Remnant: From the Ashes – Poradnik na wszystkich Bossów


Podczas rozgrywki z Remnant From the Ashes przyjdzie nam spotkać dwa rodzaje przeciwników sklasyfikowanych, jako Boss. Jednym z nich jest World Boss, którego zabicie pozwala posunąć dalej naszą opowieść zawsze spotkamy jednego z nich, drugim rodzajem są zwykłe Bossy, które możemy spotkać w podziemiach, a ich zabicie pozwoli nam przygotować się do starć z World Bossem. Jedynym mankamentem jest to, że będąc szczęściarzami możemy nie spotkać prawie żadnego podczas naszego przejścia. Tak, więc przygotowaliśmy dla was opisy ataków, oraz informację o możliwych do pozyskania przedmiotach z przeciwników. Na pierwszy rzut załapała się Ziemia, wraz z kolejnymi dniami  pojawią się kolejne Lokacje.

Ziemia: World Boss

 

The Ent jeden z głownych bossów dostępnych w grze na mapie Ziemia.

The Ent

Ent przypomina wyglądem przedwiecznego z mitologii stworzonej przez Lovecrafta, jest to chodzące drzewo posiadające jedne z bardziej uciążliwych typów ataku, oraz przyzywające samobójcze potworki.

 

Rodzaje ataków

Podczas walki z Bossem zależnie od naszych poczynań dysponuje on dwoma Fazami.

Faza Pierwsza (Posiada Nogi)

Tupnięcie: Uderza nogą o ziemię powodując fale uderzeniową, która rozchodzi się dookoła Bossa. Uniknięcie jej bywa kłopotliwe z wyczuciem, kiedy odskoczyć, możemy również pobiec w przeciwną stronę by się oddalić na bezpieczny dystans.

Uderzenie o ziemię: Uderza rękami o ziemię powodując falę uderzeniową zmierzającą w naszą stronę. Uniknięcie jej nie jest zbyt trudne, wystarczy odskoczyć w bok.

Wystrzał salwy Bomb: Wystrzeliwuje w twoją stronę salwę bomb, które wybuchają po uderzeniu o ziemię. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg do momentu aż skończy strzelać.

Krzyk, przyzywa miniony: Krzyk potrafi nas na chwilę ogłuszyć, za jego pomocą przyzywa również miniony. Najlepiej jak najszybciej pozbyć się dodatkowych przeciwników.

 

Faza Druga (Zniszczone nogi)

Wystrzał salwy Bomb: Wystrzeliwuje w twoją stronę salwę bomb, które wybuchają po uderzeniu o ziemię. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg

Atak wręcz: Czoła się w twoją stronę i próbuje atakować rękami. Najprostszym sposobem na uniknięcie obrażeń jest bieg do tyłu oraz odskok.

Nagrody

Spore Gland: Nagrodę tą otrzymamy po zabiciu Bossa, nie trzeba robić nic specjalnego. Służy do wytworzenia Sporebloom.

Twisted Heart: Aby otrzymać tą nagrodę musimy zniszczyć nogi przeciwnika, przed jego uśmierceniem. Służy do wytworzenia Petrified Maul.

 

 

Singe jeden z głownych bossów dostępnych w grze na mapie Ziemia.

Singe

Drewniany smok zionący ogniem, hmm chyba coś tu nie tak no, ale cóż nie czepiajmy się. Przeciwnik głownie atakujący na dystans, problemem głównie są jego miniony.

 

Rodzaje ataków

Kula ognia: Wystrzeliwuje kulę ognia w naszą stronę. Atak łatwy do uniknięcia, wystarczy odskoczyć na bok.

Zionięcie ogniem: Zinie ogniem niczym miotacz ognia podpalając kałuże oleju I wszystko inne, co znajduje się w jego zasięgu. Najlepszym sposobem jest szybki bieg by uciec z zasięgu.

Szarża: Wyje, po czym zaczyna szarżować w nasza stronę. Najlepiej poczekać aż zacznie się zbliżać, a potem wykonać odskok, bądź po prostu biec.

