Last Epoch to cicha gwiazda Steama ostatnich lat. Ta gra zdobyła solidny fanbase oraz niezłą popularność. Stawia to ten Hack and Slash dosyć wysoko w rankingu popularności. Jakie klasy w Last Epoch są najlepsze w grze?
Jest to pierwsza tak zwana tier lista, którą robię na bigbaddice.pl. Sporo godzin spędziłem w Last Epoch, a ten pomysł krążył mi w głowie od naprawdę wielu tygodni. Po tym, jak zrozumiałem, które klasy w tej grze są silne, a które są trochę mniej przyjazne w rozgrywce, przelałem swoje myśli na papier. Jeżeli chcecie więc zacząć grać w Last Epoch i nie wiecie którą klasę wybrać, to ten tekst jest dla Was. Klasy w Last Epoch są podzielone na pięć archetypów. Każdy archetyp, na obecną chwilę, może wybrać jedną z trzech specjalizacji. Daje to nam łącznie 15 zaawansowanych klas do gry. Nawet więcej, niż w Diablo IV więc sprawdźmy teraz, jakie klasy są dostępne w Last Epoch?
- Sentinel – typowy wojownik, opancerzony w ciężki pancerz oraz walczący w zwarciu;
- Acolyte – pierwsza z dwóch klas czarujących. Ta klasa skupia się na mrocznej magii;
- Mage – druga klasa czarująca. Tym razem skupia się na magii żywiołów;
- Primalist – klasa hybrydowa między magiem i wojownikiem, przywołujący totemy i zwierzęta do pomocy;
- Rogue – klasa zręcznościowa, bije mocno i ma mniejszą obronę jak każdy łotr w tego typu grach.
Poniżej przedstawiam także wszystkie klasy elitarne danych specjalizacji od najlepszej, do najsłabszej.
Last Epoch – klasy rangi S
Necromancer / Nekromanta
Nekromanci należą do klasy Akolitów i są mistrzami stworów. Mogą kontrolować zarówno potężne duże stwory, jak i armie mniejszych stworów. Potrafią także buforować i poświęcać stwory, co sprawia, że Nekromanta jest mniej pasywny niż inne tradycyjne klasy minionów w ARPG. Nekromanci będą mieli więcej opcji budowy, ponieważ ich stwory oferują różne rodzaje obrażeń i buffów. Nekromanci posiadają trzy dedykowane umiejętności: przywołanie upiorów, straszny cień i zebranie abominacji.
Lich / Licz
Lich należy do klasy Acolyte i może rzucać czary Necrotic, Poison i Physical. Większość umiejętności jest używana na odległość, ale mogą również angażować się w walkę wręcz.Podstawowym mechanizmem Lichów jest tapping życia. Pozwala im to na zwiększenie obrażeń kosztem własnego zdrowia. Synergizuje to z zasięgiem zapewnianym przez premię do mistrzostwa oraz z dodatkowymi obrażeniami, gdy brakuje im zdrowia.Lich posiada dwie dedykowane umiejętności: formę żniwiarza oraz pieczęć śmierci.
Sorcerer / Czarodziej
Czarodzieje należą do klasy Magów i są klasycznymi czarodziejami rzucającymi czary, specjalizującymi się w zadawaniu dużych obrażeń AoE i skupiającymi się na czarach Ognia, Zimna i Światła. Wielu Czarodziejów posiada Krytyczny Atak, a ich mistrzostwo zapewnia dodatkowe obrażenia od zaklęć i dodatkową manę. Czarodzieje posiadają trzy dedykowane umiejętności mistrzowskie: Meteo, Black hole oraz Arcane Ascendance.
Druid
Druidzi należą do klasy pierwotnej i mogą zmieniać się w różne formy zwierzęce. Formy te obejmują: wasbear, spriggin i swarmblade; wasbear i swamblade są ekskluzywne dla druidów. Podstawowym mechanizmem druida jest zdolność do przełączania się między różnymi formami podczas walki. Oprócz form, druidzi posiadają dodatkową ekskluzywną umiejętność: Entangling Roots. Zobacz naszą rozgrywkę jako Primalist.
