Remnant: From the Ashes – Poradnik na wszystkich Bossów


Podczas rozgrywki z Remnant From the Ashes przyjdzie nam spotkać dwa rodzaje przeciwników sklasyfikowanych, jako Boss. Jednym z nich jest World Boss, którego zabicie pozwala posunąć dalej naszą opowieść zawsze spotkamy jednego z nich, drugim rodzajem są zwykłe Bossy, które możemy spotkać w podziemiach, a ich zabicie pozwoli nam przygotować się do starć z World Bossem. Jedynym mankamentem jest to, że będąc szczęściarzami możemy nie spotkać prawie żadnego podczas naszego przejścia. Tak, więc przygotowaliśmy dla was opisy ataków, oraz informację o możliwych do pozyskania przedmiotach z przeciwników. Na pierwszy rzut załapała się Ziemia, wraz z kolejnymi dniami  pojawią się kolejne Lokacje.

Ziemia: World Boss

 

The Ent jeden z głownych bossów dostępnych w grze na mapie Ziemia.

The Ent

Ent przypomina wyglądem przedwiecznego z mitologii stworzonej przez Lovecrafta, jest to chodzące drzewo posiadające jedne z bardziej uciążliwych typów ataku, oraz przyzywające samobójcze potworki.

 

Rodzaje ataków

Podczas walki z Bossem zależnie od naszych poczynań dysponuje on dwoma Fazami.

Faza Pierwsza (Posiada Nogi)

Tupnięcie: Uderza nogą o ziemię powodując fale uderzeniową, która rozchodzi się dookoła Bossa. Uniknięcie jej bywa kłopotliwe z wyczuciem, kiedy odskoczyć, możemy również pobiec w przeciwną stronę by się oddalić na bezpieczny dystans.

Uderzenie o ziemię: Uderza rękami o ziemię powodując falę uderzeniową zmierzającą w naszą stronę. Uniknięcie jej nie jest zbyt trudne, wystarczy odskoczyć w bok.

Wystrzał salwy Bomb: Wystrzeliwuje w twoją stronę salwę bomb, które wybuchają po uderzeniu o ziemię. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg do momentu aż skończy strzelać.

Krzyk, przyzywa miniony: Krzyk potrafi nas na chwilę ogłuszyć, za jego pomocą przyzywa również miniony. Najlepiej jak najszybciej pozbyć się dodatkowych przeciwników.

 

Faza Druga (Zniszczone nogi)

Wystrzał salwy Bomb: Wystrzeliwuje w twoją stronę salwę bomb, które wybuchają po uderzeniu o ziemię. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg

Atak wręcz: Czoła się w twoją stronę i próbuje atakować rękami. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg do tyłu oraz odskok.

Nagrody

Spore Gland: Nagrodę tą otrzymamy po zabiciu Bossa, nie trzeba robić nic specjalnego. Służy do wytworzenia Sporebloom.

Twisted Heart: Aby otrzymać tą nagrodę musimy zniszczyć nogi przeciwnika, przed jego uśmierceniem. Służy do wytworzenia Petrified Maul.

 

 

Singe jeden z głownych bossów dostępnych w grze na mapie Ziemia.

Singe

Drewniany smok zionący ogniem, hmm chyba coś tu nie tak no, ale cóż nie czepiajmy się. Przeciwnik głownie atakujący na dystans, problemem głównie są jego miniony.

 

Rodzaje ataków

Kula ognia: Wystrzeliwuje kulę ognia w naszą stronę. Atak łatwy do uniknięcia, wystarczy odskoczyć na bok.

Zionięcie ogniem: Zinie ogniem niczym miotacz ognia podpalając kałuże oleju I wszystko inne, co znajduje się w jego zasięgu. Najlepszym sposobem jest szybki bieg by uciec z zasięgu.

Szarża: Wyje, po czym zaczyna szarżować w nasza stronę. Najlepiej poczekać aż zacznie się zbliżać, a potem wykonać odskok, bądź po prostu biec.

Uderzenie ognia: Potwór wznosi się w powietrze, po czym opada na ziemię powodując powstanie fali ogniowej skierowanej w nasza stronę. Aby uniknąć należy poczekać do momentu pikowania na ziemię, po czym wykonać unik.

Poczwórny atak: Atak rozpoczyna się od trzech uderzeń za pomocą szponów, a zakończony jest pikowaniem na ziemię. Najłatwiejsza jest ucieczka, gdy tylko zobaczymy, że zaczyna on wykonywać ten atak w nasza stronę.

 

Nagrody

Blazing Heart: Uzyskujemy je poprzez zabicie przeciwnika, służy do wytworzenia Spitfire.

