Dying Light 2 ze świeżym gameplayem i kolejnymi szczegółami rozgrywki


Dying Light 2: Stay Human

Podczas ostatniej transmisji Dying 2 Know, studio Techland ujawniło nowy gameplay z Dying Light 2: Stay Human, prezentując tym samym system skradania oraz stwory, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć w grze.

Twórcy Dying Light 2 odkrywają kolejne karty

Zaprezentowany gameplay przedstawia fragment rozgrywki, w którym główny bohater – Aiden Caldwell – wraz ze swoim kompanem starają się przebrnąć przez wypełniony zombie szpital. Robią to w celu zdobycia biomarkerów – specjalnych opasek na ramię, które pozwolą kontrolować stan zarażenia. Nie to jest tu jednak najważniejsze.

Dying Light 2 Stay Human - Monsters Gameplay Trailer

System skradania ma być znacznie lepszy względem pierwszej części

Na udostępnionym nagraniu widzimy, jak antagonista przekrada się korytarzami budynku, unikając uwagi stworów. Żeby to osiągnąć, w obliczu zagrożeń musi wykorzystywać elementy otoczenia i być maksymalnie cicho. Poza tym, co widzimy na pierwszy rzut oka, twórcy zapewniają, że system ukrywania się został ulepszony w porównaniu do pierwszego Dying Light z 2015. roku, już w którym i tak doznania z tego elementu rozgrywki były niezłe. Tym razem wszystko ma wyglądać bardziej naturalnie – i takie też doznania dostarczać graczom.

Wiemy, z kim przyjdzie nam się mierzyć w Dying Light 2

Podczas transmisji, Techland pokazał także przeciwników, którzy będę starać się nam zagrozić. Dla fanów pierwszej części serii niektórzy z nich mogą wydać się znajomi, przyjrzyjmy się im jednak nieco bliżej.

Pierwszym z sześciu przedstawionych zombie będzie Revenant, którego łatwo rozpoznamy po kolcach na plecach. Stwór, który będzie zdolny rzucać w nas i naszych kompanów obiektami z otoczenia to Demolisher. Z zaskoczenia, od góry spróbuje dopaść nas Banshee, której ogromne pazury mogą być niemałym problemem. Howler może i nie będzie najtrudniejszym przeciwnikiem – z pewnością nie będzie jednak sam, bo gdy tylko nas zauważy, wezwie pobliskich mutantów. Ostatnim z zaprezentowanych typów jest zwinny i szybki Volatile, który zaatakuje nas z doskoku – z kolei gdy spotka się z promieniami słonecznymi, zmieni się w powolnego, zwyczajnego Bitera.

W oczekiwaniu na premierę

Na Dying Light 2 poczekamy jeszcze kilka miesięcy, gdyż premiera gry planowana jest na 7 grudnia bieżącego roku. Do tego czasu, będziemy mogli spotkać się z deweloperami z Techland jeszcze nie raz, a według ich zapowiedzi, podczas następnych transmisji mają zostać zaprezentowane takie aspekty, jak system walki, craftingu, czy parkouru.

Muszę przyznać, że im więcej jest nam pokazywane, tym bardziej zacieram ręce na tę produkcję, zwłaszcza przy jedynce bawiłem się świetnie.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Startuje otwarta beta Broken Ranks!
Następny Tu i Tam - recenzja - przygodowy tetris