nie dorzucą nam czegoś na zachętę, to po prostu nikt nie będzie chciał w to grać. Na szczęście jednak wychodzi na to, że nie powinniśmy jeszcze skreślać tej gry.

Przede wszystkim twórcy przygotowali gratisy dla swoich graczy. Każdy do 5 listopada będzie mógł dodać do swojego konta paczkę bonusowej waluty. Znajdzie się tam między innymi:

  • Kredyty: 1500 – wystarczająca liczba, by zakupić legendarną skórkę lub tabliczkę z imieniem na targu
  • Jednostki: 7000
  • Moduły ulepszeń: 250
  • Klucze DNA: 20
  • Tabliczka z imieniem inspirowana Sarą Garzą

Przyzwoity pakiet wzmacniający i na pewno się przyda, zwłaszcza jednostek mi brakuje więc chętnie je wykorzystam. Ale to nie jest zwykłe przekupstwo, bo twórcy także zapowiedzieli parę zmian w nadchodzących aktualizacjach, które są efektem informacji bezpośrednio od graczy. Poniżej lista nadchodzących poprawek.

  • Tryb wysokiego kontrastu: Funkcja dostępowa, która pozwoli zastosować ciemniejsze tło pod tekstem, by poprawić jego czytelność.
  • Widoczność ikony bohatera: Opcja, która pozwoli, by ikony nad głowami superbohaterów były domyślnie włączone lub dynamiczne.
  • System oznaczania w Inicjatywie Avengers: System pozwoli graczom oznaczać cele, zasoby, skrzynki ze zdrowiem i wrogów, umożliwiając zarządzanie komputerowymi towarzyszami poprzez wskazanie im drzwi do hakowania/zniszczenia lub priorytetowych wrogów do pokonania.
  • Powtórka kampanii „Ponowne zgromadzenie”: Możliwość zresetowania postępów w kampanii „Ponowne zgromadzenie” i rozegrania jej ponownie przy zachowaniu poziomu bohatera i wyposażenia.
  • Większa przejrzystość nagród za misje: Zwiększona klarowność poglądu nagród za misje przy STOLE STRATEGICZNYM. To pozwoli graczom podejść do misji bardziej strategicznie, pozwalając na wypełnienie aktualnych celów, a także znalezienie określonego wyposażenia i zasobów.
  • Wskaźniki wrogich ataków spoza ekranu i ataków dystansowych: Lepsze oznaczanie ataków, które umożliwi unikanie ataków spoza ekranu i ataków dystansowych.

To oczywiście nie wszystko, zostanie także rozwinięty system nagród za misje, dzięki czemu działalność endgamowa ma dawać znacznie większą satysfakcję i zachęcać do regularnego wracania. Mnie osobiście najbardziej irytują nieczytelne zadania dzienne, o których już pisałem w recenzji. Oprócz tego pojawią się kolejne aktywności na endgame: megaule czy też misje tachionowe. Kolejną aktywnością dla graczy na najwyższych poziomach mają być Zagrożenia Poziomu Omega które będą dawać znacznie większe i zróżnicowane wyzwania, dzięki czemu do gry nie będzie tak bardzo wkradać się nuda.

Te wszystkie informacje brzmią bardzo dobrze i mam wrażenie, że do Marvel’s Avengers jeszcze będziemy wracać niejednokrotnie, zwłaszcza kiedy będą się pojawiać kolejne postacie oraz duże aktualizacje. Grze jeszcze daleko by zająć miejsce Destiny w moim serduszku, ale jeżeli twórcy dowiozą swoje obietnice, to myślę że i Marvel’s Avengers znajdzie swoje miejsce w moim regularnym graniu.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Fallen Angel - Recenzja
Następny Yggdrasil Kroniki - recenzja - nordycka kooperacyjna karuzela