Witaj w kompleksowym poradniku po broniach w Monster Hunter Wilds! Jeśli zastanawiasz się, którą broń wybrać podczas swoich łowów lub chcesz dowiedzieć się, które z nich oferują największą przewagę w starciach z potworami, trafiłeś we właściwe miejsce. Nasz poradnik zawiera aktualną tier listę broni, szczegółowy opis ich mechanik oraz wskazówki dla początkujących łowców, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w świecie Monster Hunter Wilds.
Monster Hunter Wilds oferuje imponujący arsenał 14 różnych typów broni, z których każda charakteryzuje się unikalnym stylem walki i zestawem możliwości. Od potężnego Długiego Miecza (Long Sword) i precyzyjnego Łuku (Bow), które dominują w obecnej mecie gry, po bardziej wyspecjalizowane bronie jak Róg Myśliwski (Hunting Horn) czy Lanca (Lance) – każda broń ma swoje mocne strony i może być skuteczna w odpowiednich rękach. Pamiętaj, że choć niektóre bronie mogą zapewniać statystyczną przewagę, najważniejsze są Twoje umiejętności oraz znajomość mechanik danej broni.
W naszym poradnik znajdziesz nie tylko aktualną tier listę broni w Monster Hunter Wilds, ale również szczegółowe informacje na temat tego, jak efektywnie korzystać z każdego typu uzbrojenia. Omówimy również, które bronie są najlepsze dla początkujących graczy oraz jak zdobyć najpotężniejsze egzemplarze dostępne w grze. Niezależnie od tego, czy preferujesz walkę z bliska, czy wolisz atakować z dystansu, nasz poradnik pomoże Ci wybrać broń idealnie dopasowaną do Twojego stylu gry i zmaksymalizować jej potencjał podczas polowań. Monster Hunter Wilds zyskał olbrzymią popularność już od pierwszych dni od premiery, więc jeżeli chcesz się przyłączyć do zabawy z grą, to tutaj jest dobre miejsce na start.
Przy okazji przypominamy, że Monster Hunter Wilds oraz dziesiątki innych gier możesz kupić w naszym Sklepie z Grami 🙂
Aktualna tier lista broni w Monster Hunter Wilds
Oto aktualny ranking najlepszych broni dostępnych w Monster Hunter Wilds:
Bronie klasy S
- Długi Miecz (Long Sword)
- Łuk (Bow)
- Ciężkie Łukodziałko (Heavy Bowgun)
Bronie klasy A
- Bliźniacze Ostrza (Dual Blades)
- Młot (Hammer)
- Miecz i Tarcza (Sword & Shield)
- Miecz Dwuręczny (Great Sword)
- Owadzia Glewia (Insect Glaive)
- Ładowane Ostrze (Charge Blade)
- Lekkie Łukodziałko (Light Bowgun)
Bronie klasy B
- Topór Sprężynowy (Switch Axe)
- Lancopał (Gunlance)
- Lanca (Lance)
- Róg Łowiecki (Hunting Horn)
Spodziewamy się, że te rankingi mogą ulec niewielkim zmianom wraz z przyszłymi aktualizacjami i rozszerzeniami gry. Warto jednak pamiętać, że każdą bronią można pokonać każdego potwora, a umiejętności gracza są ważniejsze niż wszystko inne. Statystyki dają przewagę, oczywiście, ale potężna broń nie zrobi nic w rękach kogoś, kto nie wie, jak jej używać. Ponadto sama broń niewiele robi dla twojej wytrzymałości – potrzebujesz najlepszego pancerza Monster Hunter Wilds, który będzie współgrał z wybraną przez ciebie bronią, szczególnie w przypadku tych, które wymagają walki w bliskim zasięgu.
Długi Miecz (Long Sword)
Długi Miecz (Long Sword) to najlepsza wszechstronna broń w Monster Hunter Wilds. Od lat cieszy się ogromną popularnością wśród fanów serii, łącząc imponujący zasięg z niesamowitą mocą ataków. Kluczowym elementem mechaniki tej broni jest budowanie wskaźnika duchowej energii (spirit gauge), który pozwala na wykonywanie niszczycielskich ataków specjalnych. System ten nagradza agresywny, ale przemyślany styl walki, co czyni Długi Miecz niezwykle satysfakcyjnym w użytkowaniu.