Dragon Links: Aby uzyskać dostęp do tej nagrody, to przed zabiciem Przeciwnika należy pozbawić go ogona. Służy do wytworzenia Smolder.

 

Ziemia: Bossowie w podziemiach

Brabus jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Brabus

Zwykły ludzki rzezimieszek, nie stanowi większego problemu. Podczas walki przyzywa wsparcie kompanów.

 

Rodzaje ataków

Shotgun: Ostrzeliwuje nas z shotgun’a, oraz chowa się za barykadą. My również możemy wykorzystać przeszkody by się za nimi chować.

Przyzwanie sojuszników: Przyzywa sojuszników, którzy pomagają mu w walce z nami. Wyeliminuj najpierw przeciwników, a potem skup się na Bossie.

Nagrody

Shrapnel Shard: Wystarczy zlikwidować przeciwnika, służy do wytworzenia Explosive Shot.

Bandit Set: Aby otrzymać tą nagrodę należy wcześniej posiadać w swoim ekwipunku Pocket Watch. W trakcie rozmowy zyskamy możliwość oddania go w zamian za uniknięcie walki.

Cold as Ice (Trait): Aby otrzymać tą nagrodę należy zaatakować I pokonać swojego sojusznika.

 

Gorefist jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Gorefist

Jeden z bardziej męczących przeciwników przez wzgląd na przyzywane potwory. Podczas walki z nim najlepiej mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Nie chcemy zostać złapani w kozi róg przez Miniony kamikadze, po czym nadziani na miecz.

Rodzaje ataków

 

Uderzenie pionowe: Uderzenie pionowe przy pomocy miecza. Najłatwiej wykonać odskok w bok.

Uderzenie poziome: Uderzenie poziome przy pomocy miecza. Najłatwiej wykonać odskok do przodu.

Kombo: Gdy się zdenerwuje zaczyna świecić, po czym wykonuje trzy ataki. Najlepiej odskoczyć do tyłu i trzymać się od niego z dala.

Szarża: Wykonuje szarżę w naszą stronę zakończoną uderzeniem miecza. Aby uniknąć ataku należy wykonać unik, najlepiej wykonać go do przodu, dzięki czemu zyskamy dostęp do pleców przeciwnika.

Nagroda

Flesh Barb: Nagrodę otrzymamy po pokonaniu przeciwnika, służy do wytworzenia Mantle Of Thorns.

 

Shroud jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Shroud

Zamaskowany przeciwnik posługujący się łukiem, uciążliwy przez wzgląd na swoje ataki i teleport.

Rodzaje ataków

Załadowana Strzała: Ładuje strzałę I strzela w nasza stronę. Atak wykonuje trzykrotnie, miedzy strzałami jest przerwa. Dzięki czemu możemy uniknąć trafienia.

Teleport: Po wykonaniu ataku, bądź otrzymaniu odpowiednich obrażeń wykonuje teleport w inne miejsce. Najlepiej wykorzystać odgłos telportu do namierzenia jego nowej lokalizacji.

Ostrzał: Ostrzeliwuje każdego gracza, nieważne gdzie on się znajduje.

 

Nagroda

Shadewood: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Rattle Weed.

The Mangler

Mała drewniana kulka, nie jest zbyt trudna do pokonania, problem stanowią jego minionki.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza (Mała Kulka)

Ukrycie: Zakopuje się pod ziemię i przyzywa minionki, bywają uciążliwe ale na szczęście szybko można je zabić.

Walec: Podczas tego ataku potwór zaczyna pędzić na nas jak wystrzelona kulka. Atak łatwy do uniknięcia, wystarczy odskok w bok.

Faza Druga (Duża Kulka)

Doskok i kombinacja ataków: Potwór doskakuje do nas i zaczyna przeprowadzać ataki łączone. Najlepszym sposobem jest odskok do tyłu i wykorzystanie tego momentu do zadawania obrażeń.

Nagroda

Hollow Seed: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Seed Caller.

Rhom: World Boss

 

Undying King

Najtrudniejszy przeciwnik w całej grze, strasznie upierdliwy, potrafi się leczyć, przyzywa latające kulki które strzelają w naszą stronę oraz przyzywa dużo minionków. Na szczęście jest przeciwnikiem opcjonalnym, daje nam zadanie dzięki któremu pozyskujemy od niego Labyrinth Key.

 

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Przyzwanie Minionów: Przyzywa swoje sługi by walczyły z nami, wychodzę one z sarkofagów po obu stronach pomieszczenia.

Przyzwanie Orbów: Przyzywa dwie kulki które robią za stacjonarne działka i strzelają w naszą stronę. Najlepiej jest je zniszczyć równie szybko jak się pojawiły. 

