Stało się, jeden z najlepszych tytułów reprezentujących generację PlayStation 4 – God of War – ukaże się także na PC. Żeby tego było mało, ukaże się on już na początku 2022 roku, a za cały projekt odpowiedzialna będzie grupa Jetpack Interactive.
God of War na PC z początkiem 2022 roku
Sony przed tygodniem poinformowało, że możemy spodziewać się portu hitowej produkcji z Kratosem w roli głównej na komputerach osobistych już 14 stycznia przyszłego roku. Jak niedawno pisaliśmy, tak dziś widać efekty wcielania w życie nowej strategii producenta. Strategia ta ma polegać na częściowym odejściu od całkowitej ekskluzywności gier na rzecz portów PC – pozostając jednak przy ekskluzywności konsolowej. Poniżej zamieszczamy trailer owego portu – uwaga jednak na spoilery fabularne, które się w nim pojawiają.
Wersja PC ze wsparciem technologii NVIDII
Poza oczywistą obsługą monitorów 4K i nielimitowaną ilością klatek na sekundę, God of War na PC z kartami od NVIDII będzie obsługiwać technologię NVIDIA Reflux zmniejszającą opóźnienia oraz (dla posiadaczy kart graficznych z serii RTX) technologię DLSS, która znacząco podniesie wydajność, nie obniżając jakości obrazu w samej grze.
Za port odpowiedzialne jest studio Jetpack Interactive
O jakość wykonania portu, jak mogło by się wydawać, możemy być spokojni, gdyż pracują nad nim deweloperzy, którzy portowali m. in. ORCS MUST DIE! Unchained, czy wspierali technicznie PC-tową wersję Dark Souls. God of War będzie jednak dla nich pierwszym tak dużym i poważnym projektem. Co może uspokoić czekających graczy, to fakt, że studio pracuje pod skrzydłami samych twórców, którzy przecież najlepiej wiedzą, jak gra powinna wyglądać i działać.
Fanów God of War czeka zatem bardzo dobry czas ze względu na sam port, ale i zbliżający się sequel – Ragnarok, który będzie zwieńczeniem nordyckiej epopeji. A to wszystko już w przyszłym, 2022 roku.
Brak komentarzy