Nie lubisz grać w drużynie z idiotami. Nikt nie lubi. Ja też nie. Z osobami które nie chcą współpracować, zawsze wiedzą lepiej i psują krew całej drużynie. W Agents of Mayhem spotkasz się z 12 niepowtarzalnymi bohaterami. I część z nich jest bardziej irytująca niż skuteczna. Przerobiłem to na własnej skórze, więc nie będziesz musiał robić tego samego. Przed wami jedyna słuszna (bo moja) TOP lista postaci z Agents of Mayhem. I już nigdy nie będziesz się zastanawiać kogo zabierać na misję. Zaczynamy od najlepszych do najgorszych. We wpisie nie uwzględniłem postaci z DLC.
1. Stokrotka
Wariat nie dziewczyna bym powiedział. Oprócz fantastycznej pierwszej misji, gdzie niczym w Kac Vegas próbujemy dowiedzieć się co robiliśmy po ostatniej super epickiej imprezie, Stokrotka jest dziewczyną bardzo ognistą. Oczywiście chodzi o jej olbrzymie działo obrotowe. Kalibrujemy je dzięki umiejętnościom, celując w różny zasięg lub obrażenia kosztem przegrzania. Broni nie przeładowujemy, a jedynie chłodzimy odpalając naszą umiejętność dodatkową która powoduje możliwość szarżowania przez zastępy wrogów przewracając ich oraz dając nam świetną możliwość zmiany pozycji. Dziewczyna jeździ na rolkach i ma genialne teksty. Potężne obrażenia i prosta w obsłudze.
Mayhem – Daisy odpala pełny potencjał swojego działka obrotowego Heavy Mini. Broń się nie grzeje, zadajemy większe obrażenia, strzelamy szybciej i wspiera nas rockowa muzyka.
Drużyna – Masakra a Trois
Kiedy zabierać – Najlepiej zawsze, albo nigdy jeżeli nie chcesz żeby było za łatwo.
2. Yeti
Patriota prosto z Rosji, zmodyfikowany super lodowy żołnierz. Jego bronią jest działo lodowe, bardzo niewielki zasięg, powoduje średnie obrażenia u wrogów oraz ich zamarzanie. Po zamrożeniu wroga możemy spróbować go rozbić zadając olbrzymie obrażenia. Gość ma cios, gdyby nie Daisy byłby moim ulubionym bohaterem. Broń nam także zamarza i kiedy to się stanie, wciskamy Q i odpalamy potężną lodową falę. W moim buildzie broń Yetiego zamarza jak najszybciej, bo nawet jeżeli nie będziemy posiadać naładowanej zdolności dodatkowej, to przy zamrożonej broni nasz atak wręcz jest ulepszony i zadaje potężne obrażenia. Postać na bardzo bliski dystans, idealna dla osób które lubią bezpośrednie starcia z wrogiem.
Mayhem – Yeti zamarza jeszcze bardziej (bo jakżeby inaczej) i wydziela lodową aurę wokół wrogów w pobliżu. Po drobnej modyfikacji, broń Yeti jest ciągle zamrożona. Taki kombos daje nam nieograniczoną władze nad polem bitwy oraz powoduje że nawet najsilniejsi bossowie stają się tylko formalnością.
Drużyna – Masakra a Trois
Kiedy zabierać – Zawsze lol
3. Fortune i Gloria
Fortuna oraz jej dron – Gloria, nie wydają się potężnym przeciwnikiem na początku, jednak po przestudiowaniu jej umiejętności okazuje się że będzie jednym z naszych najlepszych agentów. Fortuna po odpowiedniej modyfikacji potrafi ogłuszać przeciwników obok których zrobi ślizg (dash), oraz zadaje dodatkowe obrażenia krytyczne dla ogłuszonych wrogów. Fortuna kojarzy mi się z Tracer z Overwatch. Nawet jej broń jest podobna, podwójne szybkostrzelne pistolety które przegrzewają się w najbardziej krytycznym momencie.
Mayhem – Zdolność Mayhem Fortuny wkurza Glorię która wpadając w niekontrolowane wibracje ogłusza wszystkich przeciwników w pobliżu. Oprócz tego broń Fortuny, po odpowiedniej modyfikacji przestaje się przegrzewać, dzięki czemu takie kombo jest bardzo skuteczne przeciwko większej liczby wrogom (Gloria ogłusza, Fortuna wykańcza dwoma strzałami).
Drużyna – Brandowa Brygada.