Faza Druga

Doskok: Wystrzeliwuje w twoją stronę salwę bomb, które wybuchają po uderzeniu o ziemię. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest odskok tuż przed lądowaniem oraz bieg na bezpieczną odległość.

Potrójne uderzenie: Przeciwnik wyprowadza atak w postaci trzech uderzeń, posiadają one duży zasięg, trafienie nimi bardzo nas zaboli, a czasem zabije. Podobnie jak w poprzednim przypadku najlepiej wykonać doskok i oddalić się na dużą odległość.

Faza Trzecia

Przyzwanie Minionów: Przyzywa swoje sługi by walczyły z nami, tym razem zeskakują one ze ścian, na szczęście lecą do walki wręcz.

Leczenie: Przeciwnik udaje się do ołtarza aby się uleczyć, przez ten czas jest bardzo łatwym celem. Po uporaniu się z przyznawanymi wcześniej potworami możemy wykorzystać tą chwilę na bezkarne atakowanie Bossa.

 

Nagrody

The Undying Heart: Nagrodę tą otrzymamy po zabiciu Bossa, nie trzeba robić nic specjalnego. Służy do wytworzenia Ruin.

Labyrinth Key: Nagrodę tą otrzymamy po zabiciu Bossa, nie trzeba robić nic specjalnego. Służy do przemieszczania się między światami.

Kingslayer (Cecha): Cechę tą otrzymamy po zabiciu Bossa.

 

 

Claviger

Boss niezbyt wymagający, ale jednak potrafiący zadać duże obrażenia.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Tarcza ochronna: Boss jest chroniony przez tarczę, jedyny sposób na jej zdjęcie to zniczenie dwóch Orbów.

Pocisk Energetyczny: Przeciwnik wystrzeliwuje w nas wolno poruszający się pocisk energetyczny. Najlepiej przesuwać się z jednej strony w drugą podczas atakowania przeciwnika.

Radioaktywny promień: Przeciwnik wystrzeliwuje w naszą stronę wiązkę radioaktywną, tym razem co jakiś czas musimy wykonać unik w by w nas nie trafił.

Przyzwanie Minionów: Przyzywa swoje sługi by walczyły z nami, gdy pozowlimu mu wchłonąć choć jednego sługę otrzymamy w nagrodę Stone of the Guardian, gdy mu nie pozwolimy wchłonąć żadnego sługi otrzymamy Void Silver.

 

Nagroda

Stone of the Guardian: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika po tym jak przynajmniej raz wchłonął przyzwane minionki. Służy do wytworzenia World Breaker.

Void Silver: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika nie pozwalając mu wchłonąć żadnego z przyzwanych minionków. Służy do wytworzenia Particle Accelerator.

Recovery (Cecha): Cechę tą otrzymamy po zabiciu Bossa.

 

The Harrow

Boss będący  mutantem z dużymi szponami, głównie walczący w ręcz i przyzywający miniony.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Szarża i uderzenie: Boss pędzi w naszą stronę wykonując atak szponami. Najlepiej wykonać skok w szarżującego przeciwnika, po czym uciec na dogodną odległość.

Potrójne uderzenie: Przeciwnik wykorzystuje swoje szpony aby wykonać potrójny atak zadający duże obrażenia. Najlepiej wykonać skok w szarżującego przeciwnika, po czym uciec na dogodną odległość.

Ucieczka: Przeciwnik ucieka w bezpieczne miejsce i przyzywa minionki, po czym powraca do walki.

Nagroda

Thermal Geode: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Defiler.

Lost Harpoon: Aby otrzymać tą broń należy strzelać Bossa po nogach aż upadnie na ziemię, po czym udać się za jego plecy i wyciągnąć broń. Nasza śmierć podczas walki z Bossem spowoduje utratę broni. Czynność wtedy należy powtórzyć.

Recovery (Cecha): Cechę tą otrzymamy po zabiciu Bossa.

 

Rhom: Bossowie w podziemiach

 

 

 Raze

Boss przypominający zmutowany latający trójkąt, walczący na dystans i przyzywający miniony.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Krzyk oraz przyzwanie minionów: Boss wykonuje atak krzykiem, bardzo dobra okazja do zadania mu dużych obrażeń, przyzywa również miniony.

Ogniste pociski: Przeciwnik wystrzeliwuje w nasza stronę serie ognistych pocisków, gdy nas podpali możemy wykonać kilka uników by się ugasić.

Nagroda

Sentinel Shard: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Beckon.