Uderzenie ognia: Potwór wznosi się w powietrze, po czym opada na ziemię powodując powstanie fali ogniowej skierowanej w nasza stronę. Aby uniknąć należy poczekać do momentu pikowania na ziemię, po czym wykonać unik.

Poczwórny atak: Atak rozpoczyna się od trzech uderzeń za pomocą szponów, a zakończony jest pikowaniem na ziemię. Najłatwiejsza jest ucieczka, gdy tylko zobaczymy, że zaczyna on wykonywać ten atak w nasza stronę.

 

Nagrody

Blazing Heart: Uzyskujemy je poprzez zabicie przeciwnika, służy do wytworzenia Spitfire.

Dragon Links: Aby uzyskać dostęp do tej nagrody, to przed zabiciem Przeciwnika należy pozbawić go ogona. Służy do wytworzenia Smolder.

 

Ziemia: Bossowie w podziemiach

Brabus jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Brabus

Zwykły ludzki rzezimieszek, nie stanowi większego problemu. Podczas walki przyzywa wsparcie kompanów.

 

Rodzaje ataków

Shotgun: Ostrzeliwuje nas z shotgun’a, oraz chowa się za barykadą. My również możemy wykorzystać przeszkody by się za nimi chować.

Przyzwanie sojuszników: Przyzywa sojuszników, którzy pomagają mu w walce z nami. Wyeliminuj najpierw przeciwników, a potem skup się na Bossie.

Nagrody

Shrapnel Shard: Wystarczy zlikwidować przeciwnika, służy do wytworzenia Explosive Shot.

Bandit Set: Aby otrzymać tą nagrodę należy wcześniej posiadać w swoim ekwipunku Pocket Watch. W trakcie rozmowy zyskamy możliwość oddania go w zamian za uniknięcie walki.

Cold as Ice (Trait): Aby otrzymać tą nagrodę należy zaatakować I pokonać swojego sojusznika.

 

Gorefist jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Gorefist

Jeden z bardziej męczących przeciwników przez wzgląd na przyzywane potwory. Podczas walki z nim najlepiej mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Nie chcemy zostać złapani w kozi róg przez Miniony kamikadze, po czym nadziani na miecz.

Rodzaje ataków

 

Uderzenie pionowe: Uderzenie pionowe przy pomocy miecza. Najłatwiej wykonać odskok w bok.

Uderzenie poziome: Uderzenie poziome przy pomocy miecza. Najłatwiej wykonać odskok do przodu.

Kombo: Gdy się zdenerwuje zaczyna świecić, po czym wykonuje trzy ataki. Najlepiej odskoczyć do tyłu i trzymać się od niego z dala.

Szarża: Wykonuje szarżę w naszą stronę zakończoną uderzeniem miecza. Aby uniknąć ataku należy wykonać unik, najlepiej wykonać go do przodu, dzięki czemu zyskamy dostęp do pleców przeciwnika.

Nagroda

Flesh Barb: Nagrodę otrzymamy po pokonaniu przeciwnika, służy do wytworzenia Mantle Of Thorns.

 

Shroud jeden z bossów dostępnych w podziemiach.

Shroud

 

Zamaskowany przeciwnik posługujący się łukiem, uciążliwy przez wzgląd na swoje ataki i teleport.

Rodzaje ataków

Załadowana Strzała: Ładuje strzałę I strzela w nasza stronę. Atak wykonuje trzykrotnie, miedzy strzałami jest przerwa. Dzięki czemu możemy uniknąć trafienia.

Teleport: Po wykonaniu ataku, bądź otrzymaniu odpowiednich obrażeń wykonuje teleport w inne miejsce. Najlepiej wykorzystać odgłos telportu do namierzenia jego nowej lokalizacji.

Ostrzał: Ostrzeliwuje każdego gracza, nieważne gdzie on się znajduje.

 

Nagroda

Shadewood: Otrzymujemy ją za pokonanie przeciwnika, służy do wytworzenia Rattle Weed.


Poradnik w budowie

Brak Komentarzy. Może coś napisz?

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poprzedni Blair Witch - Recenzja - Krótki spacer po lesie
Następny Czy można zarobić przez Internet grając w gry?