Bez względu na to, z jakim potworem przyjdzie ci się zmierzyć, Długi Miecz oferuje wszechstronność, która nie wymaga wielu godzin nauki podstaw. Szybko opanujesz podstawowe kombinacje, a z czasem będziesz odkrywać coraz bardziej zaawansowane techniki. Broń ta doskonale sprawdza się zarówno w przecinaniu ogonów, jak i trafianiu w trudno dostępne części ciała potworów. Dodatkowo, eleganckie kontry i uniki wbudowane w zestaw ruchów Długiego Miecza pozwalają na płynne przechodzenie między atakiem a obroną. Dla graczy ceniących sobie połączenie szybkości, siły i stylu, Długi Miecz stanowi idealny wybór, który sprawdzi się w każdej sytuacji bojowej w świecie Monster Hunter Wilds.
Łuk (Bow)
Łuk (Bow) to najlepsza broń dystansowa w Monster Hunter Wilds. Oferuje zarówno ataki z daleka, jak i z bliska, a także posiada liczne uniki, które pomagają naładować strzały do maksymalnej mocy. Łuk wyróżnia się nowym systemem specjalnych strzał (trick arrow system), który nadaje twoim pociskom właściwości samonaprowadzające, co znacznie ułatwia trafianie w czułe punkty potworów. Jako broń dystansowa, Łuk doskonale sprawdza się w celowaniu w konkretne rany i słabe punkty przeciwników.
Opanowanie wszystkich niuansów tej broni wymaga czasu i praktyki ze względu na wysoką krzywą uczenia się. Jednakże poza tym aspektem, Łuk nie ma żadnych poważnych słabości. Oferuje wyjątkową mobilność na polu bitwy, pozwalając łowcom na dynamiczne poruszanie się podczas oddawania strzałów. Umiejętne wykorzystanie różnych typów strzał oraz kombinacji ataków pozwala na dostosowanie strategii do każdego przeciwnika. Dodatkowo, Łuk pozwala na aplikowanie różnych statusów elementalnych i efektów, co czyni go niezwykle wszechstronnym narzędziem w arsenale każdego łowcy. Dla graczy preferujących styl walki oparty na zachowaniu dystansu, precyzji i mobilności, Łuk stanowi idealny wybór w świecie Monster Hunter Wilds.
Ciężkie Łukodziałko (Heavy Bowgun)
Ciężkie Łukodziałko (Heavy Bowgun) to idealna broń dla fanów potężnych eksplozji i ataków długodystansowych. Nie zmienił się znacząco w porównaniu do poprzednich części serii, ale posiada kilka nowych narzędzi, w tym Kontratak Wywerna (Wyvern Counter), który doskonale sprawdza się przy dezorientowaniu potworów, gdy podejdą zbyt blisko.
Ten kontratak wykorzystuje ten sam wskaźnik co inne ruchy, co sprawia, że zarządzanie nim staje się bardziej wymagające, zwłaszcza w połączeniu z wyborem typów amunicji. Ułatwieniem jest funkcja Auto-Gardy (Auto-Guard), która automatycznie blokuje ataki podczas określonych animacji ataków. Jednak nadal musisz ręcznie blokować, aby aktywować Perfekcyjną Gardę. Co więcej, możesz korzystać z większości swoich ataków podczas jazdy na Seikret, co dodatkowo zwiększa twoją mobilność na polu bitwy.
Specjalny atak skupienia Ciężkiego Karabinu nazywa się Wyciem Wywerna (Wyvern Howl) i jest to w rzeczywistości specjalny typ amunicji, który zadaje dodatkowe obrażenia ranom potworów. Ten potężny strzał może być decydujący w krytycznych momentach polowania, jeśli zostanie precyzyjnie wymierzony.
Alternatywne bronie dla Ciężkiego Karabinu obejmują Lekki Karabin, jeśli chcesz całkowicie postawić na broń dystansową i specjalne typy amunicji. Podobnie, Wielki Miecz jest opłacalną opcją, jeśli chcesz mieć coś wszechstronnego do zadawania ciosów potworowi, gdy ma mało zdrowia i jest na skraju pokonania.
