Relic: Komnaty Terry – Unboxing Gry – Zawartość


Relic: Komnaty Terry Pudełko
Relic: Komnaty Terry Pudełko

Tym razem na stole ląduje unboxing Relic: Komnaty Terry drugiego, a zarazem ostatniego dodatku do Relic: Tajemnica Sektora Antian. Wraz z dodatkiem oddane został oddany nam nowy fragment mapy. Do czego przyzwyczaił nas wydawca FFG dostajemy również najpotrzebniejsze elementy, ale nie mogło ich być za dużo. Widać przemyślanie strategii dodatków, ale przez wzgląd na utracenie licencji na produkty spod szyldu Warhammera już żadnego nie zobaczymy.

 

 

Nowa Plansza z Relic: Komnaty Terry oraz instrukcja

Największą nowością w rozszerzeniu jest fragment planszy dodający do gry Sol System. Dzięki niej możemy odwiedzić Mars jak i służyć Imperatorowi na Ziemi. Przemierzanie zakamarków daje nam możliwości zmierzenia się z nowymi zagrożeniami. Instrukcja pozwala nam poznać nowe zagadnienia występujące w dodatku. Wyjaśnia rozstawienie kart oraz przygotowania rozgrywki.

 

Nowe Postacie

Tradycyjnie pojawiają się nowi Agenci Imperium walczący w Imię Nieśmiertelnego Boga Imperatora. Moim faworytem jest Terminator, najdoskonalszy twór służący w obronie światów przed parszywymi Xenos (Obcymi). Ciekawą postacią jest również Nawigator jego zdolności na używanie kart spaczenia dają duże pole do manewru. Może być ciężko doprowadzić tą postać do całkowitego spaczenia, choć znając grę wszystko jest możliwe. Siostra Szpitalniczka za to jest interesującą postacią wsparcia swoich towarzyszy, a jej zdolność pozwala ukończyć misje bez większego wysiłku.

 

Nowe Scenariusze

Gra wyróżnia się od swojego prekursora możliwością losowania scenariuszy co zwiększa jej re-grywalność. Nie jesteśmy zmuszeni do rozgrywania tego samego scenariusza w koło.

 

Kraty oraz żetony

Żetony przynależności, imperium, karty czempionów oraz karty misji wykorzystujemy jedynie podczas rozgrywki z planszą układu Sol. Karty relikwii oraz spaczenia możemy wykorzystać podczas standardowej gry bez dodawania pozostałych elementów.

 

Karty Zagrożeń

Jak na dodatek przystało nie mogło zabraknąć nowych kart dla podstawowej części gry.Każda talia doczekała się dodatkowych czterech kart, szkoda że jest ich tak mało. Nowe Pomarańczowe karty zagrożeń wykorzystujemy jedynie na fragmencie nowej mapy.

 

 

 

 

 

Agent Nemezis oraz jego karty

Nie zapomniano również o osobach posiadających wcześniejsze rozszerzenie Relic: Nemezis. Dostajemy nowego czempiona Chaosu siejącego postrach wśród Lojalistów oraz dedykowane jemu karty. Cały czas odnoszę wrażenie że mogłoby ich być trochę więcej niż piętnaście.

 

 

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Roll Player - Recenzja - Kiedy los wybiera twoje statystyki
Następny Wojna o Pierścień czy Star Wars: Rebelia - Co wybrać?