Diablo IV to jedna z najbardziej oczekiwanych gier, która z pewnością zadowoli fanów serii. Po długim oczekiwaniu na oficjalną datę premiery, fani otrzymali wreszcie dobrą wiadomość. Na nieco ponad miesiąc przed premierą, gra osiągnęła złoty status, co oznacza, że zakończono prace nad premierową wersją gry. To konkretny krok w kierunku dostarczenia produkcji graczom na całym świecie.
Gra Diablo IV to kolejna odsłona kultowej serii, która powraca do mrocznego świata Sanktuarium. Fabuła skupia się na walce z Błogosławioną Matką Lilith i jej demonicznymi hordami potworów. Gracze mają do dyspozycji pięć różnych klas postaci, kolekcję elementów kosmetycznych i umiejętności oraz dowolną ścieżkę, którą chcą podążać przez świat. To daje im ogromną swobodę i pozwala na tworzenie unikalnej postaci.
Diablo IV oferuje również pełną kampanię fabularną, ponad 120 lochów, dziesiątki zadań pobocznych, bossów i mnóstwo terenów do odkrycia. Gracze mają również możliwość rozwijania swoich postaci w endgame, korzystając z ogromnych plansz, stref PvP, Podziemi Koszmarów, Piekielnych Przypływów oraz Drzewa Szeptów.
Niezależnie od tego, czy gracze są weteranami serii, czy też wchodzą do tego świata po raz pierwszy, Diablo IV zapewnia niesamowitą przygodę. Twórcy gry przyłożyli się do szczegółów, aby każdy mógł cieszyć się grą na swoich własnych warunkach. Osiągnięcie złotego statusu jest ogromnym osiągnięciem dla zespołu Diablo IV, który ciężko pracował, by stworzyć kolejną odsłonę kultowej serii.
Oczekiwania fanów gry są ogromne, ale można mieć pewność, że Diablo IV spełni je wszystkie. To długo oczekiwana gra, która oferuje niesamowitą fabułę, wciągającą rozgrywkę i wiele możliwości. Premiera gry planowana jest na 6 czerwca 2023 r., a fani serii już nie mogą się doczekać, aby w pełni zanurzyć się w mrocznym świecie Sanktuarium i walczyć z siłami zła.
Co zmieniło się po becie?
W ciągu dwóch weekendów, od 17 do 19 oraz od 24 do 26 marca, Twórcy gry udostępnili małą część Sanktuarium graczom z całego świata, którzy chcieli wziąć udział w wczesnym dostępie oraz otwartych beta-testach. W ciągu tych dni gracze spędzili ponad 61,5 miliona godzin na grze, zabijając ponad 29 miliardów potworów i zdobywając 2,6 miliona Wilczych Nosideł Bety. Podczas weekendowych beta-testów wiele osób podzieliło się swoimi cennymi uwagami, a zespół deweloperów dokładnie przeanalizował je, wziął pod uwagę dane związane z rozgrywką i wprowadził wiele poprawek oraz aktualizacji. Wszystkie te zmiany będą dostępne w wersji gry, która ukaże się w czerwcu.
Wśród wprowadzonych aktualizacji znajduje się m.in. dodanie skrzyni po ukończeniu piwnic oraz zwiększenie szansy na wystąpienie wydarzenia podziemi. Wszystkie klasy postaci otrzymały również poprawki dotyczące różnych umiejętności. Deweloperzy zoptymalizowali również wiele podziemi w każdej ze stref, aby zmniejszyć potrzebę powtarzania tych samych obszarów. Szansa na pojawienie się wydarzenia podziemi została również zwiększona.
Bossowie, tacy jak Czorta, Malnok, Venarda i inni, zostali ponownie sprawdzeni pod kątem trudności postaci walczących wręcz, co doprowadziło do zmian w ich atakach i mechanice walki. Rzeźnik również został ponownie oceniony pod kątem trudności i będzie stanowił większe wyzwanie w III i IV randze świata. Wprowadzono również kilka innych poprawek, a wszystkie klasy mają teraz dostęp do umiejętności przełamywania efektów ograniczenia kontroli nad postacią z odpowiednim czasem odnowienia. Naprawiono również różne błędy interfejsu użytkownika, m.in. czat wyświetla się teraz po lewej stronie ekranu, a czcionka bezszeryfowa została zastąpiona nową czcionką szeryfową.
Brak komentarzy