Od czasu premiery Warhammer 40K: Darktide w listopadzie, gracze narzekali na niekompletną mechanikę rozgrywki i niestabilną liczbę klatek na sekundę, przy czym tylko 35% z 8510 ostatnich recenzji Steam jest obecnie pozytywnych. Teraz Fatshark, zespół odpowiedzialny za tę strzelankę kooperacyjną, skupia się na rozwiązaniu tych skarg.
Dzisiaj dyrektor generalny Fatshark, Martin Wahlund, odniósł się do premiery gry i przedstawił plan zespołu w liście otwartym opublikowanym na koncie @Darktide40K na Twitterze.
Tworząc Warhammer 40K: Darktide, zgodnie z listem otwartym, zespół chciał „stworzyć wysoce wciągającą i stabilną grę o poziomie głębi, który pozwoli ci grać przez tygodnie, a nie godziny”.
„Nie spełniliśmy tych oczekiwań” — przyznał Wahlund.
Następnie ogłosił, że przez następne miesiące zespół skupi się na odpowiadaniu na feedback graczy, który obejmie „kompletny system craftingowy, bardziej satysfakcjonującą pętlę postępu” oraz ulepszoną „stabilność gry i optymalizację wydajności”.
Nowe zadania zespołu opóźnią znów premierę gry na Xbox Series X|S, która miała zostać pierwotnie wydana wkrótce po listopadowej premierze gry na PC, ale nie otrzymała jeszcze daty premiery w momencie opóźnienia. Fatshark opóźnia również wprowadzanie treści sezonowych i elementów kosmetycznych premium.
Gra Warhammer 40K: Darktide, pierwotnie ujawniona w 2020 r., miała dwumiesięczne opóźnienie przed ostateczną premierą w listopadzie 2022 r. Gra została osadzona w uniwersum Warhammera 40K, a jej akcja rozgrywa się na fikcyjnej planecie Atoma Prime.
Sprawdź poprzedniego newsa tutaj.
Brak komentarzy