Podwójne Ostrza (Dual Blades)
Podwójne Ostrza (Dual Blades) są przeznaczone dla agresywnych graczy, którzy chcą stale atakować. Te niezwykle zwinne bronie rozszarpują potwory serią błyskawicznych ciosów, których moc może zostać zwiększona poprzez wejście w Tryb Demona (Demon Mode), choć szybko wyczerpuje on wytrzymałość podczas używania. Możesz również połączyć Tryb Demona z Trybem Archdemona (Archdemon Mode), jeśli zbudujesz osobny wskaźnik poprzez atakowanie, dodając kolejną warstwę mocy.
Oczywiście, zarządzanie wszystkimi tymi wskaźnikami i różnymi trybami jest dość trudne w przypadku broni o bardzo ograniczonych możliwościach obronnych, dlatego Podwójne Ostrza powinny być zarezerwowane dla tych, którzy mają doświadczenie z grami akcji. Nie wybaczają one błędów w pozycjonowaniu i timingu, ale wynagradzają mistrzowskie opanowanie potężnymi kombinacjami ataków.
Specjalny atak skupienia Podwójnych Ostrzy sprawi, że będziesz wirować po ciele potwora, jeśli trafisz w ranę, zadając ogromne obrażenia innym ranom, które natniesz, będąc jednocześnie jednym z najbardziej efektownych ruchów w grze. Ten spektakularny atak nie tylko wygląda imponująco, ale również stanowi efektywny sposób na zadanie dużej ilości obrażeń w krótkim czasie.
Rozważ połączenie Podwójnych Ostrzy z Mieczem i Tarczą, aby zachować pewną szybkość, jednocześnie zamieniając część siły ofensywnej na możliwości defensywne. Ta kombinacja zapewni ci wszechstronność niezbędną do skutecznego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami w Monster Hunter Wilds.
Młot (Hammer)
Młot (Hammer) na pierwszy rzut oka wydaje się prostą bronią: uderzaj potwora w głowę naładowanymi atakami, aby ogłuszyć go i powtarzaj. Jest to jednak łatwiejsze do powiedzenia niż wykonania, ponieważ wymaga dogłębnej znajomości zestawów ruchów potworów. Co więcej, broń ta pozbawiona jest opcji defensywnych, co dodatkowo podnosi poziom trudności jej opanowania.
W Monster Hunter Wilds Młot otrzymał wzmocnienia swojego zestawu ruchów, przede wszystkim dzięki wprowadzeniu łatwego do połączenia ruchu kontynuacyjnego Spinning Bludgeon (Wirujący Obuch). Ta modyfikacja znacznie poprawiła płynność i efektywność kombinacji ataków Młota, czyniąc go jeszcze bardziej niszczycielskim narzędziem w rękach doświadczonego łowcy.
Specjalnym atakiem skupienia Młota jest Earthquake (Trzęsienie Ziemi), który sprawia, że twój łowca wiruje w kółko, jeśli trafisz w ranę lub głowę potwora, zadając ogromne obrażenia na dużym obszarze. Ten potężny atak może być decydujący w krytycznych momentach polowania.
Podwójne Ostrza stanowią doskonałą alternatywę, ponieważ Młot naprawdę zmaga się z mobilnymi przeciwnikami, chyba że jesteś ekspertem. Podwójne Ostrza są niesamowicie zwinne, czego brakuje Młotowi przeciwko szybkim wrogom. Jak zawsze, Lekki Karabin jest również świetnym wsparciem dystansowym, pozwalającym na bezpieczne atakowanie, gdy zbliżenie się do potwora z Młotem byłoby zbyt ryzykowne.
Miecz i Tarcza (Sword and Shield)
Miecz i Tarcza (Sword and Shield) to idealna broń dla łowców, którzy nie są pewni, jakiego rodzaju uzbrojenia chcą używać, ponieważ sprawdza się znakomicie niemal w każdej sytuacji. Będąc bronią początkującą, oferuje doskonałą równowagę między możliwościami ofensywnymi i defensywnymi. Dzięki zwinności i licznym opcjom obronnym, twój łowca może zadawać szybkie ciosy, jednocześnie unikając lub blokując ataki przeciwnika w razie potrzeby. Wyjątkową zaletą jest możliwość używania mikstur leczniczych bez konieczności chowania broni.
W Monster Hunter Wilds Capcom udoskonalił Miecz i Tarczę, wprowadzając nowe ataki, takie jak Charged Chop (Naładowane Cięcie), które pomaga celować w konkretne obszary podczas walki z uporczywymi potworami. W połączeniu z umiejętnością Perfect Guard (Perfekcyjna Garda), trudno znaleźć sytuację, z którą Miecz i Tarcza nie mogłyby sobie poradzić.