Scourge

Boss będący mutantem z ulem na głowie, przyzywający miniony.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Szpony: Boss wykonuje atak swoimi szponami. Przed wykonaniem ataku możemy zauważyć jak jego ramiona zaczynają świecić, jest to oznaka dla nas do wykonania uniku w tył.

Ochrona Ula: Każdy nasz atak skierowany w głowę przeciwnika(Ul) powoduje wystrzelenie z niego radioaktywnych pocisków skierowanych w nasza stronę. Możemy wykonywać uniki i dalej atakować przeciwnika.

Zamach: Boss tworzy mutacje swojej dłoni w coś na długość lassa, po czym wykonuje duży zamach. Najlepiej się po prostu oddalić.

Atak Ulem: Przeciwnik tworzy wokół siebie barierę ochronną i wystrzeliwuje w różne strony masę radioaktywnych pocisków. W tym czasie nie możemy mu zadawać obrażeń, najlepiej się ukryć.

Nagroda

Radioactive Skull: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Breath of the Desert.

 

Maul

Boss będący zmutowanym psem. Przed rozpoczęciem walki z tym przeciwnikiem najlepiej strzelić Houndmasterowi  w urządzenie na głowie, aby po walce otrzymać Control Rod, które użyjemy do uruchomienia innego przeciwnika.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Wycie i przyzwanie minionów: Boss wykonuje wycie aby przyzwać swoich pomocników. Najlepiej wykorzystać ten czas do zadania obrażeń przeciwnikowi, a gdy pojawią się pomocnicy wealiminować ich jak najszybciej.

Szarża i ugryzienie: Przeciwnik wykonuje szarżę w naszą stronę i stara się nas ugryźć. Najlepiej odskoczyć do na bok i wyprowadzić kontratak.

Nagroda

Control Rod: Otrzymujemy ją jedynie gdy przed walką strzeliliśmy Houndmasterowi w wystające z głowy urządzenie. Służy ono do uruchomiania  Ancient Construct.

Hound Choker: Otrzymujemy ją za pokonanie Bossa, służy do otrzymania  Howler’s Immunity.

 

 

Ancient Construct

Boss będący jednym z robotów, jest to uszkodzona jednostka którą można spotkać koło sklepiku, aby go uruchomić potrzebny nam jest Control Rod.

Rodzaje ataków

Faza Pierwsza

Przyzwanie działka: Boss przyzywa na polę walki działka które cały czas nas atakują. Najlepiej zniszczyć je tak szybko jak się tylko da.

Uderzenie: Wykonuje atak swoją włócznią. Najlepiej odskoczyć do tyłu.

Radioaktywny pocisk: Boss tworzy radioaktywny pocisk po czym ciska nim w nasza stronę. Najlepiej wykonać unik na bok.

Szarża i uderzenie: Przeciwnik szarżuje w nasza stronę i wyprowadza atak. Najlepiej wykonać unik na bok. 

Nagroda

Ancient Core: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Iron Sentinel.

 

Shade and Shatter

Tym razem naszym przeciwnikiem jest dwójka Bossów, jeden nastawiony jest na walkę w zwarciu, a drugi na walkę na dystans.

Rodzaje ataków

Shade (Dystansowy)

Strzelanie: Boss będzie cały czas strzelał w naszą stronę. Najlepiej chować się za osłoną.

Kula radioaktywnej energii: Przeciwnik zatrzyma się na chwilę aby stworzyć kulę radioaktywnej energii i cisnąć ją w nasza stronę. Najlepiej schować się za osłonę, gdy jednak nie mamy takiej możliwości możemy wykonać unik.

Shatter (Zwarcie)

Uderzenie: Boss wykona uderzenie w naszą stronę. Najlepiej wykonać unik.

Szarża: Przeciwnik szarżuje w nasza stronę i wyprowadza atak od dołu. Najlepiej wykonać unik na bok.

Eksplodująca lanca: Boss uderza swoją lancą o ziemie wykonując eksplozję przy uderzeniu, która odrzuci nas do tyłu. Najlepiej wykonać unik do tyłu.

Atak Łączony

Gdy zadamy przeciwniką odpowiednią ilość obrażeń wykonują oni atak łączony. Jeden tworzy pociski wystrzeliwane w nasza stronę, a drugi pole siłowę. Jakby tego było mało to dodatkowo przyzywają oni minionki. Najlepiej wykonując uniki, chowając się za osłoną wyeliminować przyzwanych pomocników, a potem wrócić do atakowania Bossów.

Nagroda

Black Tear: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Veil of the Black Tear.

 

 

 


Poradnik w budowie

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Blair Witch - Recenzja - Krótki spacer po lesie
Następny Green Hell - Poradnik dla początkujących - Jak przeżyć w dżungli?