Otwarta beta Diablo 4 jest tuż za rogiem, a nowa reklama pokazuje, jak zaangażowany jest Blizzard, jeśli chodzi o spełnienie obietnicy, aby nadchodzący ARPG wyglądał jak obraz z epoki gotyku.
Reklama, której narratorem w wersji oryginalnej jest aktor Charles Dance (prawdopodobnie najbardziej znany z roli Tywina Lannistera w „Grze o tron”), przedstawia epicki mural zainstalowany na suficie prawdziwej katedry, który przedstawia bitwę między siłami dobra a główną antagonistką – Lilith.
To imponujący widok, który wymagał 2400 stóp kwadratowych płótna, które później zainstalowano na suficie i kopule katedry Chapelle des Jesuites w Cambrai we Francji. Mural jest dziełem artysty Adama Millera oraz innych i zawiera 20 unikalnych obrazów, które razem tworzą mural o długości 160 stóp.
„Chcieli czegoś w stylu barokowym, a skala i szybkość wydawały się trochę szalone, więc pomyślałem, że spróbujmy” – powiedział Miller w filmie zza kulis.
Dyrektor artystyczny Diablo 4, John Mueller, powiedział, że głównym celem było stworzenie czegoś „epickiego w skali”, co „przywołuje czasy Michała Anioła i Davinciego oraz tych starych mistrzów, którzy zdefiniowali pokolenie sztuki.”
Gracze, którzy osiągną poziom 25 w nadchodzącej otwartej becie Diablo 4 i zapiszą się do loterii, będą mogli dodać swoją twarz do muralu.
Wczesny dostęp do wersji beta jest dostępny dla osób, które zamówią Diablo 4 w przedsprzedaży, i rozpocznie się w dniach 17-19 marca, a okres otwartej bety rozpocznie się w dniach 24-26 marca. Beta obejmie cały pierwszy akt gry i będzie miała maksymalny poziom 25. Gracze, którzy osiągną określone kamienie milowe w becie, odblokują unikalne tytuły i plecak ze szczenięciem wilka w pełnej wersji Diablo 4, która zostanie wydana w czerwcu 6 października 2023 r. na Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 i PC.
Sprawdź poprzedniego newsa o becie Diablo 4 tutaj.
Brak komentarzy