Sporo zmian w aktualizacji 1.0.3 wersja #42677 do DIABLO IV


Diablo IV, najnowsza odsłona kultowej serii gier akcji RPG, kontynuuje swoją eposkopijną sagę. Dzięki stale pojawiającym się aktualizacjom, gracze mogą cieszyć się coraz bogatszą zawartością i lepszym doświadczeniem.

W tym artykule przyjrzymy się szczegółowo Aktualizacji 1.0.3 wersja #42677 Diablo IV, która przynosi szereg interesujących zmian i usprawnień. Poniżej prezentujemy wszystkie zmiany udostępnione przez Blizzard.

Poprawki błędów

Podziemia, wydarzenia i inne aktywności

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli nawiązać walki z bossem w podziemiach Kanał Truposza.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie niektórych Szeptów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenie „Wywoływacze Burz” nie było rejestrowane jako ukończone.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenie „Wywoływacze Burz” nakładało na gracza osłabienie stopniowo wyczerpujące zdrowie bohatera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie mogli pojawiać się za zamkniętymi drzwiami w podziemiach Azyl Kultystów, co uniemożliwiało dalsze postępy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postacie mogły odnieść obrażenia i zginąć podczas scenki przerywnikowej po podbiciu Twierdzy (bo nie o taki triumf walczyliście).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że 100-poziomowy boss Iglicy pojawiał się ponownie bez paska zdrowia, jeśli został zabity w określonej fazie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie postępów w podziemiach wieńczących Katedry Światłości w Kiowosadzie.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeśli gracze weszli do podziemi Splątana Gęstwina podczas wykonywania zadania Kły Spaczenia.

Poprawki rozgrywki

  • Naprawiono błąd, który powodował, że przedmioty Nienasycona Furia i Uciecha Szalonego Wilka uniemożliwiały druidom przemianę w postać niedźwiedziołaka lub wilkołaka.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że potwory – Nosiciele Pająków pozostawali w pozycji pionowej po eksplozji i śmierci.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał masowe rozkładanie przedmiotów z klejnotami w gniazdach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli teleportować się do Kerigaru, gdy znajdowali się w podregionach Kerigar i Przedmieścia Kerigaru.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Trupie Macki powodowały zniknięcie wizualizacji zwłok.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera nie oddalała się podczas dołączania do walki z bossem świata.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że barbarzyńcy mogli utknąć między ścianami z kości, jeśli użyli Szarży.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że łotrzy pozostawali niewidoczni dla innych graczy po użyciu umiejętności Maskowania na Polach Nienawiści.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tornada Airidy utrzymywały gracza w stanie odrzutu, jeśli został trafiony kilkoma jednocześnie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że naciśnięcie dowolnego przycisku na kontrolerze w stanie oszołomienia zatrzymywało wszystkie działania gracza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że skrytki z warunkami rang świata mogły być przenoszone na wyższe rangi i zapewniać przez to nagrody o wyższej randze.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ulepszenie Szkieletowego Wojownika zwiększające obrażenia od cierni nie działało prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że moc Płonący Instynkt na tablicy poziomów mistrzowskich czarodziejów nie uwzględniała podstawowych obrażeń krytycznych przy obliczaniu obrażeń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł poruszać się w grze podczas odliczania do opuszczenia gry.

Lokalny tryb współpracy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że drugi gracz, który zamknął menu postępów w regionie, był zablokowany na mapie świata podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre zadania nie mogły być prawidłowo kończone przez wszystkich graczy podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że miejsce podglądu ulepszeń przedmiotów było wyświetlane tylko dla Gracza 1 podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przyciski w sklepie przestawały być interaktywne dla Gracza 2 podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że celowanie w tego samego wroga wyświetlało różne paski zdrowia dla każdego gracza podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Gracz 2 nie mógł zamknąć menu Duchowych Darów, jeśli Gracz 1 miał je otwarte podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pozostały gracz nie mógł poruszać się na swoim wierzchowcu, jeśli drugi gracz opuścił lokalną grę w trybie współpracy.

Zadania

  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać niezależna Laktan mogła powielać się podczas wykonywania wielu zadań.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postęp zadania Zgubne Oddanie mógł zostać zablokowany, jeśli gracz opuścił piwnicę, gdy Lakren zaczął wstawać.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postępy w zadaniu Wierzchołek Niedoli były zablokowane, jeśli gracze teleportowali się do innej lokacji i z powrotem podczas wykonywania celu Zniszcz ożywione szczątki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać gracza była blokowana, jeśli usiadła na krześle, aby porozmawiać z postacią niezależną podczas zadania Spalone Długi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Brol i wybraniec Matki poruszali się dziwnie podczas scenki podsłuchiwania, jeśli gracz znajdował się w pobliżu rozbitej ściany.
  • Gracze mogą teraz ponownie wejść do obszaru bossa po tym jak dołączy do nich towarzysz niezależny podczas zadania Szturm na Bramy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że posąg z Mistralowego Lasu stawał się nieinteraktywny podczas zadania Zbłąkanie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie klasowe łotra Prawdziwy Potencjał czasami nie mogło zostać poprawnie ukończone.