Specjalny atak skupienia, Vital Stab (Witalne Pchnięcie), to proste pchnięcie do przodu, które przylega do potwora, jeśli trafisz w ranę. Pozwala to albo ciąć w dół zadając ogromne obrażenia ranie, albo ciąć w górę, by wznieść się w powietrze i dosiąść potwora. Warto rozważyć Wielki Miecz jako broń uzupełniającą, ponieważ jest równie przyjazny dla początkujących, zadaje potężne ciosy i ma większy zasięg, rekompensując tym wady Miecza i Tarczy.
Ostrze Ładujące (Charge Blade)
Ostrze Ładujące (Charge Blade), często mylone z Przemieniającym Toporem, również posiada dwa tryby, z tą różnicą, że Tryb Miecza przychodzi z tarczą, a Tryb Topora przedstawia potężne wirujące ostrze. Podczas atakowania przeciwników w Trybie Miecza, ładujesz fiolki widoczne w lewym górnym rogu ekranu, których możesz później użyć do wzmocnienia ataków w Trybie Topora.
Ostrze Ładujące to doskonała broń, na której warto skupić się podczas nauki, ponieważ naprawdę ma wszystko, w tym możliwość obrony i dobry zasięg. Jest to wysoce techniczna i satysfakcjonująca broń ze znaczącymi zmianami w porównaniu do poprzednich gier, które sprawiają, że potężny Tryb Topora trwa dłużej, pozwalając na wykonanie większej liczby dewastujących ataków.
Specjalny atak skupienia zapewnia teraz najszybszy sposób przełączenia się z Trybu Miecza na Tryb Topora. Jeśli trafisz nim w ranę potwora, automatycznie przejdziesz do Trybu Topora i zaczniesz miażdżyć potwora, zadając ogromne obrażenia. Ta płynna transformacja stanowi jeden z najbardziej widowiskowych i skutecznych elementów arsenału Ostrza Ładującego.
Choć trudne do opanowania, Ostrze Ładujące nie ma zbyt wielu słabości. Mimo to, zabranie ze sobą na polowania Lekkiego Karabinu, aby trafiać w trudno dostępne rany, nie jest złym pomysłem. Taka kombinacja zapewni ci wszechstronność potrzebną do efektywnego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami w Monster Hunter Wilds.
Wielki Miecz (Great Sword)
Wielki Miecz (Great Sword) to zdecydowanie najlepsza broń wszechstronna w Monster Hunter Wilds. Łączy w sobie przyzwoity zasięg, dobrą manewrowość oraz imponujące obrażenia, co czyni go dostępnym do opanowania nawet dla początkujących łowców. Potężne cięcia i możliwość blokowania niektórych ataków sprawiają, że broń ta jest niezwykle wszechstronna na polu bitwy. Nowością w Monster Hunter Wilds jest tryb skupienia (Focus Mode), który pozwala na bardziej precyzyjne celowanie, czyniąc Wielki Miecz jeszcze potężniejszym niż kiedykolwiek wcześniej.
Kluczem do mistrzostwa w posługiwaniu się Wielkim Mieczem jest opanowanie timingu ładowanych ataków. Dzięki nim możesz zadać olbrzymie obrażenia jednym, precyzyjnie wymierzonym ciosem. Choć poruszanie się z wyciągniętą bronią może wydawać się początkowo powolne, po opanowaniu podstawowych kombinacji odkryjesz, że Wielki Miecz oferuje zaskakująco płynny przepływ walki. To idealna broń dla graczy preferujących potężne, pojedyncze ataki zamiast szybkich kombinacji. W połączeniu z odpowiednim pancerzem i umiejętnościami, Wielki Miecz pozwala na efektywne polowanie na wszystkie potwory występujące w świecie Monster Hunter Wilds.
