Jakiś czas temu udało mi się dorwać w bardzo przyjemnej cenie dodatkowe czołgi do gry Tanks Pantera kontra Sherman. Dodatkowe czołgi i karty zawsze przyjemnie urozmaicają rozgrywkę. Szczególnie gdy są nimi najbardziej rozpoznawalne czołgi Drugiej Wojny Światowej, mowa o Tygrysie i T-34. Kto z nas nieco starszych choć raz nie widział serialu Czterej Pancerni i Pies i nie miał ochoty pojeździć w pojeździe głównych Bohaterów serialu. Tym razem zamiast prawdziwej jazdy możemy pokierować czołgiem T-34 w grze opartej o szybką i taktyczną walkę.
Tak więc przejdźmy do zawartości, na pierwszy ogień pójdzie czołg Tygrys w wczesnej wersji postrach aliantów w afryce.
Zaglądamy do pudełka z modelem Tygrysa!
Na pierwszym planie dodatku do Tanks Pantera kontra Sherman wita nas zdjęcie gotowego modelu w pustynnym otoczeniu. Cały czas będę się upierał że ciekawszym elementem na opakowaniu jak i samej karcie pojazdu byłaby ładna rysowana grafika przedstawiająca scenę z danym pojazdem.
W środku opakowania znajdziemy wypraski z modelami oraz skróconą instrukcję składania czołgu Tygrys. Bardziej szczegółową instrukcję znajdziemy na stronie producenta. Wypraska jak zawsze zawiera szczegółowy model pojazdu i daje nam kilka możliwości dostosowania dodatków do naszej pomysłowości.
Kolejnym elementem są karty. Dostajemy sześć kart, w skład których wchodzi karta statystyk pojazdu na której znajdziemy informację o jego Wytrzymałości, Obronie, sile Ataku jak i Inicjatywie.
Jest to wczesna wersja czołgu Tygrys który jest nieco słabszy od swojego późniejszego odpowiednika.
Karty Bohaterów:
Hans-Georg Lueder – Posiadającego ciekawe zdolności. +3 Inicjatywy w fazie strzelania pozwoli mu strzelać w miarę wcześniej nadrabiając jego wczesny ruch. Interesująca jest możliwość przerzucenia kości za każdy czołg Tygrys oraz Panzer III jeden raz na Turę.
Heinz Kramer – +1 Inicjatywy podczas strzelania. Możliwość przerzucenia raz na turę jednej kości Ataku, a dwóch gdy nasz pojazd się nie poruszał.
Karty Ulepszeń:
Kampfgruppe Lueder – możliwa tylko do użytku na czołgu Tygrys. Otrzymuje on +1 Inicjatywy w fazie ruchu za każdy czołg Panzer III w naszym plutonie.
Panzer Ace – +1 Inicjatywy oraz możliwość przerzucenia jednej kości Ataku na turę.
Desert Filters – Odrzuć tą kartę aby anulować efekt Uszkodzony Silnik bądź Silnik w ogniu.
Zaglądamy do pudełka z modelem T-34!
W przeciwieństwie do wyżej wymiennego czołgu Tygrys wita nas rysowana grafika przedstawiająca model czołgu T-34-85. Zaglądnijmy do środka.
W środku opakowania znajdziemy wypraski z modelami oraz skróconą instrukcję składania czołgu T-34. Bardziej szczegółową instrukcję znajdziemy na stronie producenta. Wypraska jak zawsze zawiera szczegółowy model pojazdu i daje nam kilka możliwości dostosowania dodatków do naszej pomysłowości. W przeciwieństwie do Tygrysa tym razem mamy możliwość złożenia dwóch wież. Bez potrzeby kupowania kolejnych modeli możemy modyfikować jeden między zwykłym T-34, a jego późniejszą wersja T-34-85.
Kolejnym elementem są karty. Dostajemy siedem kart, w skład których wchodzą dwie karty statystyk pojazdu na której znajdziemy informację o jego Wytrzymałości, Obronie, sile Ataku jak i Inicjatywie. Wczesna wersja czołgu T-34 posiada mniejszą Inicjatywę i Siłę ataku od swojego późniejszego odpowiednika ale i kosztuje mniej punktów.
Karty Bohaterów:
Maria Oktiabrskaja – czołg zyskuje +2 Obrony do końca tury, jeśli się porusza. Efekt zerwana gąsienica zostaje automatycznie naprawiony.
Wasili Storożenko – +2 Inicjatywy.
Karty Ulepszeń:
Agresywny ładownicy – +1 Inicjatywy w fazie strzelania.
Odwaga ” w płynie „ -ten czołg może przerzucić nieudany test naprawy krat: Ewakuacja!, Wstrząs, Ogłuszona załoga.
Pocisk podkalibrowy – odrzuć kartę aby uzyskać +1 Ataku przeciwko wrogowi na bliskim zasięgu.
Brak komentarzy