Interfejs

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czat mógł zostać rozwinięty, nawet jeśli nie był widoczny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pasek zdrowia członka drużyny wydawał się wskazywać 0, jeśli gracz ten oddalił się od drużyny, nie mając pełnego zdrowia.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowego tekstu w komunikacie „Nieobsługiwana karta graficzna”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że cząsteczki Duchowych Darów druida utrzymywały się po zamknięciu powiązanego menu.
  • Naprawiono błąd na konsolach Xbox, który powodował, że powiadomienie o rozgrywce międzyplatformowej wyświetlało się, nawet jeśli była ona wyłączona.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nowi gracze otrzymywali puste powiadomienie po pojawieniu się bossów świata.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak ikony możliwego ulepszenia mikstury podczas gry na kontrolerze.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pasek postępu portalu miejskiego był widoczny w menu.
  • Naprawiono błąd na komputerach PC, który powodował, że klawisz Tab nie otwierał mapy, jeśli panel materiałów był otwarty.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zdolność Ostrogi dostępna na wierzchowcach wyświetlała się z opisem „Jeszcze nie wyuczono”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że menu wyświetlania łącza do przedmiotu pozostawało na ekranie podczas przełączania między klawiaturą i myszą a kontrolerem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze otrzymywali nieprawidłowe wiadomości podczas cofania usunięcia postaci hardkorowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie monitu koła interakcji nad wazami w pobliżu punktu orientacyjnego Zacisze Losu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk gniazda pozostawał aktywny, jeśli gracz przełączał karty.
  • Naprawiono wiele przypadków, w których znaczniki na mapie przypięte przez gracza lub z zadania nie działały prawidłowo.
  • Naprawiono wiele przypadków nieprawidłowego wyświetlania tekstu w różnych menu.
  • Naprawiono wiele błędów związanych z niedokładnym wyświetlaniem pasków zdrowia podczas działań w trybie PvP.
  • Wprowadzono różne inne usprawnienia interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono rozmaite problemy lokalizacyjne.
  • Naprawiono błąd, który powodował błędne wyświetlanie jakości niektórych przedmiotów w menu dostarczycieli kuriozów (nie miało to wpływu na jakość otrzymanych przedmiotów).

Różne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownicy nie mogli utworzyć klanu, gdy ich język był ustawiony na rosyjski lub hiszpański.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Sklep nie wczytywał się poprawnie, jeśli gracz zginął podczas dokonywania zakupu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wiele przerywników filmowych nie było odtwarzanych, jeśli gracz brał w nich udział w drużynie składającej się z 3 lub więcej graczy na konsolach Xbox Series S, Xbox One i PlayStation 4.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że działania losowego wyglądu i zamiany typu ciała w Sklepie nie działały podczas wyświetlania pancerza ozdobnego.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe działanie czytnika ekranu na PlayStation 5.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że emotki ze Sklepu nie zawsze działały, gdy były używane z kontrolerem.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie oka postaci gracza podczas scenki przerywnikowej w chacie Lorata w Prologu.
  • Wprowadzono różne ulepszenia stabilności, wydajności i wyglądu na wszystkich platformach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze korzystający z laptopów z niektórymi dedykowanymi kartami graficznymi nie mogli grać w Diablo IV.

Dostosowania rozgrywki

Nagrody w postaci doświadczenia

  • Znacznie zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego za ukończenie Podziemi Koszmarów.
  • Znacznie zwiększono doświadczenie zdobywane za zabijanie potworów w Podziemiach Koszmarów.
  • Skrzynie Piekielnych Przypływów zapewniają teraz znacznie więcej dodatkowego doświadczenia po otwarciu.
  • Znacznie zwiększono liczbę nagród za ukończenie poszczególnych Szeptów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że doświadczenie nie było przyznawane za ukończenie wydarzenia opartego na wytrzymywaniu ataków już po ukończeniu celów podziemi.

Ogólne

  • Bossowie przemierzający Piekielne Przepływy będą teraz częściej upuszczać łupy wyższej jakości.
  • Gracze mogą teraz teleportować się do Podziemi Koszmarów bezpośrednio z poziomu mapy.
  • Cotygodniowe skrytki z premiami od bossów świata nie mają już wymogu poziomu do otwarcia.

