Niemiecki deweloper Deck13 Interactive i francuski wydawca Focus Home Interactive wypuścili nowy zwiastun rozgrywki dla Atlas Fallen, zatytułowany „Rise from Dust”, który pokazuje oprawę gry i wpleciono kilka scen walki.
Atlas Fallen został ogłoszony na Gamescom Opening Night Live 2022, i podczas gdy Deck13 jest jednym z najbardziej udanych deweloperów w gatunku Souls-like, wydając Lord of the Fallen i dwie gry The Surge, ten nowy IP będzie nieco inny: w wywiadzie na Gamescom 2022, deweloper stwierdził, że będzie się toczyć w środowisku pół-otwartego świata, podobnym do Horizon lub God of War. Jednocześnie wyjaśniono wewnętrzną strukturę systemu walki.
Jérémy Hartvick, dyrektor ds. projektowania – Walka w Atlas Fallen zachowa podstawowy ruch i trzewia serii Surge, z szybkością i płynnością jako kluczowymi cechami. Pomysły, takie jak celowanie w części ciała i systemy implantów, zostały zachowane, ale z innym podejściem, aby zaakcentować RPG. Poszliśmy również o krok dalej, oferując zaawansowane zarządzanie postacią i dostosowywanie zestawów ruchów, dzięki czemu możesz podejść do walki na swój własny sposób. Wrażenia z gry to najważniejszy element przy projektowaniu Atlas Fallen. Zależy nam na tym, aby gra była porywająca i przytłaczająca, a jednocześnie wymykała się ścisłym ograniczeniom realizmu. Jednym z elementów projektu jest „sandgliding”, sposób, w jaki bohater porusza się po rozległym świecie Atlas Fallen. Jest to klucz do wysokiej mobilności w grze, przynosząc niesamowitą prędkość i pionowość w epickiej akcji walki.
Rzeczywiście, wiele zdolności jest zasilanych przez piasek, pozwalając na niszczycielskie umiejętności i dodatkowe obrażenia, gdy pasek Momentum jest pełny, w tym, co Deck13 opisuje jako „super mocną walkę”. Gracze mogą używać różnych broni zmiennokształtnych, aby polować na mityczne potwory i odkrywać sekrety tajemniczych krain. Atlas Fallen jest również pierwszą grą studia, która obsługuje co-op dla dwóch graczy, więc możesz grać z przyjacielem.
Atlas Fallen będzie dostępny 16 maja na PC (Steam), PlayStation 5 i Xbox Series S|X. Zostanie wyceniony na 59,99 dolarów (49,99 dolarów za wersję PC), czyli nieco niżej niż nowy standard gry 69,99 dolarów. Zamówienia przedpremierowe są już otwarte, przyznając klientom Ruin Rising Pack (mix skórek i kamieni esencji).
Brak komentarzy