Diablo IV, najnowsza odsłona kultowej serii gier akcji RPG, kontynuuje swoją eposkopijną sagę. Dzięki stale pojawiającym się aktualizacjom, gracze mogą cieszyć się coraz bogatszą zawartością i lepszym doświadczeniem.
W tym artykule przyjrzymy się szczegółowo Aktualizacji 1.0.3 wersja #42677 Diablo IV, która przynosi szereg interesujących zmian i usprawnień. Poniżej prezentujemy wszystkie zmiany udostępnione przez Blizzard.
Poprawki błędów
Podziemia, wydarzenia i inne aktywności
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli nawiązać walki z bossem w podziemiach Kanał Truposza.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie niektórych Szeptów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenie „Wywoływacze Burz” nie było rejestrowane jako ukończone.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenie „Wywoływacze Burz” nakładało na gracza osłabienie stopniowo wyczerpujące zdrowie bohatera.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie mogli pojawiać się za zamkniętymi drzwiami w podziemiach Azyl Kultystów, co uniemożliwiało dalsze postępy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postacie mogły odnieść obrażenia i zginąć podczas scenki przerywnikowej po podbiciu Twierdzy (bo nie o taki triumf walczyliście).
- Naprawiono błąd, który powodował, że 100-poziomowy boss Iglicy pojawiał się ponownie bez paska zdrowia, jeśli został zabity w określonej fazie.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie postępów w podziemiach wieńczących Katedry Światłości w Kiowosadzie.
- Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeśli gracze weszli do podziemi Splątana Gęstwina podczas wykonywania zadania Kły Spaczenia.
Poprawki rozgrywki
- Naprawiono błąd, który powodował, że przedmioty Nienasycona Furia i Uciecha Szalonego Wilka uniemożliwiały druidom przemianę w postać niedźwiedziołaka lub wilkołaka.
- Naprawiono błąd, który powodował, że potwory – Nosiciele Pająków pozostawali w pozycji pionowej po eksplozji i śmierci.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał masowe rozkładanie przedmiotów z klejnotami w gniazdach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli teleportować się do Kerigaru, gdy znajdowali się w podregionach Kerigar i Przedmieścia Kerigaru.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Trupie Macki powodowały zniknięcie wizualizacji zwłok.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kamera nie oddalała się podczas dołączania do walki z bossem świata.
- Naprawiono błąd, który powodował, że barbarzyńcy mogli utknąć między ścianami z kości, jeśli użyli Szarży.
- Naprawiono błąd, który powodował, że łotrzy pozostawali niewidoczni dla innych graczy po użyciu umiejętności Maskowania na Polach Nienawiści.
- Naprawiono błąd, który powodował, że tornada Airidy utrzymywały gracza w stanie odrzutu, jeśli został trafiony kilkoma jednocześnie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że naciśnięcie dowolnego przycisku na kontrolerze w stanie oszołomienia zatrzymywało wszystkie działania gracza.
- Naprawiono błąd, który powodował, że skrytki z warunkami rang świata mogły być przenoszone na wyższe rangi i zapewniać przez to nagrody o wyższej randze.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ulepszenie Szkieletowego Wojownika zwiększające obrażenia od cierni nie działało prawidłowo.
- Naprawiono błąd, który powodował, że moc Płonący Instynkt na tablicy poziomów mistrzowskich czarodziejów nie uwzględniała podstawowych obrażeń krytycznych przy obliczaniu obrażeń.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł poruszać się w grze podczas odliczania do opuszczenia gry.
