Silent Hill 2 Remake firmy Konami „wiernie” trzyma się oryginalnej historii gry, ale aktualizuje przestarzałą mechanikę rozgrywki.
W rozmowie z Dread XP, dyrektor ds. Marketingu Bloober Team, Anna Jasińska, obiecała, że zespół programistów nie „chybi celu” z remake.
„Koncentrujemy się na przywróceniu wyrazistej atmosfery w zmodernizowanym Silent Hill 2” – powiedziała Jasińska. „Wielcy fani serii nie powinni się martwić, że przegapimy sedno rozgrywki, podczas gdy ożywimy tytuł”.
„Wiernie trzymamy się tradycyjnego kanonu fabularnego, przerabiając rozgrywkę i aktualizując grafikę od podstaw. To są powody, dla których Konami powierzyło nam remake w pierwszej kolejności”.
Dokładnie to, co zmieni się w remake’u, było trochę niejasne, kiedy Konami po raz pierwszy to ogłosiło, a reżyser Mateusz Lenart powiedział tylko, że Bloober Team „uczyni wszystko, co uczyniło grę ponadczasowym klasykiem”.
Jasińska powtórzyła, jak bardzo zespół jest zaangażowany, dodając, że „do wszelkich zmian podchodzą bardzo ostrożnie. Pozostajemy wierni oryginalnemu tytułowi. Niemniej jednak wprowadzamy poprawki w niektórych obszarach, w których ze względu na upływ czasu rzeczy wymagają unowocześnienia”.
Jedną ze zmian jest dodanie kamery ponad ramię, ale inne ulepszenia, w tym nowe wyzwania i zaktualizowany projekt dźwięku, które również pojawią się w Silent Hill 2 Remake. Fani będą musieli uzbroić się w cierpliwość, aby dowiedzieć się, co jeszcze się zmieni, ponieważ gra nie ma obecnie daty premiery.
Brak komentarzy