Lekkie Łukodziałko (Light Bowgun)
Lekkie Łukodziałko (Light Bowgun) to znacznie bardziej zwinna wersja Ciężkiego Karabinu, która wykorzystuje amunicję do radzenia sobie z konkretnymi typami potworów i nakładania efektów statusu. Choć ma mniejszy zasięg niż jego cięższy kuzyn, jest łatwy do opanowania i wyposażony w potężną zdolność Szybkiego Ostrzału (Rapid Fire), która pozwala na oddanie wielu strzałów w szybkim tempie. Jest to doskonała broń drugorzędna, którą warto zabrać ze sobą na polowania, szczególnie gdy polujesz na konkretną część ciała potwora, ponieważ może dosięgnąć obszarów, do których większość broni do walki wręcz nie ma dostępu.
Specjalny atak skupienia Lekkiego Karabinu jest prosty: przytrzymaj przycisk, aby zadać ogromne obrażenia ranie przeciwnika. Ta bezpośredniość czyni Lekki Karabin przyjaznym dla początkujących, pozwalając na szybkie opanowanie podstaw, jednocześnie oferując głębię taktyczną dla bardziej doświadczonych łowców.
Jeśli chcesz całkowicie postawić na walkę dystansową, przełączanie się między Ciężkim Karabinem a Lekkim Karabinem to zabawny sposób na grę w Monster Hunter Wilds, ponieważ obydwie bronie doskonale sprawdzają się w różnych sytuacjach. W przeciwnym razie, praktycznie każda broń do walki wręcz dobrze komponuje się z Lekkim Karabinem, z wyjątkiem wysoce mobilnych, jak Glewia Owadzia, która sama oferuje wyjątkową zwinność i możliwości poruszania się.
Topór Sprężynowy (Switch Axe)
Przemieniający Topór (Switch Axe) to skomplikowana broń z dwiema różnymi formami, idealna dla tych, którzy cenią wszechstronność i doceniają umiarkowaną, ale satysfakcjonującą krzywą uczenia się. Podczas atakowania w Trybie Topora (Axe Mode), który oferuje dobry zasięg, Przemieniający Topór buduje miernik umożliwiający dostęp do Trybu Miecza (Sword Mode). Gdy ten miernik jest wystarczająco pełny, twój łowca może przełączyć się na Tryb Miecza, zyskując zarówno zwiększoną szybkość, jak i moc ataków.
System walki komplikuje się dodatkowo za sprawą drugiego wskaźnika, który wprowadza cię w Stan Wzmocnienia (Amped State), gdzie Tryb Miecza staje się jeszcze potężniejszy, pozwalając na wykonywanie jeszcze silniejszych ataków. Ta wielowarstwowa mechanika sprawia, że Przemieniający Topór jest jedną z najbardziej złożonych, ale i satysfakcjonujących broni w grze.
W zależności od trybu, którego używasz, specjalny atak skupienia Przemieniającego Topora zwany Kombinacją Morficzną (Morph Combination) zmienia się. Tryb Topora prowadzi do potężnego ataku kończącego, podczas gdy Tryb Miecza umożliwia wykonanie klasycznego Wyładowania Elementalnego (Elemental Discharge) jako finiszera, gdy trafisz w ranę potwora.
Jedyną wadą Przemieniającego Topora jest brak opcji walki dystansowej. W rezultacie dobrym pomysłem jest wybranie dowolnej broni dystansowej jako drugiego typu, choć preferujemy zwinny Lekki Karabin i Łuk zamiast Ciężkiego Karabinu dla zachowania mobilności na polu bitwy.
Lancopal (Gunlance)
Lancopal (Gunlance) to broń oferująca atak i obronę w równych proporcjach, ale o ograniczonym zasięgu i mobilności. Może być nieco trudno nadążyć za szybszymi potworami, ale przeciwko większym, brutalnym przeciwnikom Lancolot okazuje się niezwykle przydatny, ponieważ posiada jedne z najsilniejszych narzędzi defensywnych w grze. Jest jedną z niewielu broni, która pozwala na wykonanie Perfekcyjnej Gardy (Perfect Guard) zarówno w środku kombinacji, jak i podczas przeładowywania.
Lancolot zapewnia również niesamowite obrażenia wybuchowe, gdy nadarzy się okazja. Monster Hunter Wilds znacznie ułatwia ostrzeliwanie wrogów, ponieważ możesz swobodniej się poruszać i wplatać ostrzał w kombinacje ataków. Co więcej, Lancolot otrzymał nowy atak w postaci Wyrmstake Full Blast (Pełne Wyburzenie Smoczym Kołkiem), który dodatkowo zwiększa jego potencjał ofensywny.