Lokalny tryb współpracy
- Naprawiono błąd, który powodował, że drugi gracz, który zamknął menu postępów w regionie, był zablokowany na mapie świata podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre zadania nie mogły być prawidłowo kończone przez wszystkich graczy podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że miejsce podglądu ulepszeń przedmiotów było wyświetlane tylko dla Gracza 1 podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przyciski w sklepie przestawały być interaktywne dla Gracza 2 podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że celowanie w tego samego wroga wyświetlało różne paski zdrowia dla każdego gracza podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Gracz 2 nie mógł zamknąć menu Duchowych Darów, jeśli Gracz 1 miał je otwarte podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pozostały gracz nie mógł poruszać się na swoim wierzchowcu, jeśli drugi gracz opuścił lokalną grę w trybie współpracy.
Zadania
- Naprawiono błąd, który powodował, że postać niezależna Laktan mogła powielać się podczas wykonywania wielu zadań.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postęp zadania Zgubne Oddanie mógł zostać zablokowany, jeśli gracz opuścił piwnicę, gdy Lakren zaczął wstawać.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postępy w zadaniu Wierzchołek Niedoli były zablokowane, jeśli gracze teleportowali się do innej lokacji i z powrotem podczas wykonywania celu Zniszcz ożywione szczątki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postać gracza była blokowana, jeśli usiadła na krześle, aby porozmawiać z postacią niezależną podczas zadania Spalone Długi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Brol i wybraniec Matki poruszali się dziwnie podczas scenki podsłuchiwania, jeśli gracz znajdował się w pobliżu rozbitej ściany.
- Gracze mogą teraz ponownie wejść do obszaru bossa po tym jak dołączy do nich towarzysz niezależny podczas zadania Szturm na Bramy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że posąg z Mistralowego Lasu stawał się nieinteraktywny podczas zadania Zbłąkanie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie klasowe łotra Prawdziwy Potencjał czasami nie mogło zostać poprawnie ukończone.
Interfejs
- Naprawiono błąd, który powodował, że czat mógł zostać rozwinięty, nawet jeśli nie był widoczny.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pasek zdrowia członka drużyny wydawał się wskazywać 0, jeśli gracz ten oddalił się od drużyny, nie mając pełnego zdrowia.
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowego tekstu w komunikacie „Nieobsługiwana karta graficzna”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że cząsteczki Duchowych Darów druida utrzymywały się po zamknięciu powiązanego menu.
- Naprawiono błąd na konsolach Xbox, który powodował, że powiadomienie o rozgrywce międzyplatformowej wyświetlało się, nawet jeśli była ona wyłączona.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nowi gracze otrzymywali puste powiadomienie po pojawieniu się bossów świata.
- Naprawiono błąd, który powodował brak ikony możliwego ulepszenia mikstury podczas gry na kontrolerze.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pasek postępu portalu miejskiego był widoczny w menu.
- Naprawiono błąd na komputerach PC, który powodował, że klawisz Tab nie otwierał mapy, jeśli panel materiałów był otwarty.
- Naprawiono błąd, który powodował, że zdolność Ostrogi dostępna na wierzchowcach wyświetlała się z opisem „Jeszcze nie wyuczono”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że menu wyświetlania łącza do przedmiotu pozostawało na ekranie podczas przełączania między klawiaturą i myszą a kontrolerem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze otrzymywali nieprawidłowe wiadomości podczas cofania usunięcia postaci hardkorowej.
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie monitu koła interakcji nad wazami w pobliżu punktu orientacyjnego Zacisze Losu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk gniazda pozostawał aktywny, jeśli gracz przełączał karty.
- Naprawiono wiele przypadków, w których znaczniki na mapie przypięte przez gracza lub z zadania nie działały prawidłowo.
- Naprawiono wiele przypadków nieprawidłowego wyświetlania tekstu w różnych menu.
- Naprawiono wiele błędów związanych z niedokładnym wyświetlaniem pasków zdrowia podczas działań w trybie PvP.
- Wprowadzono różne inne usprawnienia interfejsu użytkownika.
- Naprawiono rozmaite problemy lokalizacyjne.
- Naprawiono błąd, który powodował błędne wyświetlanie jakości niektórych przedmiotów w menu dostarczycieli kuriozów (nie miało to wpływu na jakość otrzymanych przedmiotów).