Komentarz twórców: Obecnie pracujemy nad zwiększeniem zagęszczenia potworów i elit w rozgrywce postfabularnej i planujemy wprowadzić tę zmianę na początku 1 sezonu.

Zmiany balansu

Komentarz twórców: Kontynuujemy nasze wysiłki, aby gra wszystkimi konfiguracjami klas dawała poczucie potęgi i frajdy, dlatego wprowadzamy kolejną rundę aktualizacji balansu. W szczególności odnosimy się do opinii społeczności, że umiejętności Podstawowe nie mają wystarczającego wpływu na walkę. Zmiany te nie zmienią fundamentalnej relacji między umiejętnościami Podstawowymi i Głównymi, ale mamy nadzieję, że będą uprzyjemniać wasze zdobywanie poziomów, podczas gdy będziemy przyglądać się dodatkowym sposobom ich wzmocnienia. Zwiększamy również moc niektórych umiejętności, które zdaniem graczy pozostają w tyle za konkurencyjnymi. W oczekiwaniu na przyszłe aktualizacje monitorujemy inne często omawiane tematy, takie jak przeżywalność stronników i wyrównanie konfiguracji postaci. Prosimy was o dalsze przesyłanie opinii i do zobaczenia w Sanktuarium!

Barbarzyńcy

Umiejętności

Nagła Szarża

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 30% do 33%.
  • Zwiększono generowanie furii z 9 do 10 pkt.

Grzmotnięcie

  • Zwiększono generowanie furii z 10 do 11 pkt.
  • Zwiększono umocnienie za Wzmocnione Grzmotnięcie z 10% do 20%.

Amok

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.

Obdarcie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia od krwawienia z 36% do 40%.
  • Zwiększono generowanie furii z 9 do 10 pkt.
  • Zwiększono szansę na odsłonięcie przez Wzmocnione Obdarcie z 10% do 15%.

Podwójne Uderzenie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 36% do 40%.

Kopnięcie

  • Skrócono czas odnowienia z 17 do 13 sek.
  • Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane wrogom odrzuconym na element otoczenia z 54% do 70%.

Szarża

  • Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Wzmocnioną Szarżę wrogom odrzuconym na element otoczenia z 15% do 30%.

Skok

  • Zwiększono skuteczność spowolnienia przez Mocarny Skok z 50% do 70%.

Żelazna Skóra

  • Zmniejszono siłę bariery za Wzmocnioną Żelazną Skórę z 10% do 20% maksymalnego zdrowia.

Zew Starożytnych

  • Zwiększono premię do szybkości ataku Zewu Starożytnych z 10% do 20%.

Żelazna Nawałnica

  • Skrócono czas odnowienia z 60 do 45 sek.
  • Zwiększono premię do szansy na trafienie krytyczne od Większej Żelaznej Nawałnicy z 10% do 30%.
  • Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych od Większej Żelaznej Nawałnicy z 20% do 40%.

Obezwładniający Łomot

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 75% do 112%.

Legendarne aspekty

Komentarz twórców: Poniżej przedstawiamy zmiany dotyczące legendarnych aspektów zadających płaskie obrażenia. Efekty te skalują się wraz z mocą przedmiotu. Na przykład, przy 820 pkt. mocy przedmiotu Trzęsienie Ziemi Bul-Kathosa zwiększa obrażenia z 1747–3404 do 2687–3717.

Bul-Kathosa

  • Zwiększono płaskie obrażenia od Trzęsienia Ziemi z 0,39–0,76 do 0,6–0,83.

Wstrząsowy

  • Zwiększono płaskie obrażenia od Trzęsienia Ziemi z 0,39–0,76 do 0,6–0,83.

Diabelski

  • Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,16–0,25 do 0,22–0,32.

Smagający

  • Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,16–0,25 do 0,22–0,32.

Diaboliczne

  • Zwiększono płaskie obrażenia od Zawieruchy z 0,2–0,36 do 0,24–0,38.

Żelaznego Wojownika

  • Zwiększono redukcję obrażeń z 10–20% do 15–25%.

Przedmioty

Mord

  • Zwiększono obrażenia z 16%–30% do 24–38%.

Piekłomiot

  • Zwiększone płaskie obrażenia z 0,3–0,5 do 0,6–0,8.

Druidzi

Umiejętności

Ziemny Kolec

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 16% do 17%.
  • Zwiększono generowanie siły duchowej z 10 do 11 pkt.
  • Zwiększono umocnienie za Zaciekły Ziemny Kolec z 4% do 8%.