Last Epoch – klasy rangi A
Bladedancer / Tancerz Ostrzy
Blade Lancer należy do klasy Rogue. Jest to klasyczny assassin, wyposażony w sztylety, shurikeny i bomby dymne. Nieco ryzykowny styl gry wręcz, ale rekompensowany przez dodatkowy Dodge i zwiększoną przeżywalność dzięki Glancing Blow, Bladedancer posiada dwie dedykowane umiejętności: Dancing Strike i Lethal Mirage.
Paladin / Paladyn
Paladyni należą do klasy Sentinel i są hybrydą DPS/Healer, która może zadawać obrażenia od ognia. Działają oni również jako tanki dla zaklinaczy, ponieważ ich Adaptive Spell Damage skaluje się wyżej, gdy są wyposażeni w tarczę. Paladyni posiadają dwie dedykowane umiejętności: Osąd i Święta Aura.
Marksman / Strzelec
Marksman należy do klasy Rogue. Jest to ranger używający łuku z wielu gier RPG, z podstawowymi umiejętnościami takimi jak Multishot. Obsługuje on wiele różnych typów obrażeń i pozwala na elastyczne budowanie. Marksman posiada dwie dedykowane umiejętności: Hail of Arrows oraz Detonating Arrow.
Last Epoch – klasy rangi B
Void Knight / Rycerz Pustki
Void Knight należy do klasy Sentinel. Mistrz specjalizujący się w walce wręcz, zadaje unikalne obrażenia Void. Podstawowym mechanizmem Void Knight jest Echoes. Klonuje to kopię użytej umiejętności w czasie koszuli po użyciu. Void Knight posiada dwie dedykowane umiejętności: Erasing Strike i Anomaly.
Forge Guard / Strażnik Kuźni
Strażnik Kuźni należy do klasy Sentinel i skupia się na zadawaniu obrażeń fizycznych i krwawieniu. Premie do mistrzostwa są bardziej skoncentrowane na obronie; Strażnik Kuźni wspiera zarówno style gry z bronią dwuręczną, jak i mieczem i płytą; posiada trzy dedykowane umiejętności: forge strike, smelter’s wrath i ring of shields; posiada możliwość używania miecza Kuźni jako broni wyborowej.
Beastman / Mistrz Bestii
Beastmasters należą do klasy primalist i są klasycznymi łowcami, którzy potrafią kontrolować swoich towarzyszy w walce. W przeciwieństwie do sługusów Nekromanty, towarzysze BM nie są jednorazowego użytku i muszą zostać ożywione, gdy padną. Towarzysze posiadają również aktywne umiejętności, które mogą być wykorzystane przez Beast Mastery. Unikalnym aspektem Beast Mastery jest możliwość przełączania pomiędzy różnymi buffami aspektów, co dotyczy również towarzyszy; mają oni trzy ekskluzywne umiejętności: summon Raptor, summon Sabretooth i summon Frenzy Totem.
Last Epoch – Klasy rangi C
Shaman / Szaman
Szamani należą do klasy Pierwotników i są zaklinaczami, którzy skupiają się przede wszystkim na umieszczaniu potężnych totemów na ziemi; posiadają dwie dedykowane umiejętności: „Avalanche” i „Summon Storm Totem”.
Spellblade / Magiczne Ostrze
Spellblade’y należą do klasy magów i są przede wszystkim zaklinaczami atakującymi walką wręcz. Jego umiejętności walki wręcz mogą również zdobyć dodatkowe zaklęcia, dzięki czemu powstaje satysfakcjonująca klasa hybrydowa melee/caster. Spellblade może mieć również styl gry generator/spender. Posiada trzy umiejętności ekskluzywne: shatter strike, surge i firebrand.
Brak komentarzy