Różne
- Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownicy nie mogli utworzyć klanu, gdy ich język był ustawiony na rosyjski lub hiszpański.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Sklep nie wczytywał się poprawnie, jeśli gracz zginął podczas dokonywania zakupu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wiele przerywników filmowych nie było odtwarzanych, jeśli gracz brał w nich udział w drużynie składającej się z 3 lub więcej graczy na konsolach Xbox Series S, Xbox One i PlayStation 4.
- Naprawiono błąd, który powodował, że działania losowego wyglądu i zamiany typu ciała w Sklepie nie działały podczas wyświetlania pancerza ozdobnego.
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe działanie czytnika ekranu na PlayStation 5.
- Naprawiono błąd, który powodował, że emotki ze Sklepu nie zawsze działały, gdy były używane z kontrolerem.
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie oka postaci gracza podczas scenki przerywnikowej w chacie Lorata w Prologu.
- Wprowadzono różne ulepszenia stabilności, wydajności i wyglądu na wszystkich platformach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze korzystający z laptopów z niektórymi dedykowanymi kartami graficznymi nie mogli grać w Diablo IV.
Dostosowania rozgrywki
Nagrody w postaci doświadczenia
- Znacznie zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego za ukończenie Podziemi Koszmarów.
- Znacznie zwiększono doświadczenie zdobywane za zabijanie potworów w Podziemiach Koszmarów.
- Skrzynie Piekielnych Przypływów zapewniają teraz znacznie więcej dodatkowego doświadczenia po otwarciu.
- Znacznie zwiększono liczbę nagród za ukończenie poszczególnych Szeptów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że doświadczenie nie było przyznawane za ukończenie wydarzenia opartego na wytrzymywaniu ataków już po ukończeniu celów podziemi.
Ogólne
- Bossowie przemierzający Piekielne Przepływy będą teraz częściej upuszczać łupy wyższej jakości.
- Gracze mogą teraz teleportować się do Podziemi Koszmarów bezpośrednio z poziomu mapy.
- Cotygodniowe skrytki z premiami od bossów świata nie mają już wymogu poziomu do otwarcia.
Komentarz twórców: Obecnie pracujemy nad zwiększeniem zagęszczenia potworów i elit w rozgrywce postfabularnej i planujemy wprowadzić tę zmianę na początku 1 sezonu.
Zmiany balansu
Komentarz twórców: Kontynuujemy nasze wysiłki, aby gra wszystkimi konfiguracjami klas dawała poczucie potęgi i frajdy, dlatego wprowadzamy kolejną rundę aktualizacji balansu. W szczególności odnosimy się do opinii społeczności, że umiejętności Podstawowe nie mają wystarczającego wpływu na walkę. Zmiany te nie zmienią fundamentalnej relacji między umiejętnościami Podstawowymi i Głównymi, ale mamy nadzieję, że będą uprzyjemniać wasze zdobywanie poziomów, podczas gdy będziemy przyglądać się dodatkowym sposobom ich wzmocnienia. Zwiększamy również moc niektórych umiejętności, które zdaniem graczy pozostają w tyle za konkurencyjnymi. W oczekiwaniu na przyszłe aktualizacje monitorujemy inne często omawiane tematy, takie jak przeżywalność stronników i wyrównanie konfiguracji postaci. Prosimy was o dalsze przesyłanie opinii i do zobaczenia w Sanktuarium!
Barbarzyńcy
Umiejętności
Nagła Szarża
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 30% do 33%.
- Zwiększono generowanie furii z 9 do 10 pkt.
Grzmotnięcie
- Zwiększono generowanie furii z 10 do 11 pkt.
- Zwiększono umocnienie za Wzmocnione Grzmotnięcie z 10% do 20%.
Amok
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
Obdarcie
- Zwiększono podstawowe obrażenia od krwawienia z 36% do 40%.