Kąsający Wicher

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 17% do 18%.
  • Zwiększono generację siły duchowej z 12 do 13 pkt.

Pazury

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
  • Zwiększono generowanie siły duchowej z 10 do 11 pkt.
  • Zwiększono szansę Dzikich Pazurów na podwójny atak z 10% do 15%.
  • Zwiększono podstawowe obrażenia Zaciekłych Pazurów z 10% do 15%.

Poturbowanie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.
  • Zwiększono generowanie siły duchowej z 14 do 15 pkt.
  • Zwiększono umocnienie za Wzmocnione Poturbowanie z 2% do 3%.

Burza z Piorunami

  • Wydłużono czas działania Wzmocnionej Burzy z Piorunami z 4 do 6 sek.
  • Zwiększono szansę Pierwotnej Burzy z Piorunami na unieruchomienie z 8% do 12%.

Rozszarpanie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez trzeci atak z 60% do 70%.
  • Zwiększono skuteczność leczenia za Wzmocnione Rozszarpanie z 1% do 2% maksymalnego zdrowia.
  • Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Szaleńcze Rozszarpanie z 51% do 70%.
  • Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych Pierwotnego Rozszarpania z 20% do 30%.

Wilki

  • Skrócono czas odnowienia z 14 do 11 sek.
  • Zwiększono szansę na szczęśliwy traf Zdziczałej Watahy z 10% do 40%.

Huragan

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 97,5% do 134%.

Wścieklizna

  • Zwiększono podstawowe obrażenia od zatrucia z 53% do 76%.

Kataklizm

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 52% do 64%.

Rany Szarpane

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 400% do 460%.

Petryfikacja

  • Zwiększono premię do obrażeń od trafień krytycznych z 25% do 30%.

Młócenie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia ze 140% do 180%.

Moce pasywne

Amok Bestii

  • Zwiększono premię do szybkości ataku z 20% do 25%.
  • Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 20% do 30%.

Gniew Natury

  • Zwiększono szansę na rzucenie darmowego zaklęcia z 20% do 30%.

Wilcza Zajadłość

  • Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 60% do 70%.

Legendarne aspekty

Runowiodący

  • Zwiększono płaskie obrażenia z 1 do 1,4 pkt.

Okaleczony

  • Zwiększono szansę z 20–30% do 30–40%.

Sejsmiczny

  • Skrócono czas odnowienia z 2,5–1,5 do 2–1 sek.

Majaczącej Bestii

  • Zwiększono obrażenia z 60–90% to 70–100%.

Nekromanci

Umiejętności

Żniwa

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 12% do 13%.
  • Skrócono czas odnowienia Akolickich Żniw pomiędzy zwłokami z 5 do 4 sek.

Rozkład

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 30% do 33%.
  • Zwiększono podstawowy przyrost esencji z 7 do 8 pkt. na sekundę.
  • Zwiększono częstotliwość tworzenia zwłok z 2,5 do 2 sek.

Krwotok

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 25% do 27%.
  • Zwiększono przyrost esencji z 8 do 9 pkt.

Kościane Odłamki

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 8% do 9%.
  • Zwiększono przyrost esencji z 6 do 7 pkt.

Rozdarcie

  • Zwiększono wstępne podstawowe zadawane obrażenia z 63% do 66%.
  • Zwiększono podstawowe obrażenia od Wzmocnionego Rozdarcia z 25% do 40%.

Krwawa Lanca

  • Zmniejszono wymóg przytłoczenia przez Nadnaturalną Krwawą Lancę z 8 do 6 użyć.

Więzienie z Kości

  • Skrócono czas odnowienia z 20 do 18 sek.
  • Zwiększono umocnienie za Przerażające Więzienie z Kości z 5% do 8%.

Żelazna Dziewica

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 10% do 20%.
  • Zwiększono premię do obrażeń zadawanych przez Straszliwą Żelazną Dziewicę z 15% do 20%.

Trupie Macki

  • Zwiększono szansę na stworzenie krwawej kuli przez Trupie Macki z 30% do 35%.

Kościane Kolce

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 80% do 120%.

Ożywienie Szkieletu i Golem

  • Sługi będą teraz zawsze atakować cele z rzuconą klątwą.

Moce pasywne

Edykt Kalana

  • Skrócono wymagany czas trwania otrzymywanych obrażeń z 3 do 2 sek.

Wigor Rathmy

  • Skrócono wymagany czas trwania w pełni sił z 15 do 12 sek.

Kolczasty Pancerz

  • Zwiększono ciernie z 0,08/0,16/0,24 do 0,1/0,2/0,3.