Kiedy zabierać – jako uzupełnienie postaci z małymi obrażeniami, najlepiej się sprawdza jako postać do przechodzenia etapów misji pełnych wrogów. Dzięki szybkości nie będziemy otrzymywać wielu obrażeń.
4. Oni
Oni jest byłym członkiem Yakuzy. W organizacji był zabójcą i zabił swojego szefa, kiedy on postanowił sprzymierzyć się z Ministerstwem Chciwości. Zdrada jest źle widziana w oczach innych członków organizacji, więc Oni połączył siły z Mayhem, aby wspólnie zniszczyć Ministerstwo Chciwości które doprowadziło Yakuzę do takiego stanu. Oni stracił także swoją rodzinę za którą się mści. Postać operuje strachem, im dłużej patrzymy w stronę wroga, tym bardziej go osłabiamy. Podobnie działa aura którą generuje Oni. Jest to boss killer, a jeżeli dobrze celujemy i liczymy to bez problemu morduje całe armie przeciwników w mgnieniu oka. Wszystko za sprawą jego umiejętności strzału z pistoletu, która zadaje olbrzymie obrażenia i automatycznie się odnawia jeżeli uda nam się zabić z niej wroga.
Mayhem – Mayhem Oniego jest stosunkowo słabe, powoduje strach wśród pobliskich przeciwników. Bardzo się przydaje w sytuacjach beznadziejnych, jednak trochę szkoda że Oni dostał tak mało ofensywną umiejętność.
Drużyna – Firing Squad
Kiedy zabierać – kiedy walczymy z silniejszymi przeciwnikami lub jeżeli dobrze strzelamy i chcemy się pobawić w rewolwerowca.
5. Scheherazade
Ninja w drużynie Mayhem. Wymaga lekkiej wprawy, jednak posiada obrzydliwie potężny atak wręcz oraz szybko doskakuje między przeciwnikami. Pełna tajemnic, Scheherazade niestety bardzo cierpi pod względem żałosnego ataku dystansowego. Jednak rekompensuje to jej szybkość, tymczasowa niewidzialność oraz potężny atak wręcz.
Mayhem – Scheherazade staje się niewidzialna oraz dostaje wzmocnienie ataku. Zasadą jest skakanie między przeciwnikami oraz ich jak najszybsze zabijanie ponieważ każdy trup wydłuża działanie zdolności. Nieprzydatna w walce z bossami, idealna do niszczenia grup wrogów.
Drużyna – Firing Squad
Kiedy zabierać – jeżeli w Overwatch grasz Genji, to zawsze 🙂
6. Rama
Rama ledwo załapała się do lepszej połowy agentów. Jest to łuczniczka posiadająca potężny atak dystansowy (snajperski), jednak aby osiągnąć maksimum musimy ładować, co przy szybkiej akcji w Agents of Mayhem jest słabym pomysłem. Zdolność Ramy to pułapka która aktywuje się po paru sekundach i zadaje potężne obrażenia lub nadaje dodatkowe efekty. Także słabo, jednak możemy skracać czas uzbrajania pułapki wybierając odpowiednie umiejętności. Świetna do ładowania jednej z najlepszych umiejętności Mayhem w grze.
Mayhem – zdolność Mayhem Ramy jest fenomenalnie efektowna i bardzo satysfakcjonująca jeżeli dobrze wymierzymy. Polega na zarażeniu wroga trucizną i po śmierci zarażeniem wrogów w pobliżu. Tworzymy prawdziwy efekt łańcuchowy, a zdolność błyskawicznie kładzie armie wrogów. Niestety, będziemy z niej rzadko korzystać bo mamy ciekawszych bohaterów do wyboru.
Drużyna – Szarpnele
Kiedy zabierać – do podbijania baz, kiedy liczba słabych wrogów jest ekstremalnie wysoka. Problemem jest tylko ładowanie mayhem, ale to możemy rozwiązać wzmacniając pułapki.
7. Braddock
Najsłabszy członek najlepszej drużyny – Masakra a Trois. Ma przyzwoity atak dystansowy oraz średnią umiejętność specjalną. Jej główną zaletą jest jej umiejętność dodatkowa która powoduje że pozostałe postacie w drużynie zdobywają szybciej doświadczenie. Dlatego Braddock będzie idealnym towarzyszem nowych rekrutów, błyskawicznie przyspieszając zdobywanie ich doświadczenia.