- Zwiększono generowanie furii z 9 do 10 pkt.
- Zwiększono szansę na odsłonięcie przez Wzmocnione Obdarcie z 10% do 15%.
Podwójne Uderzenie
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 36% do 40%.
Kopnięcie
- Skrócono czas odnowienia z 17 do 13 sek.
- Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane wrogom odrzuconym na element otoczenia z 54% do 70%.
Szarża
- Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Wzmocnioną Szarżę wrogom odrzuconym na element otoczenia z 15% do 30%.
Skok
- Zwiększono skuteczność spowolnienia przez Mocarny Skok z 50% do 70%.
Żelazna Skóra
- Zmniejszono siłę bariery za Wzmocnioną Żelazną Skórę z 10% do 20% maksymalnego zdrowia.
Zew Starożytnych
- Zwiększono premię do szybkości ataku Zewu Starożytnych z 10% do 20%.
Żelazna Nawałnica
- Skrócono czas odnowienia z 60 do 45 sek.
- Zwiększono premię do szansy na trafienie krytyczne od Większej Żelaznej Nawałnicy z 10% do 30%.
- Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych od Większej Żelaznej Nawałnicy z 20% do 40%.
Obezwładniający Łomot
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 75% do 112%.
Legendarne aspekty
Komentarz twórców: Poniżej przedstawiamy zmiany dotyczące legendarnych aspektów zadających płaskie obrażenia. Efekty te skalują się wraz z mocą przedmiotu. Na przykład, przy 820 pkt. mocy przedmiotu Trzęsienie Ziemi Bul-Kathosa zwiększa obrażenia z 1747–3404 do 2687–3717.
Bul-Kathosa
- Zwiększono płaskie obrażenia od Trzęsienia Ziemi z 0,39–0,76 do 0,6–0,83.
Wstrząsowy
- Zwiększono płaskie obrażenia od Trzęsienia Ziemi z 0,39–0,76 do 0,6–0,83.
Diabelski
- Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,16–0,25 do 0,22–0,32.
Smagający
- Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,16–0,25 do 0,22–0,32.
Diaboliczne
- Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,2–0,36 do 0,24–0,38.
Żelaznego Wojownika
- Zwiększono redukcję obrażeń z 10–20% do 15–25%.
Przedmioty
Mord
- Zwiększono obrażenia z 16%–30% do 24–38%.
Piekłomiot
- Zwiększone płaskie obrażenia z 0,3–0,5 do 0,6–0,8.
Druidzi
Umiejętności
Ziemny Kolec
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 16% do 17%.
- Zwiększono generowanie siły duchowej z 10 do 11 pkt.
- Zwiększono umocnienie za Zaciekły Ziemny Kolec z 4% do 8%.
Kąsający Wicher
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 17% do 18%.
- Zwiększono generację siły duchowej z 12 do 13 pkt.
Pazury
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
- Zwiększono generowanie siły duchowej z 10 do 11 pkt.
- Zwiększono szansę Dzikich Pazurów na podwójny atak z 10% do 15%.
- Zwiększono podstawowe obrażenia Zaciekłych Pazurów z 10% do 15%.
Poturbowanie
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
- Zwiększono generowanie siły duchowej z 14 do 15 pkt.
- Zwiększono umocnienie za Wzmocnione Poturbowanie z 2% do 3%.
Burza z Piorunami
- Wydłużono czas działania Wzmocnionej Burzy z Piorunami z 4 do 6 sek.
- Zwiększono szansę Pierwotnej Burzy z Piorunami na unieruchomienie z 8% do 12%.
Rozszarpanie
- Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez trzeci atak z 60% do 70%.
- Zwiększono skuteczność leczenia za Wzmocnione Rozszarpanie z 1% do 2% maksymalnego zdrowia.
- Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Szaleńcze Rozszarpanie z 51% do 70%.
- Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych Pierwotnego Rozszarpania z 20% do 30%.
Wilki
- Skrócono czas odnowienia z 14 do 11 sek.
- Zwiększono szansę na szczęśliwy traf Zdziczałej Watahy z 10% do 40%.
Huragan
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 97,5% do 134%.
Wścieklizna
- Zwiększono podstawowe obrażenia od zatrucia z 53% do 76%.
Kataklizm
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 52% do 64%.
Rany Szarpane
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 400% do 460%.
Petryfikacja
- Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych z 25% do 30%.
Młócenie
- Zwiększono podstawowe obrażenia ze 140% do 180%.
Moce pasywne
Amok Bestii
- Zwiększono premię do szybkości ataku z 20% do 25%.
- Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 20% do 30%.
Gniew Natury
- Zwiększono szansę na rzucenie darmowego zaklęcia z 20% do 30%.
Wilcza Zajadłość
- Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 60% do 70%.
Legendarne aspekty
Runowiodący
- Zwiększono płaskie obrażenia z 1 do 1,4 pkt.
Okaleczony
- Zwiększono szansę z 20–30% do 30–40%.
Sejsmiczny
- Skrócono czas odnowienia z 2,5–1,5 do 2–1 sek.
Majaczącej Bestii
- Zwiększono obrażenia z 60–90% to 70–100%.
Nekromanci
Umiejętności
Żniwa
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 12% do 13%.
- Skrócono czas odnowienia Akolickich Żniw pomiędzy zwłokami z 5 do 4 sek.
Rozkład
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 30% do 33%.
- Zwiększono podstawowy przyrost esencji z 7 do 8 pkt. na sekundę.
- Zwiększono częstotliwość tworzenia zwłok z 2,5 do 2 sek.
Krwotok
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 25% do 27%.
- Zwiększono przyrost esencji z 8 do 9 pkt.
Kościane Odłamki
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 8% do 9%.
- Zwiększono przyrost esencji z 6 do 7 pkt.
Rozdarcie
- Zwiększono wstępne podstawowe zadawane obrażenia z 63% do 66%.
- Zwiększono podstawowe obrażenia od Wzmocnionego Rozdarcia z 25% do 40%.
Krwawa Lanca
- Zmniejszono wymóg przytłoczenia przez Nadnaturalną Krwawą Lancę z 8 do 6 użyć.
Więzienie z Kości
- Skrócono czas odnowienia z 20 do 18 sek.
- Zwiększono umocnienie za Przerażające Więzienie z Kości z 5% do 8%.
Żelazna Dziewica
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 10% do 20%.
- Zwiększono premię do obrażeń zadawanych przez Straszliwą Żelazną Dziewicę z 15% do 20%.
Trupie Macki
- Zwiększono szansę na stworzenie krwawej kuli przez Trupie Macki z 30% do 35%.
Kościane Kolce
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 80% do 120%.
Ożywienie Szkieletu i Golem
- Sługi będą teraz zawsze atakować cele z rzuconą klątwą.
Moce pasywne
Edykt Kalana
- Skrócono wymagany czas trwania otrzymywanych obrażeń z 3 do 2 sek.
Wigor Rathmy
- Skrócono wymagany czas trwania w pełni sił z 15 do 12 sek.
Kolczasty Pancerz
- Zwiększono ciernie z 0,08/0,16/0,24 do 0,1/0,2/0,3.
Legendarne aspekty
Pękających Kości
- Zwiększono płaskie obrażenia z 0,022–0,03 do 0,045–0,06.
Rozpruwający
- Zwiększono przyrost esencji z 10–20 do 20–40.
Chyżokrwisty
- Zwiększono redukcję czasu odnowienia mocy specjalnych z 0,5–1 do 1–1,5 sek.
Łotrzyk
Umiejętności
Ożywcze Uderzenie
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 23% do 25%.
Taniec Ostrzy
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 15% do 16%.