Specjalnym atakiem skupienia Lancolotu jest Drake Auger (Świder Smoczy), który w przypadku trafienia w ranę potwora, spowoduje wiercenie się w ciało przeciwnika zadając ogromne obrażenia, kończąc strzałem z Wyrmstake Cannon (Działo Smoczego Kołka). Ta potężna sekwencja może przesądzić o wyniku walki, jeśli zostanie wykonana w odpowiednim momencie.
Jako metodyczna i powolna broń, prawdopodobnie będziesz chciał zabrać ze sobą na polowania coś bardziej zwinnego, jak Długi Miecz, lub może Lekki Karabin, aby móc trafiać w trudno dostępne rany. Ta kombinacja zapewni ci wszechstronność niezbędną do radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami, jakie stawia przed tobą świat Monster Hunter Wilds.
Lanca (Lance)
Lanca (Lance) przez długi czas pozostawała jedną z najmniej używanych broni w serii Monster Hunter – więc jeśli chcesz wyróżnić się z tłumu, Lanca jest dla ciebie. Ta metodyczna broń, stawiająca obronę na pierwszym miejscu, otrzymała kilka wzmocnień w Monster Hunter Wilds, w tym nowy ruch Triple Thrust (Potrójne Pchnięcie), który można połączyć w kombinację z regularnego łańcucha ataków.
Lanca oferuje bardzo ograniczoną mobilność, więc używając tej broni będziesz musiał przez cały czas utrzymywać gardę, kontratakując jedną z wielu dostępnych opcji, co czyni ją jedną z najbezpieczniejszych broni w grze. Posiada również stylowy nowy atak podczas jazdy na Seikret. Specjalny atak skupienia Lancy polega na szarży do przodu i uderzeniu w ranę potwora tarczą, a następnie pchnięciu w górę, co zapewnia bezpieczniejszy atak w porównaniu do innych broni.
Jako alternatywną opcję dla Lancy zalecamy Lekki Karabin, który zapewnia większy zasięg i mobilność – elementy, których brakuje Lancy – oraz może pomóc w niszczeniu części ciała potworów, do których w przeciwnym razie nie miałbyś dostępu. Choć opanowanie Lancy wymaga cierpliwości i precyzji, w rękach doświadczonego łowcy staje się ona niezwykle skutecznym narzędziem, zdolnym do wytrzymania najsilniejszych ataków, jednocześnie metodycznie zadając obrażenia w najsłabsze punkty przeciwnika.
Róg Myśliwski (Hunting Horn)
Róg Myśliwski (Hunting Horn) to przede wszystkim broń wspierająca, która wykonuje tępe, młotopodobne ataki. Jeśli planujesz grać ze znajomymi, warto rozważyć wybór tej broni jako głównej lub drugorzędnej. Róg Myśliwski zawiera w sobie swego rodzaju mini-grę, pozwalającą na rzucanie wzmocnień dla całej drużyny poprzez używanie określonych ataków do wygrywania melodii.
Charakterystycznym elementem tej broni są Bańki Echa (Echo Bubbles), które działają jako obszarowe wzmocnienia dla ciebie i twoich sojuszników. Podstawy działania Rogu Myśliwskiego są stosunkowo proste do opanowania, jednak początkowo trudno ogarnąć wszystkie niuanse, ponieważ będziesz musiał zapamiętać wiele kombinacji przycisków, aby w pełni wykorzystać potencjał tej broni.
Atak skupienia Rogu Myśliwskiego jest dość zabawny – jeśli trafisz w ranę potwora, zagrasz na swoim Rogu jak na gitarze. Prawidłowe wyczucie czasu przy naciskaniu przycisków zapewnia melodie wzmacniające twoją drużynę.
Warto rozważyć używanie Młota wraz z Rogiem Myśliwskim, gdy potrzebujesz zadać ogromne obrażenia, na przykład kiedy potwór jest ranny i ucieka. Alternatywnie, Lekki Karabin sprawdzi się jako broń wspierająca dla twoich towarzyszy, gdy już zapewniłeś im wzmocnienia za pomocą Rogu. Pomimo wysokiego progu wejścia, mistrzowskie opanowanie Rogu Myśliwskiego czyni z ciebie nieocenionego członka każdej drużyny łowców w Monster Hunter Wilds.
Zdjęcia zostały udostępnione przez Capcom. Dziękujemy!
Brak komentarzy