Mayhem – jest efekciarskie, ale słabe. Braddock podpala cygaro i rzuca je w wybraną lokalizację, wybierając cel do bombardowania orbitalnego. Działa orbitalne nie są tak silne jak w Dawn of War, zadają średnie obrażenia na sporym obszarze. Jedna z gorszych zdolności Mayhem w grze. Większość pozostałych umiejętności daje znacznie lepsze efekty.
Drużyna – Masakra a Trois
Kiedy zabierać – do uczenia rekrutów nowych sztuczek. Najlepiej na wysokim poziomie robiąc zadymy w mieście. Exp wbija się błyskawicznie.
8. Szkuner
Gość jest całkiem niezły, biega z szotgunem i potrafi teleportować wrogów na bliski lub daleki dystans (w zależności od aktywnej modyfikacji). Jednak kiedy już odblokowałem Yeti, brałem go tylko na misje dla niego przeznaczone. Potem poszedł na emeryturę.
Mayhem – zdolność Szkutnera jest całkiem niezła, jednak wymaga czasu żeby jej dobrze użyć. Pozwala nam zaminować otoczenie i na końcu zdetonować wszystkie miny. Robimy fajne bum, ale znowu Yeti ma lepszą zdolność która szybciej wykańcza wrogów.
Drużyna – Brandowa Brygada
Kiedy zabierać – do momentu odblokowania Yeti
9. Hollywood
Gwiazda filmowa i specjalista od PR w mayhem jest ostrym średniakiem. Rzuca granatem, zadaje zwykłe obrażenia ze swojej broni. Są fajniejsze postacie do wyboru. Omijamy.
Mayhem – zdolność jest słaba jak u Braddock, powoduje niekontrolowane wybuchy w pobliżu Hollywood, fajnie wygląda i brzmi, ale nie jest nawet w połowie tak fajna, jak się wydaje na początku.
Drużyna – Brandowa Brygada
Kiedy zabierać – Na początku w tutorialu, potem go odstaw
10. Joule
Joule jest postacią ze straconym potencjałem. Ślicznotka stawia wieżyczki i gra na auto ataku bronią która się nie przegrzewa. Broń niestety jest bardzo słaba, a wieżyczka umiera zbyt szybko. Przydaje się tylko w momencie pilnowania celów stacjonarnych i to jeżeli nie odchodzimy daleko od naszej wieżyczki. W innym wypadku zostanie ona zniszczona w parę sekund. A z drugiej strony, stanie w miejscu w takiej grze jak Agents of Mayhem to nawet nie wołanie o kuku, a marnotrawstwo zabawy.
Mayhem – zdolność analogiczna do archetypu Dżulii, stawiamy super wieżyczkę która zadaje potężne obrażenia wrogom w pobliżu. Znowu, przydatna kiedy się bronimy w danym punkcie.
Drużyna – Szarpnele
Kiedy zabierać – kiedy musimy się bronić w danym punkcie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to łatwe przechwytywanie punktów gdzie zbieramy gadżety oraz kasę. Osobiście nigdy nie zabieram Dżulii.
11. Kingpin
Całkiem przyzwoity atak oraz fajna zdolność podstawowa. Po zużyciu pocisków wyrzuca broń która wybucha. Zadaje niewielkie obrażenia każdą ze swoich zdolności. Raczej nudny i unikam.
Mayhem – zdolność mayhem Szefu fajnie odpalić, jednak jest totalnie nieprzydatna kiedy porównamy z pozostałymi. Bardzo podobna do tej oferowanej przez Oniego. Powoduje że wrogowie zaczynają tańczyć i możemy ich spokojnie wystrzelać.
Drużyna – Firing Squad
Kiedy zabierać – nigdy?
12. Red Card
Ostro spieprzona postać. Jest to niemiecki kibol (i co na to PO?) który ma tiki i jego założeniem jest zadawanie większych obrażeń przy mniejszej liczbie punktów życia. Przez to umiera chętnie i często. Więcej z nim problemów niż pożytku. Nawet jego misja jest beznadziejna. Broń ma dwa tryby działania – głupi i bezużyteczny. W głupim ma karabin którym zadaje obrażenia ala Hollywood, w bezużytecznym przekształca się w strzelbę która nawet nie umywa się do broni Szkunera.
Mayhem – zadymiarz krzyczy i zadaje obrażenia wrogom w pobliżu, ale ich nie zabija. Nie wiem po co to.
Drużyna – Szarpnele
Kiedy zabierać – Nigdy! Zabij, Zakop, Zapomnij (ZZZ)
Brak komentarzy