Posty w kategorii

PC i Konsole


9 października 2019

Śmiałem się podczas ostatniego Blizzconu. Śmiałem się mocno, dosłownie do łez. Dzisiaj mi się wydaje, że nie były to łzy spowodowane śmiechem, a łzy rozpaczy bo mija pewna era gier na której się wychowałem. Ostatnio czytam informacje dotyczące Blizzarda i nie potrafię uwierzyć, że takie rzeczy dzieją się w świecie, w którym wolność staje się …

4 października 2019

The Surge 2 miał bardzo trudne zadanie do spełnienia. Po bardzo słabym dla mnie Sekiro: Shadows die Twice, zostałem skazany na po raz enty przechodzenie Dark Souls. Uwielbiam ten styl gry, więc liczyłem, że The Surge 2 zrobi to dobrze. Zrobił bardzo dobrze. Twórcy gry mieli w sumie gotowy materiał do analizy. Pierwsza część nie …

25 września 2019

The Surge 2 to tak naprawdę pierwsza część z paroma nowymi elementami. Jeżeli dobrze sobie radziłeś w pierwszej części, to spokojnie się odnajdziesz. W innym wypadku, będziesz potrzebować chwili z grą. W obu przypadkach wydaje mi się, że ten poradnik powinien być pomocny. Trochę przewrotny wstęp, ale to dlatego, że The Surge 2 wprowadza parę …

23 września 2019

Nie mam pojęcia, skąd się wzięło przeświadczenie, że Greedfall to nowy Gothic. Tak naprawdę, Gothica w nim jest bardzo mało. Bardziej bym powiedział, że twórcy inspirowali się serią Dragon Age lub też Mass Effect. Nawet ja mówiłem na naszych live, że ta gra powinna przypaść do gustu fanom Gothica. I tak naprawdę na początku miałem …

21 września 2019

Na YouTube jakiś czas temu pojawił się mój poradnik do jednego ze starszych smoków. Vaal Hazak, bo to o nim mowa, został rozłożony na części pierwsze. Mam ambitny plan, by do premiery Iceborne na PC zrobić wszystkie starsze smoki i potem zająć się potworami z DLC. Krążą plotki, że to wina Sony, że dodatek wychodzi …

17 września 2019

Greedfall to kolejna fantastyczne gra fabularna, w której bardzo duży nacisk jest kładziony na relacje głównego bohatera z towarzyszami. Jak nie być forever alone w Greefall? Zaraz Wam wszystko wyjaśnię. Towarzysze stanowią bardzo istotny element w Greedfall. Bez nich nie ukończymy gry, jednak straszenie z mojej strony jest raczej nie na miejscu, bo w przeciwieństwie …

15 września 2019

Green Hell to wyjątkowa gra od polskiego studia Creepy Jar, która da nam niepowtarzalną możliwość jedzenia grzechotników oraz dokarmiania pijawek. Jeżeli zawsze o tym marzyliście, to trafiliście w dziesiątkę. Mimo faktu, że bardzo lubię (ale niekoniecznie umiem) gotować, to nigdy się nie zastanawiałem jak smakuje Wałęsak Brazylijski, czyli najbardziej jadowity pająk świata, którego ukąszenie powoduje …

12 września 2019

Mam już za sobą parę godzin w Green Hell. Nie umieram już, nie wykrwawiam się i nie tak łatwo mnie zjeść. Słowem, zaczynam się czuć w dżungli jak u siebie. Mam za sobą parę przemyśleń związanych z Green Hell. Myślę żeby napisać nawet parę poradników jak będzie się rozwijać moja gra i kampania lub rozbudowywać …

10 września 2019

Podczas rozgrywki z Remnant From the Ashes przyjdzie nam spotkać dwa rodzaje przeciwników sklasyfikowanych, jako Boss. Jednym z nich jest World Boss, którego zabicie pozwala posunąć dalej naszą opowieść zawsze spotkamy jednego z nich, drugim rodzajem są zwykłe Bossy, które możemy spotkać w podziemiach, a ich zabicie pozwoli nam przygotować się do starć z World …

2 września 2019

Rremnant From the Ashes jest najnowsza produkcją od studia Gunfire Games, którego część pracowników pracowało już w nieistniejącym Vigil Games odpowiedzialnym za dwie gry z serii Darksiders. Przyznam się, że pierwsza cześć przygód Jeźdźców Apokalipsy pozytywnie mnie zaskoczyła. Tym bardziej ucieszył mnie fakt, iż ekipa odpowiedzialna za przygody Jeźdźców postanowiła stworzyć nową grę, smaczku dodawała …

1 września 2019

Anomalna perturbacja to tak zwana psychokineza i jest jednym z najważniejszych elementów gry Control. Nowej pozycji od Remedy Entertainment, twórców takich gier jak Alan Wake czy też Max Payne. Control to trzecioosobowa gra akcji, w której wcielamy się w postać Jesse Faden – tajemniczej dziewczyny która posiada kontakt z nadprzyrodzoną istotą i która poszukuje swojego …

27 sierpnia 2019

Remnant: From the Ashes nie należy do gier prostych, zwłaszcza jeżeli gramy solo. Stawia bardzo duże wyzwanie dla takich graczy i jednym z elementów, który na pewno pomoże w przejściu gry jest system Traits (w tłumaczeniu – cechy) które odblokowujemy wykonując konkretne działania. Dlatego też po konsultacji z moimi znajomymi oraz czytelnikami, którzy także grają …