Legendarne aspekty

Pękających Kości

  • Zwiększono płaskie obrażenia z 0,022–0,03 do 0,045–0,06.

Rozpruwający

  • Zwiększono przyrost esencji z 10–20 do 20–40.

Chyżokrwisty

  • Zwiększono redukcję czasu odnowienia mocy specjalnych z 0,5–1 do 1–1,5 sek.

Łotrzyk

Umiejętności

Ożywcze Uderzenie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 23% do 25%.

Taniec Ostrzy

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 15% do 16%.

Poszukiwanie Serc

  • Zwiększono podstawowe zobrażenia z 22% do 24%.
  • Zwiększono obrażenia od Podstawowego Poszukiwania Serc z 30% do 75%.

Mocarna Strzała

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.

Salwa

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 20% do 22%.

Kolczatki

  • Zwiększono skuteczność wyziębienia Metodycznych Kolczatek z 20% do 25%.

Granat Dymny

  • Skrócono czas odnowienia z 15 do 13 sek.

Grad Strzał

  • Skrócono czas odnowienia z 60 do 55 sek.
  • Zwiększono skuteczność nasycenia Większego Gradu Strzał z 20% do 30%.

Kanonada

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 70% do 105%.

Moce pasywne

Walka w Zwarciu

  • Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 20% do 30%.

Legendarne aspekty

Uciekinierski

  • Skrócono czas odnowienia ze 100 do 45 sek.

Zaciemniony

  • Zwiększono szansę na uzyskanie Mrocznego Całunu za szczęśliwy traf z 30–50% do 40–60%.

Przedmioty

Ślepia w Ciemności

  • Zwiększono redukcję czasu odnowienia Zabójczej Pułapki z 30–15% do 20–15%.

Czarodziej

Umiejętności

Iskra

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 8% do 10%.
  • Zwiększono obrażenia od Wzmocnionej Iskry z 5,6% do 7%.
  • Zwiększono szansę Migoczącej Iskry z 3% do 4%.

Lodowy Pocisk

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 35% do 38%.

Ognista Wiązka

  • Zwiększono obrażenia od podpalenia z 40% do 44%.

Wiązki Błyskawic

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 28% do 30%.

Spopielenie

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 49% do 54%.
  • Zwiększono obrażenia od Wzmocnionego Spopielenia z 15% do 25%.
  • Zmniejszono wymóg dotyczący unieruchomienia przez Potężniejsze Spopielenie z 4 do 3 sek.

Kula Ognia

  • Zmniejszono koszt w manie z 40 do 35 pkt.

Zamarznięta Kula

  • Zwiększono początkowe podstawowe obrażenia z 32% do 36%.
  • Zwiększono podstawowe obrażenia od eksplozji z 29% do 34%.
  • Zwiększono szansę na odsłonięcie przez Potężniejszą Zamarzniętą Kulę z 25% do 30%.

Zamieć

  • Zwiększono podstawowe obrażenia ze 120% do 130%.

Lodowe Ostrza

  • Zwiększono szansę na odsłonięcie z 30% do 40%.

Włócznia Błyskawic

  • Zwiększono maksymalną premię do obrażeń od Przyzwanej Włóczni Błyskawic ze 100% do 160%.

Roziskrzona Energia

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 15% do 20%.

Lodowa Zjawa

  • Zwiększono podstawowe obrażenia z 60% do 110%.

Legendarne aspekty

Obfitej Energii

  • Zwiększono szansę na przejście na dodatkowego wroga z 20–30% do 30–40%.

Osmalonych Kończyn

  • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 25–35% do 40–60%.

Zapalający

  • Zwiększono szansę na przywrócenie many z 5–10% do 12–17%.

Zaśnieżający

  • Zwiększono redukcję obrażeń z 10–15% do 20–25%.

Skoncentrowanych

  • Zwiększono regenerację many z 10–20% do 20–30%.

Przedmioty

Szrama Żaru

  • Zwiększono płaskie obrażenia z 0,1–0,2 do 0,2–0,3.

Kostur Lam Esena

  • Zmniejszono redukcję obrażeń z 40–30% do 35–25%.

Zakończenie

Aktualizacja 1.0.3 wersja #42677 to znaczący krok naprzód dla Diablo IV. Z nową zawartością, usprawnieniami mechanik i optymalizacją, ta aktualizacja z pewnością wzbogaci doświadczenia graczy. Gracze na całym świecie z niecierpliwością czekają na to, co przyniesie kolejna aktualizacja tej niesamowitej gry.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzednio Premiery kinowe w lipcu 2023!
Następny Tryb kooperacyjny w Pokemon TCG. Jak wspólnie grać i wygrywać?