Poszukiwanie Serc
- Zwiększono podstawowe zobrażenia z 22% do 24%.
- Zwiększono obrażenia od Podstawowego Poszukiwania Serc z 30% do 75%.
Mocarna Strzała
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
Salwa
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
Kolczatki
- Zwiększono skuteczność wyziębienia Metodycznych Kolczatek z 20% do 25%.
Granat Dymny
- Skrócono czas odnowienia z 15 do 13 sek.
Grad Strzał
- Skrócono czas odnowienia z 60 do 55 sek.
- Zwiększono skuteczność nasycenia Większego Gradu Strzał z 20% do 30%.
Kanonada
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 70% do 105%.
Moce pasywne
Walka w Zwarciu
- Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 20% do 30%.
Legendarne aspekty
Uciekinierski
- Skrócono czas odnowienia ze 100 do 45 sek.
Zaciemniony
- Zwiększono szansę na uzyskanie Mrocznego Całunu za szczęśliwy traf z 30–50% do 40–60%.
Przedmioty
Ślepia w Ciemności
- Zwiększono redukcję czasu odnowienia Zabójczej Pułapki z 30–15% do 20–15%.
Czarodziej
Umiejętności
Iskra
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 8% do 10%.
- Zwiększono obrażenia od Wzmocnionej Iskry z 5,6% do 7%.
- Zwiększono szansę Migoczącej Iskry z 3% do 4%.
Lodowy Pocisk
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 35% do 38%.
Ognista Wiązka
- Zwiększono obrażenia od podpalenia z 40% do 44%.
Wiązki Błyskawic
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 28% do 30%.
Spopielenie
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 49% do 54%.
- Zwiększono obrażenia od Wzmocnionego Spopielenia z 15% do 25%.
- Zmniejszono wymóg dotyczący unieruchomienia przez Potężniejsze Spopielenie z 4 do 3 sek.
Kula Ognia
- Zmniejszono koszt w manie z 40 do 35 pkt.
Zamarznięta Kula
- Zwiększono początkowe podstawowe obrażenia z 32% do 36%.
- Zwiększono podstawowe obrażenia od eksplozji z 29% do 34%.
- Zwiększono szansę na odsłonięcie przez Potężniejszą Zamarzniętą Kulę z 25% do 30%.
Zamieć
- Zwiększono podstawowe obrażenia ze 120% do 130%.
Lodowe Ostrza
- Zwiększono szansę na odsłonięcie z 30% do 40%.
Włócznia Błyskawic
- Zwiększono maksymalną premię do obrażeń od Przyzwanej Włóczni Błyskawic ze 100% do 160%.
Roziskrzona Energia
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 15% do 20%.
Lodowa Zjawa
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 60% do 110%.
Legendarne aspekty
Obfitej Energii
- Zwiększono szansę na przejście na dodatkowego wroga z 20–30% do 30–40%.
Osmalonych Kończyn
- Zwiększono skuteczność spowolnienia z 25–35% do 40–60%.
Zapalający
- Zwiększono szansę na przywrócenie many z 5–10% do 12–17%.
Zaśnieżający
- Zwiększono redukcję obrażeń z 10–15% do 20–25%.
Skoncentrowanych
- Zwiększono regenerację many z 10–20% do 20–30%.
Przedmioty
Szrama Żaru
- Zwiększono płaskie obrażenia z 0,1–0,2 do 0,2–0,3.
Kostur Lam Esena
- Zmniejszono redukcję obrażeń z 40–30% do 35–25%.
Zakończenie
Aktualizacja 1.0.3 wersja #42677 to znaczący krok naprzód dla Diablo IV. Z nową zawartością, usprawnieniami mechanik i optymalizacją, ta aktualizacja z pewnością wzbogaci doświadczenia graczy. Gracze na całym świecie z niecierpliwością czekają na to, co przyniesie kolejna aktualizacja tej niesamowitej gry.
Brak komentarzy